Zoover

7,7

geweldig

Nelleke
30-3-2017

Heerlijke ligging aan zee, een kamer met uitzicht op zee is echt aan te raden.Het ontbijt was zeer uitgebreid.Kamers brandschoon. Het tweepersoonsbed was voor ons te krap (140 cm) en iets te stevig. Elke kamer is trouwens weer anders zagen we. Er is een keurige binnenplaats met zwembad. Een auto huren is haast noodzakelijk, omdat er in Esposende zelf niet veel te beleven is, zeker niet in het voorseizoen.

Geen aanrader

E. S.
30-8-2015

Het Eten is redelijk goed. Het ontbijt is echter minimaal. Met name de keuzemogelijkheid is onvoldoende.

De kamer was ook minimaal. Met name de ligging van onze kamer is als onvoldoende ervaren. Wellicht krijgen Nederlanders altijd de slechtste kamers.

Er is een slecht rookbeleid. Zelf op de slaapkamers wordt blijkbaar gerookt en dat is goed te ruiken. Voor gasten met astma een echte afrader! Ook de BBQ stinkt de hele dag door.

troosteloos hotel

Mw Raaijmakers
22-10-2014

Deprimerend achterhaald hotel, geen gezicht 1960.

Er hangen fotoos in de gangen van het hotel uit die tijd.

Toen was het er misschien wel gezellig, nu niet meer.Personeel gereserveerd, niet gezellig en alles ouderwets, Ook geen vakantiesfeertje, leent het hotel zich ook niet voor. In de omgeving geen klap te doen en te beleven. Mss wel leuk voor bejaarden? Maar niet langer dan twee nachten.

mooi hotel, afgelegen gebied

ank.versteeg
24-6-2014

Hotel zou van ons 10 gekregen hebben, zonder die indringende, hele dagen tot middernacht gedraaide, overal hoorbare jankerige jazzmuziek!!.Op verzoek even uitgezet, later weer aan. Navraag andere gasten: iedereen vond t hinderlijk..De misthoorn eerste 2 dagen (4 x per minuut) is minder storend dan muziek.

Het personeel is heel vriendelijk,behulpzaam, problemen worden meteen opgelost.. Gratis Wifi alleen goed werkend in de hal en zwembad

Eten in restaurant goede kwaliteit, relatief duur. ontbijt niets te klagen, evt. bij zwembad te nuttigen.Als er prive-feestjes zijn kun je als hotelgast niet in de bar bij zwembad terecht dat was jammer omdat je je dan moet aan kleden om elders iets te halen, op de andere hoek naast hotel zit een goede bar/snackshop.

Omgeving prachtig, maar inderdaad voor rustzoekers. Voor terrasjes en gezelligheid moet men echt verder rijden, in Esposende zijn alleen een paar verlaten strandtenten, die wel stijlvol zijn maar te rustig voor ons

eenvoudig middenklasse hotel

roli
23-8-2009

kamers eenvoudig, badkamer aan modernisering toe.

personeel behulpzaam

ontbijtbuffet goed, genoeg broodkeuzes en toebehoren.

koffieapparaat aan vernieuwing toe.

Gereisd Met partner in augustus 2009

gezellig, mooi strandhotel

niki
7-8-2008

Het hotel is prachtig gelegen aan de wandelpromenade. Het is er net en mooi. Aangenaam zwembad. Wij vonden dat er weinig afwisseling was bij het ontbijt, andere maaltijden hebben we niet genomen. Het personeel is vriendelijk. Wij zouden het hotel zeker aanraden, vooral wegens de ligging en het aangename zwembad met terras

Gereisd Met partner in juli 2008

Echt genoten

Familie Hoogendoorn
28-7-2008

Echt genoten. Lekker rustig. Heerlijk windje aan de kust. Ontbijt is goed. Diner kan beter, maar is goed te eten.

Gereisd Met partner in juli 2008

zijn net terug

H Boersma
14-8-2007

zijn net terug. Het hotel is zeer goed voor 3***. Een zeer gunstige ligging, direkt aan het strand en rivier. Het dorpje is zeker niet toeristisch. In het dorpje zijn een aantal eetgelegenheden die erg goed en goedkoop zijn. Het zijn lokale eetgelegenheden, maar dat heeft zeker zijn charmes (zeker Dom Sebastian). Een auto heeft zijn voordelen om wat van het achterland te zien en de mooie steden Braga en Coimbra, zeer de moeite waard.