Zoover

7,7

Goede ligging en netjes.

De Versteegjes
10-8-2008

Zijn net terug van Suave Mar. Het hotel ligt vlak bij het strand. Wel veel wind van zee en bij mist 's nachts de hele tijd een misthoorn.Halfpension nemen is een uitkomst. Niet duur en goed eten. Zwembadwater wel koud. Kamers zijn niet echt ruim, maar wel netjes. De receptie zeer vriendelijk en over het algemeen al het personeel ook. Met een auto kan je leuke plaatsen bezoeken. Het is een mooi hotel voor een 3-sterren. Onze dochter van 11 heeft zich prima vermaakt.

gezellig, mooi strandhotel

niki
7-8-2008

Het hotel is prachtig gelegen aan de wandelpromenade. Het is er net en mooi. Aangenaam zwembad. Wij vonden dat er weinig afwisseling was bij het ontbijt, andere maaltijden hebben we niet genomen. Het personeel is vriendelijk. Wij zouden het hotel zeker aanraden, vooral wegens de ligging en het aangename zwembad met terras

Gereisd Met partner in juli 2008

Echt genoten

Familie Hoogendoorn
28-7-2008

Echt genoten. Lekker rustig. Heerlijk windje aan de kust. Ontbijt is goed. Diner kan beter, maar is goed te eten.

Gereisd Met partner in juli 2008

zijn net terug

H Boersma
14-8-2007

zijn net terug. Het hotel is zeer goed voor 3***. Een zeer gunstige ligging, direkt aan het strand en rivier. Het dorpje is zeker niet toeristisch. In het dorpje zijn een aantal eetgelegenheden die erg goed en goedkoop zijn. Het zijn lokale eetgelegenheden, maar dat heeft zeker zijn charmes (zeker Dom Sebastian). Een auto heeft zijn voordelen om wat van het achterland te zien en de mooie steden Braga en Coimbra, zeer de moeite waard.

Mw

C. Twijnstra
13-8-2007

Mw. bij receptie niet vriendelijk, de heren wel. De ligging van het hotel was goed, alleen was er in het dorpje Esposende weinig te beleven, het dorp heeft geen uitstraling.

We kwamen eerst op een kleine kamer terecht met minibalkon. Dat maakt de eerste indruk niet prettig. We kregen de volgende dag op ons verzoek een grotere kamer met groot balkon, dus dat was prima.

service is in het hotel nr 1 gedragen door al het personeel

hanshadderingh
3-9-2006

service is in het hotel nr 1 gedragen door al het personeel. restaurant uitstekend veel op het bord veel vis keuze varierend

Gereisd Familie in augustus 2006

Mooi hotel en voor een 3 sterren ook een hoop faciliteiten

Gerpieter Wilbrink
8-4-2005

Mooi hotel en voor een 3 sterren ook een hoop faciliteiten. De plaats Esposende zelf stelt niet zo veel voor. Er zijn wel een paar restaurants, maar het restaurant in het hotel was de beste.

In de nabijheid van het hotel wel een mooi strand en natuurgebied ligt voor de deur.

Gereisd Anders in april 2005