Zoover

7,7

geweldig

Nelleke
30-3-2017

Heerlijke ligging aan zee, een kamer met uitzicht op zee is echt aan te raden.Het ontbijt was zeer uitgebreid.Kamers brandschoon. Het tweepersoonsbed was voor ons te krap (140 cm) en iets te stevig. Elke kamer is trouwens weer anders zagen we. Er is een keurige binnenplaats met zwembad. Een auto huren is haast noodzakelijk, omdat er in Esposende zelf niet veel te beleven is, zeker niet in het voorseizoen.

Geen aanrader

E. S.
30-8-2015

Het Eten is redelijk goed. Het ontbijt is echter minimaal. Met name de keuzemogelijkheid is onvoldoende.

De kamer was ook minimaal. Met name de ligging van onze kamer is als onvoldoende ervaren. Wellicht krijgen Nederlanders altijd de slechtste kamers.

Er is een slecht rookbeleid. Zelf op de slaapkamers wordt blijkbaar gerookt en dat is goed te ruiken. Voor gasten met astma een echte afrader! Ook de BBQ stinkt de hele dag door.

troosteloos hotel

Mw Raaijmakers
22-10-2014

Deprimerend achterhaald hotel, geen gezicht 1960.

Er hangen fotoos in de gangen van het hotel uit die tijd.

Toen was het er misschien wel gezellig, nu niet meer.Personeel gereserveerd, niet gezellig en alles ouderwets, Ook geen vakantiesfeertje, leent het hotel zich ook niet voor. In de omgeving geen klap te doen en te beleven. Mss wel leuk voor bejaarden? Maar niet langer dan twee nachten.

mooi hotel, afgelegen gebied

ank.versteeg
24-6-2014

Hotel zou van ons 10 gekregen hebben, zonder die indringende, hele dagen tot middernacht gedraaide, overal hoorbare jankerige jazzmuziek!!.Op verzoek even uitgezet, later weer aan. Navraag andere gasten: iedereen vond t hinderlijk..De misthoorn eerste 2 dagen (4 x per minuut) is minder storend dan muziek.

Het personeel is heel vriendelijk,behulpzaam, problemen worden meteen opgelost.. Gratis Wifi alleen goed werkend in de hal en zwembad

Eten in restaurant goede kwaliteit, relatief duur. ontbijt niets te klagen, evt. bij zwembad te nuttigen.Als er prive-feestjes zijn kun je als hotelgast niet in de bar bij zwembad terecht dat was jammer omdat je je dan moet aan kleden om elders iets te halen, op de andere hoek naast hotel zit een goede bar/snackshop.

Omgeving prachtig, maar inderdaad voor rustzoekers. Voor terrasjes en gezelligheid moet men echt verder rijden, in Esposende zijn alleen een paar verlaten strandtenten, die wel stijlvol zijn maar te rustig voor ons

Matige liggen

Joost
27-9-2013

Hotel goed met vriendelijk en behulpzaam personeel. eten ontbijtbuffet.wel goed, maar eentonig. Elke dag hetzelfde. Keuzemenu kwaliteit is goed, maar na een week heb je het wel gezien. De keuze is beperkt en vaak hetzelfde. De omgeving is niet bijster interessant. Je moet wel een huurauto hebben wil je wat kunnen gaan bekijken. Niet een plaats om nog eens naar terug te gaan.

Prima hotel voor een vakantie in Esposende

Lex
5-9-2013

Mooie ligging, redelijke kamers, mooi zwembad en behulpzaam personeel. Prima plek om het strand te bezoeken of de omgeving te verkennen met Porto op 30 minuten met de auto

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Englisch Hotel met veel franjes

bernard.de.waard
9-12-2010

Niet echt iets voor kinderen aangezien het iets te netjes is. Zijn wel aardig voor kinderen. Je kan vanuit het hotel leuke dagen maken naar Porto, Braga en andere kustplaatsen. Voor kinderen is er een leuk zwembad paradijs in Braga.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

-erg netjes

-mooi zwembad

-mooie sleutels

-interesante obers

-leuke tennisbaan (waar je voor moet betalen)

Gereisd Zakelijk in augustus 2010

eenvoudig middenklasse hotel

roli
23-8-2009

kamers eenvoudig, badkamer aan modernisering toe.

personeel behulpzaam

ontbijtbuffet goed, genoeg broodkeuzes en toebehoren.

koffieapparaat aan vernieuwing toe.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Het zwitserlevengevoel van Suave Mar

Peter Rutgers Amsterdam
22-8-2009

In Juli 2009 ben ik met mijn vrouw en tienerdochtet naar Hotel Suave Mar te Esposende geweest.Esposende is een rustige badplaats waar ik nu voor de 3e keer kwam,Hotel Suave Mar was de eerste keer.

Niet al te toeristisch strand,mooi achterland en voor de wat mindere dagen ligt Porto binnen handbereik.

Betaalbaar en meestel niet al te heet zonnig weer,meestal wel een briesje van Zee.

Hotel Suave Mar is zijn sterren zeker waard.

Goede kamer,lekker zwembad,goed ontbijt,

prettige service en een heel goed restaurant.

Wij hadden logies ontbijt,maar hebben .s avonds regelmatig in het hotel gedineerd omdat het zo lekker was.

Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen voor de mensen die van een rustige vakantie houden en wel wat ondernemend zijn. Een huurauto is eigenlijk wel een 'must''.

Wij komen hier zeker nog weleens terug.