Zoover

2005

we zijn met onze dochter en een vriendinnetje in dit app 2

marion
22-8-2005

we zijn met onze dochter en een vriendinnetje in dit app hotel geweest,we hadden 2 slaapkamers(wat je wel nodig hebt met 2 15jarige meiden)en we hebben het echt naar onze zin gehad.

dat er een station naast ligt is ff wennen maar echt veel hinder hebben wij er niet van gehad.

s avonds was er voor die meiden en voor ons,de boulevard, strandtentjes etc en daar hoefde je alleen het hotel maar voor uit te lopen!!!!!

met de trein zit je zo in porto wat een leuke stad is. Je moet er altijd zelf wat van maken, en dat is ons perfect gelukt in espinho!!!!!!!

Ik ben in september 2003 in dit aparthotel geweest (11 Wij

Miranda
16-3-2005

Ik ben in september 2003 in dit aparthotel geweest (11 dagen). Wij zouden een kamer met 'seeview' krijgen (was gereserveerd), dit was echter niet het geval. Wij konden (een stukje van) de zee alleen zien als we op het balkon stonden. De receptioniste bleef volhouden dat dit een kamer met seeview was, zij was erg onaardig. Waarschijn-lijk kreeg zij deze klacht vaker. De kamer is donker,somber en ouderwets ingericht, maar wel redelijk groot en schoon. De service is verder goed. Je hebt in dit hotel behoorlijke overlast van de treinen die aan de achterkant van het hotel rijden.

De bereikbaarheid daarentegen is heel goed en Porto, Qoimbra, Aveiro en de zuidelijke steden zijn prima met de trein te bereiken. Het stadje is klein en heeft een mooi strand. Ik zou de stad wel, maar het hotel niet aanraden.