Zoover

7,4

Ruime appartementen

E.B. de Bruijn
22-4-2013

Ruim appartement, vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in april 2013

Prima Hotel voor een redelijke prijs.

R. van 't Einde
5-7-2012

We hebben hier een prima vakantie gehad.

Hotel was netjes en goed schoongemaakt. De kamers zijn qua inrichting gedateerd en het e.e.a. functioneerde ook niet meer goed.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Voldoende winkels, eetgelegenheden op korte loopafstand.

Voor € 10,00 per persoon kun je hier een goede warme maaltijd vinden.

De omgeving rond het hotel is wat rumoerig i.v.m. het casino en af en toe met wat evenementen op het plein. Trein op loopafstand 300mtr. Treinverbinding is inderdaad prima en goedkoop. We hadden een huurauto maar met trein en bus is heel veel goed en goedkoop bereikbaar.

treinkaartje retour naar Porto is bijv. nog geen 4 euro.

Uitstekend aparthotel, prima lokatie.

B. Kiestra
7-10-2009

Aparthotel Solverde*** in Espinho is ons uitstekend bevallen. Personeel is vriendelijk en behulpvaardig. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken, 3x in de week schone lakens. Ruime apartementen (zeezicht), prachtig uitzicht over boulevard, strand en oceaan. Prima lokatie, ruime keuze aan restaurants vlakbij, supermarkt op 100 m afstand. Casino naast de deur. Mooie uitvalsbasis voor tochtjes naar Porto, Coimbra, Lamego, Viseu, etc.

BenC, Ommen

Geweldig goed

Mahala
9-8-2009

Het treinstation is inmiddels volledig afgebouwd. De geluidshinder waar over geschreven wordt in 2007 is NIET meer aanwezig.

Wel gebleven is de vriendelijkheid en hartelijkheid van het personeel van het Apartamento Hotel alsmede van de bewoners van Espinho.

Ik heb zojuist wederom het hotel geboekt, zoals trouwens ieder jaar sinds 2006 !

Gereisd Met partner in augustus 2009