Zoover
Hotel VIP Executive Eden

Hotel VIP Executive Eden

6,9

top locatie hotel en heerlijk ontbijt

Sha.
15-6-2019

Een aangename verblijf gehad in een vriendelijke hotel (personeel was vriendelijk). De kamers waren niet heel schoon en onze bedden niet comfortabel. Ontbijt was heerlijk, diversiteit en smaak stond centraal!

Gezien de goede ligging van het hotel hebben wij geen ergenis gehad aan de oude kamer van het hotel!

Geen handig hotel en reis met peuters.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Lissabon prachtig, hotel een tegenvaller.

Pieter
1-6-2019

Wij zijn na 4 dagen Porto met een huurauto naar dit hotel in Lissabon gereden. De verwachting was hoog want het 3 sterren hotel in Porto was prima. Het is een hotel met een zeer goede locatie. Met de auto, bus en metro perfect te bereiken. Het zwembad en het terras op het dak is een prettige bijkomstigheid. Ook de kamer was oké. Ruim en schoon maar enorm gedateerd. Maar hier komen de minpunten: personeel en ontbijt. Wanneer je predenteerd een 4 sterren hotel te zijn slaat dit echt nergens op. Het personeel is simpelweg onkundig en onvriendelijk. Het ontbijt op het dakterras gaat nog enigszins maar het ontbijt op 1 hoog is beneden alle peil. Een kleine ruimte met een paar tafeltjes en een zeer gering aanbod om te ontbijten. Een citytrip naar Lissabon moet je zeker doen, maar niet naar dit hotel.

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijke vakantie gehad met prima hotel.

Anne
2-5-2019

Prima hotel. Hotel is centraal gelegen, waardoor veel op loopafstand te bereiken is. Receptie kan gastvrijer, maar doet wat 'ie moet doen. Zwembad is klein, maar ter verfrissing fijn. Uitzicht is schitterend. Bagagedepot is goed. Appartement had 2 kamers, keukentje en badkamer; meer hadden we niet nodig. Supermarkt om de hoek met heerlijke verse jus d' orange. Hotel is te bereiken met metro vanaf vliegveld. Vergeet niet Lisboa kaart van tevoren te kopen. Af te halen op vliegveld bij Informatiecentrum. Trams in Lissabon zijn populair, maar de bus is sneller, minder druk en met airco. Er gaat (ook) een bus naar Belem (bus 712), Begraafplaats Prazeres (bus 709) en kasteel Sao Jorge (bus 737, stopt voor de deur).

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Echt de moeite waard

Gerard v d Wouw
12-1-2019

Schitterend hotel tegen oude centrum van Lissabon aan...alles op loopafstand

Gereisd Met partner in december 2018

SA Visser
16-10-2018

Fantastisch hotel. Prima kamers en bedden. Leuke kitchenette. Alle gemakken. Je kan er wat koken maar dat doe je niet in Lissabon. Geweldig dakterras met uitzicht over de stad. Wij zaten er laat nog met een wijntje. Schappelijke prijzen aldaar. Zwembadje is voor afkoeling en niet voor afstanden. Hotel heeft de beste plek in de stad, centraal gelegen. Wij hebben alles met de benenwagen gedaan. Ontbijten deden we aan de overkant vh plein. Daar zitten 2 bakkers! Verse jus, koffie, croissantjes , Nata. Etc. Wij zouden dit hotel weer kiezen.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Jammer

Vivian
24-11-2017

Zeer onvriendelijk personeel.

Bij uitcheck eerst door blijven praten met collega’s. Vervolgens geen goedemorgen of kan ik u helpen.

De rekening werd voor onze neus gegooid en er werd niet eens gevraagd hoe ons verblijf was.

Gereisd Met vrienden in november 2017

centraal gelegen

ladysauron
8-7-2017

Het hotel is centraal gelegen. Station Rossio om de hoek en de Aerobus van het vliegveld stopt voor de deur. Restaurants vlakbij en de uitgangswijk op loop afstand. 15 min lopen naar de rivier.

Kamers zijn een beetje vergane glorie, wel redelijke goede bedden. De slaapbank zou ik echter niet aanbevelen (dikke kuil erin). De badkamer was bij aankomst niet goed schoon; er lagen vele vreemde haren op de grond.

Bij inchecken om 2 losse bedden gevraagd, aangegeven werd dat dit geregeld zou worden, maar bij open van de kamer bleek er maar 1 bed. Hotel was volgeboekt dus er was niks anders mogelijk en we hadden een grote kamer op de 9e etage gekregen, dus we moesten niet zeuren (zo werd het niet gezegd maar daar kwam het wel op neer). Na 5 min kwamen opeens vreemde mensen onze kamer binnen en bleek de kamer 2x vergeven te zijn. Kortom, geen beste indruk. Het terras en de bar bleken vervolgens gesloten voor de gasten want er was een besloten feestje. Tot diep in de nacht hebben we van die muziek kunnen 'genieten'. De andere nachten was dit gelukkig niet zo want dan was ik met gierende banden vertrokken.

Het dakterras is wel heel mooi. Goed uitzicht over de stad en er zijn lekkere drankjes te halen (wel aan de prijs). Er zijn maar een stuk of 8 ligbedjes bij het zwembad dus je moet geluk hebben. Omdat het dakterras wel ruim is, zouden er wel wat meer bij kunnen/mogen.

Leuke restaurants in de buurt, uitgaanswijk ook op 10 min lopen. Wel heel centraal gelegen. Zelf zou ik de volgende keer toch voor een ander hotel kiezen, want ondanks dat we genoten hebben van Lissabon vond ik het hotel door de slechte indruk toch wel wat tegenvallen. Bovendien zijn er genoeg goede alternatieven.

Perfect hotel

Thea
5-5-2017

Hotel met mini appartementjes. Super handig en sfeervol echt midden in het centrum. Vanaf het dakterras een schitterend uitzicht. Kamers zijn netjes en schoon. Voor de rokers er een speciale etage met balkon. Voor het ontbijt zijn wij aan de overkant vaste klant geweest Fabrique pasteis de nata, een aanrader! Supermarkt op 5 minuten lopen, wel erg druk en klein assortiment maar handig voor de kleine boodschap. Aerobus en hop on hop off -bussen stoppen voor de deur.Tip; blijf je langer dan 24 uur in Lissabon neem een all-in-one ticket van Yellowbus (al te krijgen voor 35 euro pp via internet) en je mag gebruik maken van alle trams, boottocht, hop-on en aerobus voor 72 uur.

Een goed hotel op een top locatie, vriendelijk personeel.

Perfect hotel voor steden trip

Thijs
4-3-2017

Ruime kamers ieder dag schoonmaak enz en een fantastisch dakterras met een zwembadje en bar.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Ideale locatie en fijn hotel!

Chantal
4-2-2017

Echt een geweldige tijd gehad. Vanaf het vliegveld gaat er een Aerobus naar Lissabon en deze stopt echt recht voor het hotel! Je betaalt er heel weinig voor en wordt voor de deur afgezet en voor de terugweg natuurlijk ook ideaal. Deze bussen rijden elke 20 minuten.

Bij aankomst een prima ontvangst door het personeel achter de receptie.

Ontbijt viel wel erg tegen; er was heel weinig keus en vreemde dingen om te eten. Er zit een heerlijke en goedkope bakker tegenover het hotel, dus mijn tip is om daar lekker te gaan eten.

Het zwembad is echt heel fijn na een dagje Lissabon! Het is een klein maar fijn zwembad, met een prachtig uitzicht.

De kamers zijn ook heel ruim en schoon, met een 'verborgen' keukentje achter kastdeuren.

En de locatie..... die is echt ideaal! Alle toeristische attracties zijn op loopafstand goed te doen! Achter het hotel, de heuvel op, is een wijkje waar je 's avonds gezellig drankjes kan drinken en heel goedkoop kan eten.