Zoover

Hotel Sana Classic Reno

Prima hotel

Gerda
19-8-2018

Prima hotel met behulpzaam, vriendelijk personeel. Schone nette kamers. Eenvoudig ontbijt waar het s’morgens behoorlijk druk was. Gratis kluisje op de kamer. Metro aan de overkant van de straat , prima om Lissabon te ontdekken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Is echt een aanrader 😄👍

Desiree
17-2-2018

Kwamen s’avonds in hotel Sana Reno aan we hadden de spullen in de kamer gezet die netjes em schoon uit zag. Even nog naar beneden om drankje te doen. Was de bar eigenlijk gesloten. Maar mochten toch nog wat bestellen. Daarna lekker gaan slapen in prima bedden. Smorgens gaan ontbijten was goed en netjes verzorgd. Daarna weer terug in hotelkamer kijken wat we gingen doen of even boven op het dakterras zitten bij zwembad daar was het nu helaas te koud voor maar wel een heerlijk plekje om in het zonnetje te zitten. Al met al we hebben een prima verblijf gehad. Het enige is dat het wat verder afligt van waar het echt gebeurt. Maar de oplossing ligt voor de deur de metro.

Ze zijn aan de resectie hiermee ook erg behulpzaam je kan ze alles vragen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Fantastisch personeel

William en Melissa
4-7-2017

Tijdens ons verblijf in Sana Reno ben ik op onze kamer flauwgevallen met een zware hersenschudding, gebroken neus en gat in mijn hoofd tot gevolg. Hoe het personeel ons heeft bijgestaan is geweldig, wij zijn hen hier dan ook erg dankbaar voor.

We kregen direct een upgrade voor als ik terug zou zijn uit het ziekenhuis, bij terugkomst gratis eten en ze vroegen constant hoe het met mij ging.

Daarnaast is het zwembad op het dak ideaal, de momenten dat ik mijn rust hard nodig had konden mijn ouders die overgekomen waren samen met mijn vriendin lekker relaxen aan het zwembad.

Ontbijt was uitgebreid en goed.

Kamers werden iedere dag schoongemaakt.

een heerlijk hotel en een geweldige stad.

ingrid
7-11-2016

Hotel kamer was ruim en netjes en schoon, fijne bedden. Goed ontbijt met verschillende broodjes en warme gerechten. Receptie medewerkers waren altijd bereid om informatie te geven over de stad.

In lissabon is veel te zien en met de Lisboa card kun je op veel plekken gratis naar binnen. openbaar vervoer is ook gratis.

Wandelen door de stad is erg leuk maar je hebt wel hoogte verschillen in de straatjes. Gezellige terrasjes.

Kom zeker nog een keer terug.

Comfortabel hotel, 4 metrohaltes van oude centrum

Jacqueline
10-8-2016

Vriendelijke ontvangst, prima hotel, kamer niet ruim wel comfortabel. Goede bedden, prima ontbijt (soms wel in de rij voor een tafeltje....) bagage opslag mogelijk. WiFi werkt goed.

Vlakbij metrostation Sebastiao, slechts vier haltes naar centrale delen van de oude stad. Met trein gereisd naar station Oriente, vanaf daar met metro naar hotel. Zonder overstap. Vanaf metrostation Sebastiao, vijf minuten lopen vanaf hotel, directe metrolijn naar luchthaven.

Loop je in richting metrostation Saldanha dan vind je daar genoeg leuke cafeetjes en restaurants als je niet in het centrum wilt gaan eten. Het hotel zelf ligt op een rustige plek en toch heel centraal.

mooi hotel,metro vlakbij

petra
21-6-2016

zwembad op het dak is leuk na een vermoeiende dag

fijne attentie op mijn verjaardag

Gereisd Met partner in mei 2016

Heerlijk met zwembad op het dak!

Danny
29-1-2015

Vooral het zwembad op het dak maakt dit hotel tot een tophotel in de zomer! Kamers netjes en schoon, badkamer was ruim!

3/4 haltes met de metro (voor de deur van het hotel!) en je zit in het centrum, El Corte Ingles met supermarkt om de hoek.

Gereisd Anders in augustus 2014

Ideaal hotel voor stedentrip

Thijs
17-10-2014

Super hotel.

Kamer wordt dagelijks netjes schoongemaakt, inclusief schone handdoeken ook al zou je ze nog een keer willen gebruiken.

Zwembad en sauna op dakterras.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Goed hotel

Jose Maarschalk
2-10-2014

Heerlijke citytrip gehad. Kamer keurig netjes. Heerlijk na een dag je stad nog even bij zwembad. Metro voor de deur rode+ blauwe lijn. Let wel op bij uitstappen uitgang agila nemen. Ook ontbijt had een goede varieteit.

Kortom een goed hotel zeker zijn 3 * waard.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Prima hotel vlakbij het centrum

elise
28-9-2014

Sana Reno is een prima hotel, met mooie ruime kamers en een grote badkamer met lekkere douche. De kamers zijn schoon en je krijgt iedere dag schone handdoeken. Het zwembad op het dak van het hotel is heerlijk verfrissend na een lange dag wandelen in het mooie centrum van Lissabon. Het enige nadeel vonden we dat het toch best ver van het centrum afligt. Vijf metrohaltes en hoewel het metrostation vlakbij ligt, is het ver lopen naar de blauwe lijn richting centrum.