Zoover

8,1

Simpel en goed.

Rebecca Deguelle
1-6-2014

Vorig jaar juni zijn wij hier 12+ nachten gebleven. We zijn er bijna elke dag wel op uit geweest. Binnen 10 minuten vanaf het vliegveld bij het hotel met de taxi. Ook bereikbaar met metro maar er was toevallig een staking op de dag dat wij aankwamen. De kamer is ietwat donker door de bruintinten maar de donkere gordijnen zorgen er wel voor dat je niet wakker wordt van het zonlicht. We hadden en klein balkonnetje dat uitkeek over een rustig pleintje. Aardig personeel, hebben enkele problemen snel opgelost, verstopping bad, water kwam omhoog uit afvoerputje naast toilet tijdens het leeglopen van het bad, dus weliswaar 'schoon' water. Minibar die niet koelde. Daarvoor hebben we een geheel nieuwe gekregen. Wifi viel wel eens weg en dan resetten ze gewoon de router. Er ligt een metrostation op 2 minuten lopen en het treinstation Roma ligt recht tegenover de ingang.

goede ligging, vriendelijk personeel

Naam Naam
24-4-2013

goede ligging, vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in april 2013

Leuk hotel met aardig personeel

benruyl
18-7-2012

Het hotel is zeer netjes en heeft een eigen restaurant waar je voor een redelijk bedrag Portugees kunt eten. Het ontbijt is goed. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Dicht in de buurt ligt een metro- en treinstation je kunt op deze manier snel naar het centrum en de rivier. Enig minpunt is dat er geregeld treinen langskomen.

Gereisd Met partner in juli 2012

Leuke plek iets uit oude centrum bereikbaar met ov

Marco
21-5-2012

Kamers zijn leuk gerenoveerd em personeel is behulpzaam. Als je er naartoe gaat vergeet geen fruit te halen op de lokale markt achter het hotel, lekker en zeer voordelig

Gereisd Met partner in mei 2012

groot en onpersoonlijk

naam naam
24-4-2012

we moesten betalen voor een "vroeg ontbijtpakket"terwijl we logie's/ ontbijt hadden. Verblijfruimte is minimaal, kleine bar voor zo'n groot hotel.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

redelijk hotel

heer kersting
18-4-2012

toegewezen kamer achter boven de keuken, verhuisd naar de voorkant, balkon met zonnetje, wel rumoerig treinstation

Gereisd Met partner in januari 2012

Goed hotel met uitstekend ontbijt

Jeroen & Maartje
9-3-2012

Vier sterren is wat veel, meer het is een uitstekend hotel voor een weekendje Lissabon. Redelijk ver verwijderd van alle bezichtingen, maar het metrostation ligt om de hoek en dus ben je overal zo. Goed en uitgebreid ontbijt. Eenvoudige, maar zuivere kamers.

Gereisd Met partner in maart 2012

Hilton luxe voor een betaalbare prijs.

p_frings
27-2-2011

Ik sluit me aan bij alle positieve commentaren, de kamers hebben wel iets gebruikersporen, anders waan je je echt in een super luxe hotel. Goede aandacht gekregen bij de balie voor onze steden trip(s) En Restaurant is ook de moeite waard.

Ontbijt is uitgebreid doch massaal. Echter hadden wij een groep schoolreis tieners waardoor dit niet lekker uit de verf kwam. En h.e.e.a. wat rumoerig verliep. Echter wil je een stedentrip naar Lissabon is dit hotel zeker de moeite waard temeer omdat je in 10 minuten in hartje Lissabon zit met de goed geregelde metro die dichtbij zit. Maar ook het treinstation om een tripje verder te doen is op 300 meter.

Voor herhaling vatbaar.

Prima tussenstop

JB
31-1-2011

Op doorreis hebben we 1 nacht in dit hotel doorgebracht. Voordeel van dit hotel is dat het dicht bij het vliegveld ligt (ongeveer 10 minuten met de taxi). Het personeel is correct en behulpzaam. De kamers zijn niet heel groot, maar voor een nacht prima. Ook het sanitair is voldoende.

Gereisd Met partner in augustus 2009

prima hotel

Fenna kalverda
25-8-2010

Dit hotel was ondanks dat het een groot hotel was prima in orde personeel vriendelijk. Kamers netjes en verzorgd badkamer prima in orde en schoon. Eten zowel diner als ontbijt prima in orde.

Gereisd Met vrienden in mei 2010