Zoover
Hotel Lisboa Tejo

Hotel Lisboa Tejo

8,1

Heerlijk, comfortabel en centraal gelegen verblijf

Linda
1-7-2019

Zeer centraal gelegen hotel met frisse moderne kamers. Wij hadden een kamer die erg ruim was, met grote badkamer en balkon, maar ik heb begrepen dat niet alle kamers van dezelfde omvang zijn. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, uitgebreid ontbijt. Dit hotel is echt een aanrader. En Lissabon is een fantastisch mooie en gezellige stad met vriendelijke bevolking. Wij hebben enorm genoten en wij komen zeker graag hier terug.

Gereisd Met partner in juni 2019

Uitstekende accommodatie met een goede ligging

Hans
6-11-2017

Renovatie is gaande. Heb je geen hinder van. Ontbijt in naastgelegen nering. Prima prijs kwaliteitverhouding. Tram 15 en 28, metro, aerobus (makkelijk naar vliegveld vice versa) en nog meer buslijnen nabij het hotel. Veel vertier, eet gelegenheden op loopafstand. Ook kleine supermarktjes aan de overkant en om de hoek, erg handig. Lissabon is overigens een aanrader met veel bezienswaardigheden. We hebben de Portugezen ervaren als bijzonder vriendelijke en gastvrije mensen.

Gereisd Met partner in november 2017

Super hotel in centrum bij Rossio plein

Judith
19-2-2017

Erg goed hotel met zeer vriendelijk personeel. Prima bedden en nieuw schoon sanitair. Een rijk ontbijt in een gezellige eetzaal naast het hotel. Er worden geen lunch en diner geserveerd maar direct om de hoek ligt het Rossioplein met eetgelegenheden voor iedere portemonnee. Dit hotel is echt een aanrader voor een sightseeing trip in het hart van Lissabon.

perfecte locatie

miranda den hertog
23-7-2015

fijn hotel op een perfecte plek midden in het centrum.

Personeel is enorm klantvriendelijk.

Ontbijt goed, kamers goed.

Kamer is iets luidruchtig, maar dan kan men verwachten midden in het centrum van een stad als Lissabon

Gereisd Met vrienden in juli 2015

leuk hotel

M. Verbeek
12-6-2014

Ontbijt was goed, lekkere broodjes. Receptiepersoneel heel vriendelijk en behulpzaam, o.a. met boardingpassen en duidelijke uitleg over het openbaar vervoer. Hotel was niet gehorig, maar alles dichtbij betekent wel dat de geluiden van de straat oorverdovend zijn. Het gaat bijna de hele nacht door, trams, bussen, café's, schreeuwende mensen. Gek genoeg lukte het meestal wel om te slapen, want de bedden zijn prima. Kregen direct een andere kamer toen we om 2 aparte bedden vroegen. Bakker om de hoek, en een uitstekend Chinees/Japans restaurant met buffetservice naast de beroemde lift. We hebben een leuke week gehad.

Fantastisch gelegen in het centrum van Lissabon

Hans Kattouw
11-6-2014

Wij zijn uitermate tevreden over dit hotel. Ligt centraal en overal dichtbij (ook bij het openbaar vervoer). Het ontbijt was uitstekend. Het enige minpunt voor ons was onze kamer. Wij hadden 2 gescheiden bedden gevraagd maar kregen een 2-persoons-bed. Op zich niet zo erg als de kamer niet zo klein was dat je er je kont niet kunt keren. Na onze klacht kregen wij toch een ruime kamer met 2 persoons-bedden. Dus ons advies is: Vraag duidelijk om een kamer met 2-peroons-beden als je een ruime kamer wilt hebben.

Voornamelijk top

bart
3-9-2013

Prima 3 sterren hotel met een fantastische ligging. Tramlijn 28!! om de hoek en ook 15 brengt je helemaal naar het westen van Lissabon. Kamer goed ,sanitair schoon, maar gedateerd. bedden prima kortom top!!

Om de hoek een zelfbediening voor de dranken en daarnaast een mini restaurant geexploiteerd door chinezen die ruimschoots waar voor hun geld bieden.

Goedkoop en eenvoudig hotel. Zeer centraal gelegen

wim
12-3-2013

Het enige minpunt is kamer 308 erg klein, vergane glorie. Kamer aan renovatie toe. Jammer. Ligging en ontbijt zijn prima. Personeel super aardig.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Centraal gelegen hotel

anita.beukers
21-11-2012

Dit is een goed hotel voor de 3 sterren die ze hebben, schoon, goede bediening, receptionisten die bij alles willen helpen. Kamers gedateerd maar wel schoon en ruim. De bedden aan de harde kant. Ontbijt goed verzorgd. Ligging perfekt met zoveel OV in de buurt.

Lissabon zelf vonden we leuk, maar oogt behoorlijk versleten. Veel gebouwen zien er armoedig uit en er is leegstand. Ook op straat zijn er zwervers, s avonds verandert de buurt in de omgeving van het hotel en word je regelmatig aangesproken door mannen die coke willen slijten. Dat geeft een onveilig gevoel. Politie is op de pleinen aanwezig, maar lijkt hier geen aandacht aan te besteden.

Perfecte uitvalsbasis

marjan
19-11-2012

Perfect hotel om Lissabon te ontdekken. Centraal gelegen en alle soorten openbaar vervoer "om de hoek". Gevolg van deze ligging is wel dat je dus 24 uur per dag verkeer langs het hotel hebt. Oordopjes doen wonderen. Personeel zeer vriendelijk. Op de dag van vertrek hebben ze ons zelfs even geholpen om de vliegtickets te printen, wat een service! Ontbijt prima. We hadden twee kamers geboekt maar kregen twee suites. Die mochten wel een likje verf maar waren goed schoon. In de buurt ruim voldoende eetgelegenheden en terrasjes.