Zoover

9,4

Werd er niet wild van

Bart
23-4-2013

Duur voor wat het is. Kamers zijn wel mooi, wel geen haardroger maar soit, we trekken onze plan.

Minibarprijzen belachelijk: 7.5 euro voor een cola??? Bar in hotel belachelijk duur : 5.5 euro voor cola??? Restaurant weinig keuze, heb eens biefstuk genomen en eens zeebaars ook duur voor wat je kreeg

overpriced in vergelijking met marriot of kempinski ketens. Ontbijt kon ook beter en als je marriot etc gewoon bent blijf hier dan maar weg.

Als ik nog weerga naar lissabon neem ik ander hotel , desnoods de ritz die er net naast ligt overigens. Marriot weet ik niet zijn ginds. Tivoli zit op avenida da liberdade en is denk ik beter maar zat volgeboekt

dergelijk hotel heb je in praag aan 140 euro /nacht/persoon. Hier 200 tja .

in feite 1 restaurant, 1 half gare bar , geen zwembad

enkel goede kamers en grote minibar maar aan het dubbele van de hier geldende prijzen: gewoon profiteren van toeristen , voel me daar getild

Prachtig hotel

S
2-11-2012

Hotel tiara is een perfect hotel om je verblijf in lissabon zeer aangenaam te maken. Het is een recentelijk gerenoveerd hotel met prachtige en comfortabele kamers. Vriendelijk personeel. wifi en een uitgebreid ontbijt. Zit qua locatie heel dichtbij het centrum, loopafstand. Ook op loopafstand bij warenhuis el corte ingles, met supermarkt.

Gereisd Met vrienden in november 2012

geweldig hotel voor stedentrip

wim de jong
23-8-2012

Prima hotel met zeer uitgebreid ontbijt, vlakbij metrostation en in 10 minuten ben je in het centrum

Gereisd Met partner in augustus 2012

Prachtig modern hotel

Victor
8-8-2012

Alles tip top, behalve fitness ruimte die nogal klein was en onderin het hotel was weggestopt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

mooi hotel

heer Semmelink
24-4-2012

Prettig hotel op een mooie locatie. De stad is goed bereikbaar.

Gereisd Met partner in april 2012

geweldig luxe hotel

m1305
4-3-2012

mooi, luxe hotel, kamers stijlvol ingericht. Prijzen minibar en ontbijt erg duur.26 euro voor ontbijtje pp.Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.Ligt ong 15 minuten lopen van het centrum.

Gereisd Met partner in februari 2012

Prima gelegen, klassehotel *****

Marc & Marijke
12-10-2011

Prima ligging vlakbij Eduardo VII park met mooi uitzicht op de Taag en het oude stadsgedeelte. Goede aansluitingen (grote verbindingswegen, metro, taxi) dus ideaal voor een bezoek aan Lissabon en omgeving. Ondergrondse parking met valet service. Met touroperator geboekt aan een prima prijs.

Gereisd Met partner in januari 2011

Koninklijk.

Mastop
24-7-2011

Alles is super in dit hotel. Grote klasse. Kamer op de 15e etage, prachtig uitzicht over de stad en Taag.

kamers zijn prachtig, nespresso op de kamer. badkameraccesoires van Hermes.

staat voor ons op grote hoogte op nummer 1

Gereisd Met partner in juli 2011

Absolute luxe met een afrikaans tintje

yvo en jasmine
4-7-2011

Fantastisch mooi hotel!!! Het is een dikke 10 waard. De bediening is subliem en erg proffessioneel.

Het hotel heeft een afrikaanse inrichting.....prachtig!!

De kamers zijn erg mooi en verzorgd, alleen de badkamer had een klein minpuntje, maar zeker de moeite niet te vernoemen.

We hadden een kamer op de 10de verdieping, met een fantastisch uitzicht op de hele stad inclusief de Taag.

Het hotel ligt op een heuvel....dus toch eventjes klauteren. Onze kuitspieren waren goed getraind toen!!

Het is eventjes wandelen tot aan het centrum....ongeveer een 2 km.....is zeker te doen.

Het openbaar vervoer echter is niet zo uitgebreid als in steden gelijk Parijs....maar uiteindelijk geraak je wel bijna overal.

In één woord........fantastisch!!!!!! Wij hadden geboekt via e-bookers en in een weekend. Daar het vooral een zakenhotel is, kan je dan voordelig boeken.

geweldig hotel iedere cent waard

stefan
9-9-2008

laat ik eerst zeggen me aan te sluiten met de opmerkingen hier onder

het is een geweldig hotel alles is super schoon personeel staat altijd voor je klaar en alles is te regelen mooie kamers en algemene ruimtes eigenlijk in een woord geweldig

Gereisd Met vrienden in augustus 2007