Zoover

Sorteren

Prima

Fam. Hurkmans
6-5-2018

Prima hotel. Schoon en netjes. Op loop afstand van metro en bus. Vriendelijk personeel. Wat heel fijn was, wij konden op de laatste dag onze koffers in een aparte ruimte laten staan en pas toen we naar het vliegveld gingen weer ophalen .

Ontbijt echt heel sober. Maar om de hoek prima locaties om te ontbijten. Tip: Zonder ontbijt boeken.

Voor herhaling vatbaar

Leo
13-4-2018

Wil je een eitje bij je ontbijt, dan moet je hier niet zijn. Het is een heel simpel ontbijt, echter voor de prijs een uitstekend hotel om een paar dagen Lissabon te bezichtigen

Prima overnachtingshotel

Gerrit
1-5-2016

Goed bereikbaar met de metro vanaf vliegveld, bijzonder schoon, behulpzaam personeel,

Ontbijt is niet echt uitgebreid maar je kunt op elke hoek koffiedrinken met wat erbij voor weinig.

Voor een stedentrip naar Lissabon een prima uitvalsbasis.

Lissabon is zeker de moeite waard, prachtige stad .Oceanario Lisboa zeker bekijken,later op de dag als de grote drukte weg is.

Met Lisboacard kun je onbeperkt reizen en musea bezoeken.

Prima stadshotel

M Huynen
7-2-2016

Prima stadshotel voor een goede prijs. Het interieur is gedateerd en kan zo hier en daar wel een likje verf gebruiken. De kamers zijn ruim en schoon. Ze worden ook elke dag weer netjes in orde gemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is eenvoudig maar zeker voldoende en ook hier doet het personeel alles voor je. Kortom wij waren tevreden en kunnen dit hotel zeker aanbevelen.

Oubollig maar erg schoon

Paul
20-11-2015

Tegenwoordig is het een zeldzaamheid als je nog een fysieke sleutel krijgt en zelf de warme en koude kraan kunt opendraaien. Maar het zag er erg schoon uit dus OK. Bedden zijn wat aan de harde kant. Ontbijt hebben we niet gebruikt maar je struikelt over de pastelaria's (banketbakkers) in de nabije omgeving, in heel Lissabon trouwens. Is ongeveer 750 meter van metrostation Arroios en 800 meter van Saldanha. Prijs weten we niet want onderdeel van een pakketreis, maar er zaten wel 3 tussenpartijen tussen(!)

Hotel Delta: voor iedereen!

naam naam
2-3-2012

Een prima hotel voor een zeer gunstige prijs, een aanrader!

supergoed stadshotel

henniblaauw
6-11-2011

Hotel Delta is een supergoed stadshotel. Het ligt vlak bij een metrostation, dus goed te lopen.

Het personeel is ontzettend aardig, vriendelijk en zeer behulpzaam. Ze spreken goed Engels. We hebben al vele hotels bezocht maar nog nooit zo'n schoon hotel gezien! Echt fantastisch!

De prijs/kwaliteitverhouding klopt gewoon. Wel is het ontbijt eenvoudig maar prima.

De kamers worden iedere dag zeer goed schoongemaakt.

Deze mensen verdienen echt een pluim!!

Hotel uitstekend geschikt voor citytrip

Dries, Henni, Jelke en Alie
30-10-2011

Klein maar superschoon hotel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Metro vlakbij hotel

Ontbijt niet uitgebreid, maar goed.

Ideaal voor een citytrip.

Als we nog een keer naar Lissabon gaan, zullen we zeker van dit hotel gebruik maken.