Zoover

Hotel Americano

8,5

Y. Pril
16-8-2019

Ik was daar samen met mijn 2 dochters, we hadden 1 ruime kamer, ontbijt was goed en genoeg , elke dag worden de kamers schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Wij waren erg tevreden!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Aanrader!

Lisa
11-8-2019

Het hotel ligt in het hart van Lissabon, vlakbij een treinstation. De kamer is niet al te groot, maar voor een citytrip (wij zijn hier 3 nachten verbleven) is het perfect! De kamer was schoon en er is airco, een tv en een mini koelkast aanwezig.

Het ontbijt hier is goed verzorgt. Niet al te ruime keuze, maar van alles wat er ligt is meer dan genoeg en het is allemaal erg smakelijk.

De staff is vriendelijk en erg behulpzaam. Ik kan oprecht geen minpunten benoemen van mijn verblijf hier.

Als ik ooit naar Lissabon terug kom, verblijf ik zeker weer hier.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Petra
8-6-2019

Samen met mijn dochter 4 nachten in inn rossio geweest! Goede kamers, schoon, vriendelijke mensen. Geen gebruik gemaakt van ontbijt, zit zo centraal dat je op elke hoek lekker ontbijt kan nuttigen! Het is een aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Prima hotel op geweldige lokatie

Dion jr. van Dijk
2-6-2019

Het is een prima hotel op een geweldige lokatie. Bij aankomst liggen naast de zeepjes, douchecel en bodylotion zelfs tandenborstel, tandpasta, scheermesjes en scheergel op de badkamer.

De badkamer die wij op de standaardkamer hadden had wel een toilet die zo tussen de douchecel en de wastafel was geplaatst dat je er de nodige moeite voor moest doen om te gebruiken. Wij hebben er wel om kunnen lachen, maar voor grotere personen........... Het personeel is heel vriendelijk en staat altijd voor je klaar.

De kamers werden iedere dag schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien. De ontbijtruimte is aanzienlijk opgeknapt. Het ontbijt is niet uitgebreid, maar voldoende om de dag mee te beginnen. Voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader!!!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Perfecte ligging, degelijke kamer, wel gehorig

Janna
23-5-2019

De ligging van dit hotel is een perfecte uitvalsbasis voor je stedentrip. Het ontbijt is erg basic maar alles wat je verwacht is wel aanwezig. Wij sliepen in een kamer nabij de trap en werden daarom soms in de nacht wakker van binnenkomende groepen jongeren die uit waren geweest. Voor de rest is het schoon en vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in mei 2019

Marjo Meppelink
12-5-2019

Mooi en centraal gelegen hotel. Mooie, gerenoveerde, kamer (tandenborstel, tandpasta, scheermesjes met scheergel en douche benodigheden alles was aanwezig). Behulpzaam en vriendelijk personeel. Dichtbij openbaar vervoer en Rossio plein. Topper zou zeer zeker weer naar dit hotel gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Ik betwijfel of we hier ooit zouden teruggaan.

Maarten
15-4-2019

Behalve de ideale ligging, vonden we het hotel maar matig. Onze kamer was ruim, maar met een rare onhandige indeling. Hoewel zij evenveel betaalden was de kamer van het ander koppel in ons gezelschap bijzonder klein, vooral de badkamer was mini. Verder was het hotel was nogal lawaaierig en was het ontbijt erg basic. Beslist geen goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Top verblijf!

Margret
7-4-2019

Top hotel, fantastische ligging t.o.v. alles wat je maar wilt zien. Midden in het centrum. Metro, trein hel dichtbij. Goed ontbijt, prima verzorgt. Schone kamers, prima bedden.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Goede citytrip

Dillen Bjorn
26-3-2019

Het hotel heeft een fantastische locatie voor een citytrip echt wel perfect alles heel kortbij . Ontbijt is basic maar oké de kamer dat wij hadden was een basis kamer en die vond ik ondermaats maar omdat we op citytrip waren en max 2 dagen verbleven en toch eigenlijk nooit op de kamer verblijft ging dit nog . Dit hotel is een aanrader voor citytrips en het is maar 8 Km van het vliegveld dus voor ons ideaal voor kort verblijf

Gereisd Met partner in maart 2019

Met zo een hotel zijn wij super tevreden.

Peter en dochter.
21-3-2019

Hier naartoe geweest samen met mijn dochter als cadeau voor haar 16de verjaardag en een hele mooie reis gehad. Hotel is heel goed gelegen om de stad te bezoeken. Het is een mooi en proper hotel maar geen super de luxe, wij hadden een mooie kamer met een prachtige badkamer. Ontbijt is elke dag hetzelfde, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wat kan men nog meer wensen.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019