Zoover

8,9

Uitstekend hotel, aanrader!

Bart
17-8-2018

Hotel Quinta da Marinha is echt een uitstekend hotel! De prijs-kwaliteit-verhouding is ook prima (tip: boek rechtstreeks op website van hotel, dat is het voordeligst) en de service is ronduit top!

Ik las in beoordelingen dat prijzen van eten en drinken hoog zouden zijn, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. De prijzen zijn wat mij betreft zeker voor een 5-sterren-hotel alleszins redelijk. Natuurlijk kan je in Cascais (leuk dorp!) voordelig eten, maar 37 euro voor een dagelijks wisselend 4-gangen menu inclusief onbeperkt alle drank vind ik niet duur. Lunch is ook prima geprijsd.

Ook las ik dat er bij het zwembad te weinig ligstoelen zouden zijn. Ik was er in het hoogseizoen in augustus en hier was geen sprake van! Mogelijk was dit vroeger zo.

Voor de golfers is de baan bij het hotel echt mooi! Ook daarvoor gelden voor hotelgasten voordelige tarieven. 54 euro voor 18 holes en 32 euro voor 18 holes na 15:30 uur is gewoon prima!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Rustige omgeving. Als je van rust houdt!

Engeltje
26-4-2017

Kamer was prima. Voor een duur en chiquehotel(op golfers gericht). Mis ik wel een goeie minibar dat goed koelt en niet warm aanvoelt. Wij hadden brood in de minibar gestopt, deze kwam met condens uit. Geen waterkoker en kopjes ontbreken op de kamer. Je kan aan de bar heetwater(deze krijg je mee in een keteltje) vragen (gratis) en zorg voor je eigen theezakje of koffie. Enkel glazen en flessenwater(voor water betaal je 3,50€ van 50 cl). Een busje Pringels chips(5,50€), klein zakje Malteser(4,50€) en cocktail nootjes(4,50€) van de minibar. Frisdranken uit de minibar begint vanaf 4,00€ van (25cl, 237ml)(Voor de stoelen op het balkon mis ik stoelkussens Uitzicht is prima op het golfterrein. Prima zwembad.

Goed hotel

Ran
18-6-2015

Goede kamers, lekker balkon met deur die open kan. Frisse lucht in de kamer is altijd lekker. Het bed en het bad zijn goed. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Het is wel een prijzig hotel, maar de kwaliteit is er ook naar.

Gereisd Zakelijk in juni 2015

Perfect hotel, heel gastvrij

Daniel Franco
1-7-2013

Mooie kamers, heel erg vriendelijk personeel en een lekker restaurant. Mooi dichtbij Cascais en Lissabon.

Gereisd Anders in augustus 2012

Prima accomodatie om een golfvakantie te houden

heer van Ammers
3-11-2012

Top golfbaan, en prima hotelservice. Mooie omgeving, en het casino van Estoril vlakbij.

Gereisd Met partner in januari 2012

genoten

Bruno Reijnders
19-9-2012

Wij hadden begin sept een hotelkamer. Ruim genoeg, schoon, prima uitgerust flatscreen TV, minibar, alleen stoelen op balkon niet comfortabel. Zwembad prima altijd bedden genoeg, want de golfers verdwijnen steeds.Prijzen van water en drankjes in zwembad veel te hoog. 5 euro voor liter water is niet normaal.Ontbijt goed, personeel aan de bar s avonds, bij het ontbijt en bij receptie zeer vriendelijk en spreken uitstekend engels. Dorp Cascais is heel leuk met zowel slechte als uitstekende restaurants. Paradygma heel goed.Auto is nodig. Sintra apart dorp met veel bezienswaardigheden maar zeer touristisch. Kijk met veel plezier terug op deze vakantie.

Zalig oord!

schoenmakers
28-7-2010

Luxe complex, vriendelijk personeel, goed/gevarieerd ontbijtbuffet, schitterende golfbaan (greenfee, als je logeert in Quinta d M. euro 23.75 pp!!)! Mooie 3 kamer villa! Onze villa/bungalow (nr133) lag dichtbij hotel en faciliteiten! Vraag bij boeking om preferentie: dichtbij hoofdgebouw! Niet nodig om ligbedden bij zwembad te reserveren, er zijn er voldoende! Taxi naar centrum Cascais op 10 minuten, gemiddeld € 5.50. Fietsen huren bij de Golfshop à € 10 per dag. In Cascais zelf kun je gratis fietsen huren per dag, maar toen wij dat wilden was er geen fiets meer te krijgen....! Er is een schitterend aangelegd, veilig fietspad langs de kustweg, ook naar het (surf)strand van Guincho. Voor de oudere kinderen niets te doen in de omgeving, deze zijn dus aangewezen op Cascais!

I.t.t. vorige beoordelingen

* was er slechts twee keer per dag een busje van het hotel naar Cascais/strand en niet op afroep.

* niet in elke villa is er een wasmachine.

Ontspannen!

Bernadette
17-7-2010

Ruime bungalow (2 slaapkamers,3 badkamers) in 't groen met dagelijkse schoonmaak + handdoekenwissel. Wel wat treden in woonkamer, dus opletten met kleine kids. Onze dochter van 1 heeft er meteen goed mee leren omgaan! Terras; meeste bungalows hebben nog een grasveldje erachter. Eenvoudige keukeninrichting, dus zelf koekenpan bijgekocht, wel wasmachine. Ontbijt in hotel is incl. en heel uitgebreid, echt genieten! Personeel zeer vriendelijk. Portugezen zijn over het algemeen dol op kinderen. Geen speeltuintje.

Enige minpunt was wandelingetje buitenom over de weg naar hotel + zwembad; jammer genoeg kon je niet over het terrein. Uitzicht op golfbaan is wel mooi. Zwembad is onverwarmd en bevat weinig chloor,fijn. Lekkere massages. Meeste bungalows zijn privé-eigendom en worden goed onderhouden. Soms wordt er geklust, maar de regels worden netjes nageleefd en om 22 h is het weer rustig.

Ontspannen!

Bernadette
5-7-2010

Ruime bungalow (2 slaapkamers en 3 badkamers!) in het groen met dagelijkse schoonmaak en handdoekenwissel. Wel wat treden in woonkamer, dus opletten met kleine kinderen. Onze dochter van 1 jaar heeft er meteen goed mee leren omgaan! Terras; meeste bungalows hebben nog een grasveldje erachter. Eenvoudige keukeninrichting, dus zelf koekenpan bijgekocht, wel een wasmachine. Ontbijt in hotel is inclusief en heel uitgebreid, echt genieten! Personeel zeer vriendelijk. Portugezen zijn over het algemeen dol op kinderen. Geen speeltuintje.

Enige minpunt was wandelingetje buitenom over de weg naar hotel + zwembad; jammer genoeg kon je niet over het terrein. Uitzicht op golfbaan is wel erg mooi. Zwembad is onverwarmd en bevat maar weinig chloor, dus geen nare geur achteraf of prikkende ogen. Lekkere massages. Meeste bungalows zijn privé-eigendom en worden goed onderhouden. Soms betekent dit wel dat er geklust wordt. Maar de regels worden netjes nageleefd en om 22 uur is het weer rustig.

heel mooi complex

edwin
4-6-2010

het is een mooi complex. We hadden een bungalow vlak bij het zwembad.

Bungalow was erg ruim met een groot slaapgedeelte boven en een tweede badkamer. Er was ook een keuken.

Gereisd Met partner in januari 2004