Zoover

8,8

uitstekend

lianne pals
26-8-2018

een uitstekend hotel met vriendelijk personeel en een uitstekende service.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch hotel, maar boek alleen zeezicht!

Patty
10-12-2017

Het is een prachtig hotel, mooi gelegen, direct aan zee in het oude gedeelte. Je loopt zo overal naartoe. Wij hadden voor 5 nachten een kamer geboekt met tuinzicht. De kamer die wij kregen lag aan de buitenkant met uitzicht op het openbare park. Het leek eerst heel prachtig, alle versieringen voor de kerst geven het park een feestelijke aanblik. Maar helaas wordt het park in bezit genomen door drugsdealers en zwervers. Vlak voor ons balkon werd van de vroege ochtend tot de late avond gedeald. Ook zochten zwervers hier een beschut plekje voor de nacht. Zat je net gezellig met je wijntje op balkon, ging een arme sloeber pal voor je neus zijn behoefte doen! Dit wil je niet tijdens je vakantie, en je verwacht het zeker niet in een ****hotel! Na 3 nachten en veel soebatten kregen we een kamer aan de andere kant, dat beviel beter. Verder zijn de kamers ruim, comfortabel, prima bedden en lekker Rituals produkten in de badkamer. Ontbijt ook super. Maar: Boek dus nooit tuinzicht, maar altijd zeezicht!

Gereisd Met partner in december 2017

Rustig, heerlijk dichtbij oude stadsdeel

Anja
18-8-2017

Van alle gemakken voorzien. Voortreffelijk personeel. Adviseer om alleen ontbijt te nemen. Avondeten is goed, maar saaie omgeving tijdens diner.

Tijdens de verjaardag van mijn man werd een taart en kaart bezorgd op onze kamer. Super attent.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Geweldig mooi!

Corrie van der Ham
20-1-2016

Je kan er prachtig wandelen, maar moet wel goed ter been zijn, veel hoogte verschillen.

Wij zaten vlak bij het busstation en gingen met de bus ergens wandelen met het wandelgidsje van de Anwb in de hand.

Dit was geweldig mooi, langs de levadas en het klopte allemaal!!!!

Ik kan niets bedenken wat niet leuk of goed was!

Gereisd Met partner in mei 2015

Heerlijk Hotel

fambvo
21-12-2015

Hotel ligt prachtig aan de zee en midden in centrum Funchal. Kamer heel mooi met groot balkon en uitzicht op de zee en de haven. Elke dag komt of gaat er wel een groot cruiseschip voor je neus langs! Ontbijt prima. Thema buffet minder. Geen probleem want buiten het hotel stikt het letterlijk van vele goede restaurants.Wifi uitstekend. Heerlijk warm binnen zwembad. Eiland is prachtig. Heb een auto ter plekke gehuurd via internet. Werkte prima. We hadden heerlijk weer met zeg maar gem. 23 graden.

Heerlijk hotel / appartementen

B. Zwart
24-9-2015

Een hotel voor wie op zoek is naar rust en comfort. Vriendelijk personeel. Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt en voorzien van schone hand- en baddoeken. Badlakens voor zwembad aanwezig. Dagelijks prima ontbijt en diner in buffetvorm. Ligging aan einde boulevard, dus rustig maar direct grenzend aan oude binnenstad. Veel beter dan in de massale hotelwijk aan de andere kant van de stad. Dineren in binnenstad wellicht goedkoper, maar je zit dan wel boven op elkaar. Geniet in alle rust van een prima diner in het hotel. Klein supermarkt dichtbij, maar verder in stad op loopafstand een grote supermarkt (Anadia). Als je wilt wandelen, hou dan wel rekening met hoogteverschillen.

Boek wel een appartement met zeezicht.

Tip: Ga met de hop-on-hop-off bus naar Câmara de Lobos en ga wandelend terug. Een wandeling langs de kust van ongeveer 3 uur, inclusief een korte pauze.

Het busvervoer op het eiland niet geweldig geregeld. Er zijn 5 busmaatschappijen met elk hun eigen route.

Top

Van Eyck-Dewitte
8-9-2015

Top hotel , top locatie ! Verbleven van 31aug. tot 5 sept. in een junior suite.

Gereisd Met partner in september 2015

Fijn hotel op perfecte locatie

WatHek
1-8-2015

Keurig hotel, superschoon en compleet.

De ligging is geweldig, aan de voorkant de boulevard en zee. Aan de achterkant loop je direct het gezellige oude centrum in met lekkere restaurants.

Wel wat ouder publiek (veel 50+) Voornamelijk Duitsers, Fransen, Engelsen.

Iedere dag werd de kamer schoongemaakt en in de 10 dagen dat we er waren werd halverwege het bed verschoond.

Lekkere Rituals producten in de badkamer die iedere dag werden aangevuld.

Er is een handdoekenservice voor het zwembad, iedere dag als je wilt schone badlakens. Dus dat scheelt enorm in de koffer (jammer dat we dit niet vooruit wisten)

Wij hadden alleen ontbijt en dat was heerlijk. Uitgebreid buffet.

Diner kon bijgeboekt worden voor € 27 pppd. Geen korte broek/teenslippers bij diner.

Wij hebben alleen in de restaurants achter het hotel gegeten. Voor minder geld en minstens net zo lekker.

Mooie plek zeer centraal en op loopafstand

Anneke
21-6-2015

Modern en luxe hotel. De meeste kamers hebben zeezicht, maar soms moet je veel moeite doen, op balkon over de railing leunen, om de zee te zien. Wij hadden vol zeezicht geboekt en kregen na het spreken van de manager de volgende dag een super kamer. Ook dit ht heeft bvn-tv en een super ontbijt. Dineren moet je hier niet doen, op 5 minuten afstand heb je al keuze tot diverse goede restaurants. (Menu 13 euro) ook op loop afstand naar de kabelbaan/teleferique. Onwijs mooi uitzicht over de stad, geen last van hoogtevrees gehad. De paleistuinen bezocht.

Verwachtingen meer dan ingelost

Luc Verhulst
23-12-2014

Zeer degelijk hotel in alle geledingen. Het lost alle positieve verwachtingen met verve in. Dit vraagt om meer. Bij ons volgend bezoek aan het prachtige Madeira is onze hotelkeuze al meteen gemaakt. Niet twijfelen. Doen!

Gereisd Met partner in december 2014