Zoover
Hotel Pestana Casino Park

Hotel Pestana Casino Park

Hotelstersterstersterster
9,1

Echt een leuke vakantie gehad! Prijs kwaliteit!

Hay
17-11-2019

Prachtig hotel, opgezet voor conferenties lijkt me. Stijlvol van de jaren tachtig en behouden en onderhouden. Ontbijt super, locatie perfect, rechtsaf park in trappen af en je bent aan de boulevard. 10 min van de oude stad. Ga vanuit de ingang eens rechtsaf, straatje in , leuke restaurantjes. Erg vriendelijke mensen zowel hoek als overal op eiland. Huur een auto €45,00 alk in ,brengen en halen ze vanuit hotel ! Super geregeld! Verwacht geen vakantie resorts hotel, iets meer zakelijk en geen zuiperijen 😉. Wij waren er voor 1 week , echt genoten. Alles schoon en prima service. Aan de overkant is een pizzeria, nie echt knus maar goed en lekker om een keer wat goedkoper te zitten.

Gereisd Met partner in november 2019

Vakantieparadijs : RUST, lekker eten, heerlijk

Gertrude
12-8-2019

- Zeer goede ligging in het centrum van Funchal.

- Kortbij restaurantjes, pattiserie, winkelcentrum.

- Veel bezienswaardigheden

- Veel wandelmogelijkheden, prachtige wandelboulevard.

- Prachtig zwembad binnen en buiten

- Het hotel straalt RUST uit, altijd plaats aan het zwembad, geen handdoeken leggen.

- Zeer vriendelijk personeel.

- We kregen een zeer ruime kamer, terwijl we dit niet hadden geboekt.

Wij komen graag terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

R.Roijendijk
28-4-2019

Een aangenaam hotel en prachtig gelegen aan de zee met uitzicht over de baai van Funchal. Vriendelijk personeel, ruime kamers en elke dag een uitgebreid ontbijt. Fraai binnen en buitenzwembad. In de straat naast het hotel bevinden zich vele restaurantjes. Het hotel ligt aan een grote doorgaande weg en geeft helaas wel veel lawaai. Bereikbaarheid naar de luchthaven en centrum van Funchal uitstekend.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nathalie Tordoor
16-4-2019

Supermooi uitzicht, vriendelijk personeel, niet te ver van de stad, echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fantastisch raad het zeker aan!

Ingrid
10-4-2019

Wij hadden kamer met tuinzicht. We konden dan de haven en de zee zien en dat was prachtig! Geweldig ontbijt in prachtige panorama zaal met uitzicht over zee. Geweldig personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke buffetten in de avond. Prima verwarmd binnenzwembad en mooi buitenzwembad wat nog wel frisjes is in april. Aan de overkant leuke restaurantjes en een heerlijke patisserie met verrukkelijke taartjes. En je bent zo in het centrum en oude binnenstad. Kortom fantastisch verblijf gehad!

Gereisd Met partner in april 2019

Henk
31-10-2018

Prachtig gelegen en goed hotel, de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben logies en ontbijt, het ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Aan de overzijde van de straat diverse goede restaurantjes waar je goed en goedkoop kunt eten. Het is maar 10 minuten lopen naar het centrum. Dit hotel is echt een aanbeveling.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Great hotel, worth 5* no doubt

Sander Tondeur
24-8-2018

Mooi ontworpen hotel door Braziliaanse architect. Alles van hem zie je terug in dit hotel. Alles is ontworpen met een idee. Prachtige eetzaal met uitzicht op de Atlantische Oceaan. Receptie alleen maar service georienteerde mensen! Tot de parkeerwachten en schoonmakers aan toe. Ook het bar personeel zeer vriendelijk. Niets is teveel. De faciliteiten zijn prima. De kamers ook. Wij haden een kamer met mountain view maar ook op de zee. Goede bedden en zeer hygienisch. Voor mij een prima 5* hotel en als ik ooit weer naar Madeira ga neem ik zeker dit hotel weer. De enige aanbeveling die ik kan doen is dat bij het ontbijt misschien wat meer inheems fruit mag zitten. Op Madeira heb je namelijk fantastisch fruit..soorten die wij in NL nauwelijks kennen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Een vakantie vol zon,actie,en inspiratie

Mr en mrs
7-3-2017

Genoten In dit heerlijke hotel op fantastische locatie .Ontbijt is uitgebreid. Lekker luxe vond ik de heerlijke badjassen op de kamer . Het buitenzwembad was wat koud ,maar je kon volop terecht in het mooie binnenbad met sauna. 'S avonds was er regelmatig gezellige en goede muziek.

In Funchal en omgeving is genoeg te beleven. Het openbaarvervoer is prima en de excursies zijn goed te regelen.

Zeker een plek om nog eens terug te komen.

Fernando Carriço, Diretor, 9-3-2017

Beste Gast ,

We zijn absoluut blij om te horen dat je heel erg genoten van uw ervaring in het Pestana Casino Park Hotel en in het bijzonder, ontbijt en locatie. Wij echt dank u voor uw goede feedback en kijken ernaar uit om je terug in ons hotel te verwelkomen het duurde niet lang.

Vriendelijke groeten,

Fernando Carriço

Manager

Wij vinden dit hotel geen aanrader.

F. van Limburg
7-1-2017

Het ligt niet slecht, dicht bij het centrum en de boulevard.

Het is geen gezellig hotel, druk, ook met congressen. En met de "all inners" alles behalve intiem. De buffet diners zijn niet goed, zoals nergens bij Pestana.

Kortom, beter ergens anders logeren. En je kunt op veel plaatsen beter dineren dan hier.

Gereisd Met partner in mei 2016
José Carlos Fernandes, Diretor, 12-1-2017

Beste gast,

Gewoon een kort briefje om jullie te bedanken voor een verblijf in Pestana Casino Park Hotel en voor het nemen van een deel van uw kostbare tijd om uw feedback over de vakantie-ervaring te delen dat we zorgvuldig te lezen al uw meningen over ons hotel en onze diensten. Wij danken u voor uw voorkeur en we hopen de kans om je weer te hosten in een niet al te verre toekomst.

Hartelijke groeten,

José Carlos Fernandes

Fantastisch.

Alice
10-3-2016

De kabelbaan was erg leuk ,en als je boven bent kun je gelijk de tuinen bewonderen.En met een gids kan je er prachtige wandelingen maken..

Gereisd Met partner in augustus 2015
José Carlos Fernandes, Diretor, 2-4-2016

Dear Mrs. Alice,

We would like to thank you for your visit to Madeira Island and for choosing to stay at the Pestana Casino Park Hotel, and thank you for taking the time to share your experience on this site.

We are delighted to know that you enjoyed your stay in this Hotel, our main goal is to ensure a pleasant and memorable stay to all our guests.We are glad that you enjoyed our differents activities that we can do in Madeira Island.

Thank you for your feedback which I have shared with all our team and we truly look forward to welcoming you back to the Pestana Casino Park in a not too distant future.

Kindest regards,

José Carlos Fernandes