Zoover

Aparthotel

Fantastisch, top service

Van Leuken
8-8-2019

Het was een top verblijf!

Heerlijk ontbijt erbij, genoeg ligbedjes. De schoonmakers poetsen top! Goede service.

In het appartement een keukentje waar je toch nog lekker zelf kon koken.

Als tip! Wij hebben de west tocht gedaan op Madeira in een (safari)jeep. Dat was onbeschrijfelijk mooi! Zeker een aanrader.

En als kers op de taart... waren wij onze handtas vergeten in het hotel, daar kwamen we achter toen we op airport stonden. Het hotel gebeld, zij zijn gaan kijken. En gevonden, YES! Zij hebben mijn handtas in de taxi gelegd en deze is naar het vliegtuig gereden. Een top service!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldig mooie plek, hotel....

Jolanda
6-9-2018

Eigenlijk hebben we totaal geen minpunten dit is echt n fantastisch mooi, schoon en heerlijk hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch, heerlijke vakantie gehad.

Peter Pieterse
6-9-2018

We hebben geen minpunten alles is super goed voor elkaar, prachtig complex.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fantastisch.

Mevr v.d Pluijm
2-9-2018

Eden mar is onderdeel van een Hotel&resort samen met Porto Bay en The Residense. Een prachtig complex waar ik geen enkel min punt aan kan bedenken . Hier klopt alles en is de klant werkelijk koning. Super schoon en heel vriendelijk personeel die alles voor je doet . Prachtige zwembaden zowel binnen als buiten, en hier gelukkig geen handdoekje leggen want er is altijd een plaatsje voor je . Het complex staat in een levendig omgeving volop restaurantjes en winkeltjes in de buurt, maar daar merk je binnen niks van want er heerst een oase van rust. Funchal vind je op een half uurtje lopen, maar er gaat ieder kwartier een bus heen of je neemt een taxi. We hebben hier echt een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk hotel

Vincent
5-11-2017

Mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in oktober 2017

Geweldig, prachtige tuin,zwembad,ligging.

Rebecca&Henk
12-3-2017

keuken was geweldig voor ieder genoeg keus. niets kunnen ontdekken wat niet goed was.

Gereisd Met partner in april 2015

Geweldige vakantie

Fam. Leffers
16-8-2016

We zijn net terug van 12 dagen Hotel Eden Mar. Het hotel maakt samen met Porto Bay en The Residence deel uit van een groot hotel & resort complex inclusief shoppingcenter. Bij aankomst om circa 11.00 uur konden we direct naar onze kamer met ocean view, alles zeer netjes, schoon en geriefelijk. Het personeel is vriendelijk en uiterst correct, alles gericht op service. De tuin aanleg rond de zwembaden is werkelijk schitterend, waar je maar verblijft is het groen. We hadden logies en ontbijt geboekt om ook buiten het hotel te kunnen gaan eten. In de directie omgeving zijn veel uitstekende restaurants. Ook in het complex meerdere goede restaurants.

De terrassen zijn mooi gelegen en vooral het terras van Porto Bay is een aanrader,

live muziek tijdens happy hour. We zullen zeker dit hotel nog eens bezoeken.

Groot hotel met vriendelijk personeel.

Rudi
13-8-2016

Eden Mar is eigenlijk een iets kleiner hotel maar dankzij de samenwerking met twee andere hotels, namelijk Porto Mare en The Residence, wordt dit omgetoverd tot één groot hotel Vila Porto Mare met vele mogelijkheden. Het personeel is vriendelijk met kennis van Engels en Frans. Je kan 's avonds eten met bediening of in buffet vorm of in enkele thema restaurants. Gratis Wifi is overal beschikbaar en werkt redelijk vlot. Onze kamers (junior suite) had een kleine keuken, ruime living en eetplaats, af te sluiten slaapkamer en badkamer. Een valkenier kwam er dagelijks met zijn roofvogel om er andere vogels weg te houden wat een mooi spectakel was. Het hotel ligt op 30 minuten stappen van Funchal, de hoofdstad van Madeira.

Madeira is een topper-geen massatoerisme

Fam. Oosterbosch
3-8-2016

We verbleven in Hotel Eden Mar echter kregen we via de website foto's van het hoofdhotel Porto Bay voorgeschoteld. We werden dus informatief misleid door de tour operator - een verwarrende voorstelling van het hotel en groot was onze verwondering dat wij NIET in het Porto Bay logeerden. Eden Mar is een ouder hotel (25 jaar) doch super vriendelijk personeel, zeer proper, kleine zwembadzone en erg rustig. Ontbijt is idem in beide hotels. Happy hour aan democratische prijzen ! Avondmaal is kwalitatief beter in Porto Bay waar ook de gasten van Eden Mar zowel ontbijt als avondmaal kunnen nuttigen. Nadeel : vast tapijt in de slaapkamers van Eden Mar wat gezien de hygiëne niet meer van deze tijd is. Wij logeerden op de 3de verdieping in junior suite - zeer ruim ! - met uitzicht op zee EN op parkeer-plaats van een shopping center, gelegen onder het hotel. Niet aan te raden gezien de shopping open is van 09h00 tot 23h00 !! Veel lawaaihinder. Light animatie 's avonds in zowel Eden Mar als Porto Bay. Topper is wel de wekelijkse BBQ in Porto Bay (mits bijbetaling). Geen hotel voor fuifnummers. Centraal gelegen met gratis shuttle naar Funchal wat handig is. Auto gehuurd bij Hertz; zeer goede service gekregen.

Fantastisch hotel

Vakantieganger
26-6-2016

Mooi, goed verzorgd hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers, goed eten en rustige ligging. Omgeving prima te bezichtigen met een auto, maar zonder auto is er een shuttlebus beschikbaar (gratis).

Eiland mooi groen, veel bloemen en prachtige uitzichten. Voor herhaling vatbaar..zowel hotel als eiland.

Gereisd Anders in juni 2016