Zoover

9,2

Zie bovenstaand

Rosetta
28-3-2019

Mooi hotel, vriendelijk en correct personeel. Super ontbijt en een goede ligging. Top

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Hugo Gonçalves - General Manager, Director Geral, 5-4-2019

Tivoli Marina Vilamoura

Liebe Gäste,

das Feedback unserer Gäste ist von grundlegender Bedeutung für die kontinuierliche Optimierung unserer Service-Levels. Das Hotelpersonal möchte Ihnen dafür danken, dass Sie Ihren letzten Aufenthalt bewertet haben.

Wir haben mit großer Zufriedenheit festgestellt, dass wir zu einer so positiven Erfahrung beigetragen haben.

Wir würden uns freuen, Sie bald im Hotel wieder begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

Geschäftsführer

Hugo Gonçalves

Geweldig hotel maar dineren doen we elders.

Ben
14-6-2018

Het is een mooi hotel gelegen aan de haven en frontaal zeezicht. Personeel is zeer behulpzaam en attent. Mooi verzorgd zwembad en diverse terrassen en mogelijkheden voor lunch en diner. Het restaurant Pepper's heeft meer pretenties dan ze waarmaken. Als de sommelier wijn adviseert is het steevast de duurste op de wijnkaart. Voor het overige alleen maar lof.

Gereisd Met partner in mei 2018
Jorge Beldade - General Manager, Director Geral, 18-6-2018

On behalf of the entire Team we would like to thank your feedback regarding your recent stay at Tivoli Marina Vilamoura.

Your opinion is truly important to our Team in order to improve each day the excellent service that we want to provide.

It will be a pleasure to welcome you and your family back in our property to continue to provide you memorable moments.

We wait anxiously for you!

Best regards,

Jorge Beldade

General Manager

Geweldig hotel

Regina Verschuur
7-10-2017

Alles heel erg goed, het enige vervelende was dat ze iedere keer aanbellen om je bed op te dekkken 3 keer per dag

Gereisd Met partner in augustus 2017
Hugo Gonlçalves - General Manager, Director Geral, 5-4-2019

Tivoli Marina Vilamoura

Dear guest,

Thank you for answering our survey.

Guest comments and suggestions are fundamental for a continuous optimisation of our levels of service, for which reason the Hotel's team would like to thank you for assessing your recent stay.

We are deeply sorry to know that your experience fell short of your expectations.

It would be a pleasure to welcome you back to Tivoli Marina Vilamoura soon to restore your trust and faith in our services.

Best regards,

The General Manager

Hugo Gonçalves

5 sterren waargemaakt

Odette
24-9-2015

Voor 5 sterren mag je ook wel ruime en schone kamers verwachten, en die zijn er dan ook.ze mogen wel wat gemoderniseerd worden wat ons betreft. Verder moet je overal apart voor betalen en vandaar een laag cijfer voor prijs/kwaliteit. Indruk wordt gewekt dat bedden op strand erbij horen maar is niet waar, nog eens 20 euro per bed en nog niet eens een parasol erbij! Lunch bij poolbar en restaurant zijn lekker, dineren moet je leuk in de haven doen.

Beste service ooit!

martine
24-7-2013

Wij hadden via de hostess van touroperator een auto geboekt voor 3 dagen bij auto Jardim. De auto hebben we, om kort te zijn, nooit te zien gekregen. Na verschillende uitvluchten, tot 3x toe, hebben we hem geannuleerd, maar onze dag was wel naar de vaantjes ( hele dag rondgehangen op de receptie) . Eigenlijk hadden we van de touroperator hostess graag een andere oplossing aangereikt gekregen, maar het was het hotelpersoneel die voor ons op zoek is gegaan naar een ander verhuurbedrijf, wat we zeer appreciërden! ! Voor het Voltallige hotelpersoneel niets dan lof! Nog nooit een hotel gehad waar ze zo hulpvaardig en vriendelijk waren, zonder uitzondering tot de kioskdame toe, die de krant op onze kamer liet leveren toen we wegens een dagtrip laat terug in het hotel waren. En dit alles met de glimlach.

We hebben al veel hotels gezien, verschillende bestemmingen, maar hier springen ze er echt bovenuit! Service verdient hier voor mij een 11/10.

niet voor herhaling vatbaar

janoffel
17-6-2011

wij hebben het hotel bezocht buiten het zomerseizoen(mei)Het hotel was voornamelijk bevolkt door zakenlui en hele groepen die in het weekend een seminarie kwamen volgen.Het ontbijt-restaurant was niet volledig geopend en in de week was het restaurant voor het avondeten gesloten.Wij hadden half pension geboekt,maar dienden steeds uit keuze-menu's (3 stuks) te kiezen in het à la carte restaurant.Wij kregen het gevoel dat wij voor het zaalpersoneel niet echt bevoorrechte gasten waren

Super ligging

Elmer van Vught
25-8-2010

Wij hebben hier in juli een week gelogeerd, en hebben een heerlijke vakantie gehad.

Hotel en kamer zijn super netjes en schoon. Welke kamer je ook reserveerd altijd mooi uitzicht of je hebt sea-view of marina-view

De dames en heren van de receptie zeer behulpzaam.

Ontbijt is wel iedere dag hetzelfde maar door het grote aanbod van diversiteit niet bezwaarlijk, bediening laat nog wel wat te wensen over.

Zwembad is goed en genoeg heerlijke bedden,alleen jammer dat er zo veel mensen 's ochtends vroeg al bedjes "reserveren"

Lunch aan het zwembad heerlijk, al kan je buiten het hotel ook goed lunchen.

beautiful!

Eva
8-5-2010

Do you like it to have fun en relax at the same time?

Yes?! Go tho a Tivoli hotel (Tivoli Victoria or Marina..)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Super

Sjors
21-3-2010

Zijn tweede week van maart in dit hotel geweest voor een week.

Dit hotel is echt geweldig. Wat een super hotel. Wij hebben genoten van de luxe, de ligging. De kamers worden iedere dag voor je gedaan.

Veel engelse, maar daar had je geen last van.

Een aanrader!!!!

Gereisd Met partner in maart 2010

super plek , onvriendelijke bediening

Raymond Adriaans
12-10-2009

Hotel op een super lokatie, echter bediening en receptie zeer onvriendelijk. Geen moeite nemen om je te helpen, zeer slecht. Capucino bij 't ontbijt vragen, poeh, poeh, dat moet ik helemaal in de keuken gaan halen. algemeen werkend personeel in Algarve erg onvriendelijk.

Hotelkamers waren oke, wel strak en modern ingericht.

Drinken in hotel 's avond moeilijk, je moet de haven inlopen voor barretjes maar daar zijn veel Engelsen, en het nivo is daar zeer matig !!