Zoover

8,5

Rustgevend

Dirk Goeman
7-9-2019

Eerste indruk , receptie verouderde stijl . Daarna ons appartement wat zeer proper , nieuwe badkamer , eigenlijk alles dik in orde 👍

Gereisd Met partner in augustus 2019

Mooie ligging,ruim, top service,geweldig

Ina
31-8-2019

Hele leuke en vriendelijke ontvangst, mooi niet al te groot app. complex met op 2 verschillende plekken zwembaden. Ruim opgezet en leuke ontspanningsmogelijkheden voor kinderen zoals(voor ons van toepassing) tafeltennis, poolbiljart. Schoonmaak is TOP! We hadden een 2 kamer app. Het 2 persoonsbed in de slaapkamer was heel comfortabel, de uittrekbank in de kamer vonden we iets minder(ook omdat je niet op dezelfde hoogte ligt). Keuken is erg groot en er is in het app heel veel opbergruimte. Er is een trap naar een verdieping hoger maar wat je daar precies aan hebt??????? Het lijkt een 2 de terras, maar er staat niets(geen stoelen of parasol). 1 hele grote ergernis, wat betreft de gasten, is het claimen van de ligstoelen bij het zwembad. Dit gebeurde s ochtends en gedurende de hele dag eigenlijk. 1 x waren er van de 50 ligbedden 11 bezet door mensen en de rest door handdoeken gedurende tenminste 1,5 uur:( Dit doe je toch niet?).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijk gehad!

Wendy
10-6-2019

Heel vriendelijk personeel en geweldige service, netjes en schoon, geweldig voor kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

🏖Leuke week in april 🏖

Chantale
24-4-2019

Ruim opgezet complex. In april erg rustig en zwembad (2 stuks) aan de frisse kant. Ontvangst receptie netjes, ondanks dat ze eigenlijk dicht waren, toen wij aankwamen (20.30).

Wij hadden kamer 83/1 begane grond, groot overdekt terras met zitje en zicht op zwembad, ruim voor 3 personen. 1 slaapkamer 2 -persoons bed, 1 bed in de woonkamer. Grote keuken afwasmachine, strijkplank, eettafel, zitje met openbaarde/tv met veel zenders (handig voor koele avonden). Goede WiFi. Elke dag schoonmaak.

Minder leuk, erg gehorig (stoelen, toilet of badgebruik). Bedden beetje hard. Meubilair beetje oudbollig maar voldeed wel.

Naar de stad Vilamoura/Quarteira of strand flinke wandeling. Leuke winkeltjes, mooie haven met leuke restaurantjes en 2 grote stranden. Albufeira is met de bus goed bereikbaar (opstap bij BurgerKing)

Wij hebben een mooie weeg gehad 🏖☀️🍽🍹. We komen graag nog een keer terug in Portugal maar dan richting Lagos of Lissabon

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

rustig,leuk verblijf. boven onze verwachtingen

Stephen
10-4-2019

goeie ligging,makkelijk bereikbaar,rustig in april.alles dichtbij.goeie uitval basis om portugal te verkennen

Gereisd Met partner in april 2019

Totaal tevreden. Ook de huisvesting en schoonmaak.

Wim Patist
13-2-2019

Weet goed wat je wil: luieren en in zon liggen dan is Pinhal prima. Ik zie nu al mensen zwemmen in onverwarmd zwembad. Wil je veel wandelen dan is een auto en een goede wandelgids onontbeerlijk. Wij gebruiken een gids voor wandelingen langs kust en binnenlanden. Uitstekende aanwijzingen, ook in geplande tijd. Wij hebben 10 wandelingen gedaan. En als je niet te laat vertrekt kun je meestal eind middag nog ruim een uur in de zon liggen op je terras. Wat wil je nog meer. Wij hadden dan ook 12 dagen zon van 1 tot 15 februari.

Gereisd Met partner in februari 2019

Prachtig appartement

Van iperen
20-10-2018

Prachtig appartement heel schoon dicht bij het zwembad stukje lopen naar het strand was allemaal prima! Enigste min punt is dat er niet iets van een parkwacht was, snachts veel last gehad van scheeuwende dronken nederlanders!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Uitstekende accommodatie en centrale locatie

Jos
19-10-2018

Topvakantie! Het 1-kamer appartement is ruim en is volledig en zeer compleet ingericht. Prima bedden. Lekkere fauteuils, ligbedden en eettafel op balkon. Afstand naar de haven met vele restaurantjes is een kleine kilometer lopen. Op de accommodatie is een restaurant en bar, waar ontbijt (vooraf reserveren) en lunch/diner van goede kwaliteit beschikbaar zijn. Het park en de appartementen zijn erg schoon en worden heel goed onderhouden. Er zijn twee zwembaden en een kinderbad. Vilamoura bestaat nagenoeg geheel uit een jachthaven en hotels en resorts. De prijzen in restaurants liggen iets hoger dan in andere delen van de Algarve. Afgezien van restaurants, jachthaven en resorts heeft Vilamoura weinig te bieden, voor het verkennen van de Algarve is het een prima uitvalsbasis. Strand aan de westkant is prachtig en beslist ook een wandeling waard!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Heerlijke vakantie gehad

M de Bruin
8-10-2018

Mooi, super complex. Rustig, aardige mensen. Behulpzaam. Prima appartement.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Fantastisch complex in een rustige groene omgeving

BejaSt
7-6-2018

Pinhal da Marina is een prachtig appartementencomplex gebouwd tegen de heuvels ten noorden van Vilamoura en Quarteira. De ontvangst was allervriendelijkst, we werden zelfs naar ons appartement gebracht. Ons appartement ( 3004 ) beschikt over een ruime kamer met keuken, voorzien van koelkast met vriesvak, waterkoker, koffiezetapparaat, koffiezetapparaat enz. Bovendien hadden we de beschikking over een strijkijzer met strijkplank en een tv met alleen BVN in het Nederlands. De Wifi in het appartement is niet gratis, bij het zwembad en de receptie wel. De badkamer beschikt over een bad met toilet, geen aparte douche en is ruim genoeg.

De slaapkamer met 2 aparte bedden is aan de kleine kant maar heeft wel veel kastruimte met een gratis kluisje.

Het terras is ruim met een prachtig uitzicht naar beneden over de tuin.

Ons arrangement was incl ontbijt wat eenvoudig en goed.

De service van zowel receptie, schoonmaak enz. was voortreffelijk!!!

Gereisd Met partner in mei 2018