Zoover

8,5

🏖Leuke week in april 🏖

Chantale
24-4-2019

Ruim opgezet complex. In april erg rustig en zwembad (2 stuks) aan de frisse kant. Ontvangst receptie netjes, ondanks dat ze eigenlijk dicht waren, toen wij aankwamen (20.30).

Wij hadden kamer 83/1 begane grond, groot overdekt terras met zitje en zicht op zwembad, ruim voor 3 personen. 1 slaapkamer 2 -persoons bed, 1 bed in de woonkamer. Grote keuken afwasmachine, strijkplank, eettafel, zitje met openbaarde/tv met veel zenders (handig voor koele avonden). Goede WiFi. Elke dag schoonmaak.

Minder leuk, erg gehorig (stoelen, toilet of badgebruik). Bedden beetje hard. Meubilair beetje oudbollig maar voldeed wel.

Naar de stad Vilamoura/Quarteira of strand flinke wandeling. Leuke winkeltjes, mooie haven met leuke restaurantjes en 2 grote stranden. Albufeira is met de bus goed bereikbaar (opstap bij BurgerKing)

Wij hebben een mooie weeg gehad 🏖☀️🍽🍹. We komen graag nog een keer terug in Portugal maar dan richting Lagos of Lissabon

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

rustig,leuk verblijf. boven onze verwachtingen

Stephen
10-4-2019

goeie ligging,makkelijk bereikbaar,rustig in april.alles dichtbij.goeie uitval basis om portugal te verkennen

Gereisd Met partner in april 2019

Totaal tevreden. Ook de huisvesting en schoonmaak.

Wim Patist
13-2-2019

Weet goed wat je wil: luieren en in zon liggen dan is Pinhal prima. Ik zie nu al mensen zwemmen in onverwarmd zwembad. Wil je veel wandelen dan is een auto en een goede wandelgids onontbeerlijk. Wij gebruiken een gids voor wandelingen langs kust en binnenlanden. Uitstekende aanwijzingen, ook in geplande tijd. Wij hebben 10 wandelingen gedaan. En als je niet te laat vertrekt kun je meestal eind middag nog ruim een uur in de zon liggen op je terras. Wat wil je nog meer. Wij hadden dan ook 12 dagen zon van 1 tot 15 februari.

Gereisd Met partner in februari 2019

Prachtig appartement

Van iperen
20-10-2018

Prachtig appartement heel schoon dicht bij het zwembad stukje lopen naar het strand was allemaal prima! Enigste min punt is dat er niet iets van een parkwacht was, snachts veel last gehad van scheeuwende dronken nederlanders!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Uitstekende accommodatie en centrale locatie

Jos
19-10-2018

Topvakantie! Het 1-kamer appartement is ruim en is volledig en zeer compleet ingericht. Prima bedden. Lekkere fauteuils, ligbedden en eettafel op balkon. Afstand naar de haven met vele restaurantjes is een kleine kilometer lopen. Op de accommodatie is een restaurant en bar, waar ontbijt (vooraf reserveren) en lunch/diner van goede kwaliteit beschikbaar zijn. Het park en de appartementen zijn erg schoon en worden heel goed onderhouden. Er zijn twee zwembaden en een kinderbad. Vilamoura bestaat nagenoeg geheel uit een jachthaven en hotels en resorts. De prijzen in restaurants liggen iets hoger dan in andere delen van de Algarve. Afgezien van restaurants, jachthaven en resorts heeft Vilamoura weinig te bieden, voor het verkennen van de Algarve is het een prima uitvalsbasis. Strand aan de westkant is prachtig en beslist ook een wandeling waard!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Heerlijke vakantie gehad

M de Bruin
8-10-2018

Mooi, super complex. Rustig, aardige mensen. Behulpzaam. Prima appartement.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Fantastisch complex in een rustige groene omgeving

BejaSt
7-6-2018

Pinhal da Marina is een prachtig appartementencomplex gebouwd tegen de heuvels ten noorden van Vilamoura en Quarteira. De ontvangst was allervriendelijkst, we werden zelfs naar ons appartement gebracht. Ons appartement ( 3004 ) beschikt over een ruime kamer met keuken, voorzien van koelkast met vriesvak, waterkoker, koffiezetapparaat, koffiezetapparaat enz. Bovendien hadden we de beschikking over een strijkijzer met strijkplank en een tv met alleen BVN in het Nederlands. De Wifi in het appartement is niet gratis, bij het zwembad en de receptie wel. De badkamer beschikt over een bad met toilet, geen aparte douche en is ruim genoeg.

De slaapkamer met 2 aparte bedden is aan de kleine kant maar heeft wel veel kastruimte met een gratis kluisje.

Het terras is ruim met een prachtig uitzicht naar beneden over de tuin.

Ons arrangement was incl ontbijt wat eenvoudig en goed.

De service van zowel receptie, schoonmaak enz. was voortreffelijk!!!

Gereisd Met partner in mei 2018

Aanrader

Sanneke
25-8-2017

Het complex is rustig gelegen en ruim opgezet. Naar het strand is ca 30 min lopen en naar de haven ca 20 min.

De appartementen zijn verdeeld over verschillende gebouwen met verschillende hoogten. Tussen de gebouwen is veel groen en wordt netjes onderhouden. Er zijn twee zwembaden: één zwembad voor baantjes trekken en een zwembad bij het restaurant met kinderbad (0.60 cm). Het zwembad wordt dagelijks onderhouden. Bij het zwembad is het restaurant waar je diverse gerechten kunt bestellen. Ontbijten is ook mogelijk. Het ontbijt is dagelijks hetzelfde (diverse dranken, 2 soorten bolletjes, croissants, bruin en wit brood, beleg (kaas, ham, jam, honing), gekookte eieren, 3 soorten fruit, yoghurt en diverse cruesli).

Bij het zwembad is kinderanimatie (creatief met fruit, lego, schatzoeken etc), een speeltuintje, tafeltennis en snookertafel.

Het appartement is eenvoudig ingericht maar wel ruim. De schoonmaak is uitstekend te noemen. Nadeel van het appartement: erg gehorig

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie appartementen met veel ruimte

Michelle Korzilius
22-7-2017

Pinhal da Marina is compleet. Goed restaurant heerlijke ruime tuin bij onze appartementen met tuinzicht op de begane grond! Lief personeel en bij de receptie erg vriendelijk.

Huurauto is wel aan te bevelen.

Er rijdt in het hoogseizoen een busje naar de stranden, de bushalte is voor de deur

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Carla Rosierse
26-6-2016

Eigenlijk is alles perfect geregeld ter plaatse, er ontbreekt je aan niets.

De studio's zijn ruim, keurig ingericht en schoon en alles is aanwezig.

Fijne ligbedden op je terras. Een fles water op je kamer bij aankomst.

Vriendelijk personeel.

De studio's zijn prachtig gelegen tussen mooi aangelegd terrein.

Zelf badlakens voor het strand kun je bij de receptie halen.

Er is dan ook niets negatiefs te melden.