Zoover

8,5

Hoge servicegraad, niet gerenoveerde kamers 3 *

Brigitte
14-4-2018

Er zijn verschillende appartementen op dit complex, 2 en 3 kamer appartementen met en zonder zeezicht. Daarnaast gerenoveerde en niet gerenoveerde appartementen. Ik zit in de laatste( Mn het keukenblok en badkamer zijn oud) rest is netjes, het is niet slecht maar mag zeker geen 4 sterren heten. Ik heb de nieuwere gezien en die zijn echt beter. De service is wel vier sterren waard, elke dag schoonmaak en op elk verzoek word ingegaan zover mogelijk. Mijn bed was erg hard maar een topper heeft dit opgelost. Ook het gebrek aan theemokken werd snel opgelost.

Het complex met zowel mooi binnen en buitenzwembad ligt binnen 5 stappen van zee. De voorkant van het gebouw ligt aan de weg wat voor mij door het dubbele raam geen problemen oplevert. Ik krijg de zon wat later in de ochtend tot 19.30. Op het balkon staan stoelen, een tafel en ligbedden. Je kan met een busje s ochtends naar Portimão waar ze je s middags weer oppikken. Erg handig.

Gereisd Alleenreizend in april 2018

Voor de rustzoekers zeker voor herhaling vatbaar

Hanneke.
27-6-2016

Keurige appartementen die goed schoongehouden worden. ze liggen aan de snelweg , maar daar heb je geen geluidsoverlast van.er is een supermarktje de Spar, voor andere boodschappen kan je naar Praia de Rocha gaan, 20 min lopen langs de zee.

Er is een prachtig overdekt en verwarmd zwembad bij en tevens een sauna en turks bad elk voor E4 per keer.het personeel doet erg zijn best maar in zijn totaliteit was het toch wat sfeerloos.Als je voor je rust komt is Jardim do Vau en het bijbehorende strandje een prima plek.