Zoover

8,5

Mooi appartementencomplex

Reinder
19-10-2014

Goed onderhouden appartementencomplex. Het appartement was erg ruim en wordt iedere dag goed schoongemaakt. Het balkon was prima en ruim. We hadden zelfs op ons balkon twee ligbedden ter beschikking. Badkamer is ruim en voorzien van een heerlijke douche (in bad weliswaar).

Wij hadden zonder ontbijt geboekt. In het winkeltje van het hotel kunnen 's ochtends verse broodjes gekocht worden. Het zwembad is ruim en voorzien van een apart kindergedeelte. Gratis wifi is alleen mogelijk in de receptie. De verbinding is prima.

Er is een klein fitnessruimte aanwezig, maar dat stelt niet al te veel voor. Het binnenzwembad is vrij toegankelijk, alleen is een badmuts verplicht.

Voor het 4e jaar op rij "Geweldig"!!!!

Michel
9-6-2013

Dit jaar 8 dagen geboekt, helaas door de vliegtijden en de langdurige transfer van de reisorganisatie slechts 6 dagen echt kunnen genieten van ons hotel. De kamers zoals altijd goed schoon. Uitgebreide indeling met grote koelkast, magnetron, wasmachine, oven, waterkoker, koffiezetapparaat, televisie. Alleen de bedden zijn wat hard en de appartementen blijven gehorig (schuiven van stoelen). Handig is het winkeltje bij het hotel. Het restaurant blijft kwa eten prima, alleen wel gemerkt dat de porties kleiner zijn geworden (crisis). De bediening blijft een drama (kijk de rekening goed na!). Restaurant "Jacaranda" om de hoek blijft een prima alternatief (Nederlands/Engels), je kan dus alles makkelijk vragen en niets is teveel. Restaurant "Concorde" in Praia de Rocha is helaas niet meer. Het hotel heeft een uitstekende ligging, binnenzwembad met bubbelbad en sauna, buitenzwembaden (ook voor de kleintjes) en de zee en het strand nog geen 5 minuten lopen. Kortom, het blijft een aanrader!

Mooi complex met ontzettend aardig en behulpzaam personeel

H. Verburgt
2-5-2008

Mooi complex met ontzettend aardig en behulpzaam personeel. Wij hadden een 3 kamer appartement(met zee zicht) Het complex bestaat uit 3 blokken. 1 blok aan de voor zijde (bij het zwembad) en 2 blokken aan de achterzijde. Een 3 kamer appartement heeft 2 badkamers en 2 slaapkamers waarvan 1 aan de zee zijde en een ruim balkon.

Een 2 kamer appartement heeft één slaapkamer aan de achterzijde (doorgaande weg). De keuken is zeer kompleet met zelfs een vaatwasser en een was-droog machine. Aan te raden is om (via het hotel) een auto te huren.

Bij laag water kan je helemaal via het strand naar Portimao lopen.

Ontbijt was voldoende maar niet echt byzonder.

Avond eten kan je in Portimao of Alvor doen (Zeer veel restaurantjes met verschillende prijzen en "keukens")

Wij komen zeker nog eens terug (als gezondheid en financiën het toelaten)

Super goede vakantie gehad! Alles wat je nodig hebt is S

Irene Van Stenis
30-5-2007

Super goede vakantie gehad! Alles wat je nodig hebt is aanwezig. S morgens haalden we warme croussaints bij het winkeltje beneden en verse jus bij de strandtent. Heerlijk op het strand ontbijten en de kinderen speelden wel. Grote badlakens (eur. 10 borg), die je dagelijks kon laten wassen, voor strand en zwembad. Een leuk wandelpad langs de prachtige rotskust. Geen wonder dat de voormalige president op die plek zijn tweede huisje heeft...! Een auto is wel aan te raden. In Alvor en Praia da Rocha (probeer zeker de Japanner)kan je heerlijk eten. Kinderspeeltuintje, mooi zwembad met ligbedden en prima binnen zwembad. Boek een appartement met zeezicht, is het prijsverschil zeker waard. Ideaal dat er in het appartement een wasmachine is.

We zijn voor de zoveelste keer naar Jardim do Vau geweest

Jopie Meerman
30-12-2006

We zijn voor de zoveelste keer naar Jardim do Vau geweest dit najaar. Sorry, 'k had eerder de tijd niet genomen om even over de reis te vertellen. De tijd, van 12 november tot 28 november vond ik zelf wat laat in het seizoen (kon niet anders bij ons).

We zijn een keer vanuit Portimao met de trein naar Faro geweest, heel leuk om eens van een andere kant naar de algarve te kijken. Verder is er een praktische houten boulevard over het strand van Praia da rocha gemaakt, waarover goed gewandeld kan worden, ook door een ouder persoon. Tijdens een rit door "het binnenland" zagen we dat de natuur al weer lekker opknapt na de grote branden. Gelukkig maar. Portugal blijft onze favoriet !

In juli 2006 naar Jardim do Vau geweest (2kmrapp)

Sandra.
16-11-2006

In juli 2006 naar Jardim do Vau geweest (2kmrapp). Appartement zag er prima verzorgd uit, maar wat ons tegen viel is dat het complex langs een drukke weg ligt, kamers zijn vrij gehorig. Beste is een 3kmrapp. helemaal bovenin het complex, dan heb je een groot terras en een vaatwasser. Strand is echt prachtig, met grote rotspartijen. Zwembad bij het complex wat aan de kleine kant, is wel leuk voor kleine kinderen maar weinig vertier voor de grotere kinderen (geen glijbaan/ballen verboden. Een week een auto gehuurd (auto Jardim) en dat is echt aan te raden. Er zijn veel leuke plaatjes/bezienswaardigheden in de buurt, Monchique, Vilamoura, Portimao, Sagres, diverse waterparken, Zoomarine is ook erg leuk om een dagje heen te gaan (=dolfinarium). Winkeltje bij het complex is vrij duur, wel iedere ochtend diverse warme broodjes.

hallo hier weer een berichtje van fa wezenberg wij gaan nu

jan wezenberg
30-9-2006

hallo hier weer een berichtje van fa wezenberg wij gaan nu voor de 8 keer naar jardim 5 okt 2006 wij kunnen er geen ge noeg van krijgen alles is correct zo als iedereen het beschrijft top complex mooi zwembad strandis erg mooi wat menvergeet is het binnenbad super heb je vragen mail maar dit is onze 29 keer naar portugal in 11 jaar

Voor het 7e jaar en de 8e keer wederom formidabel

hans denissen
9-9-2006

Voor het 7e jaar en de 8e keer wederom formidabel. alles erop alles eraan. eten doen we in de strandtent, en in praia da rocha. bolgend jaar gaan we wederom naar deze locatie.

Gereisd Anders in september 2006

mooie schone grote appartementen met grote keuken, alleen

Francine
10-8-2006

mooie schone grote appartementen met grote keuken, alleen in de voorste gebouwen bij het zwembad is geen airco maar hebben we niet gemist. De bedjes bij het strand liggen wel ver van het water wat niet echt handig is met kleine kindjes dus op het strand bleven we niet lang. De kinderen 3 en 5 jaar hadden het top. Ga naar Alvor voor portugese sfeer. In Praia de Rocha hadden we dit gevoel niet een beetje masaal en geen leuke winkels. Zoek je rust, zon zee zwembad strand dan zit je hier prima

Rust, zon, zee strand

Bijna alles is al gezegt over dit aparthotel,ligging voor

Sylvia
8-8-2006

Bijna alles is al gezegt over dit aparthotel,ligging fantastisch!!zwembad,strand voor de deur,wij zaten dan ook op de bovenste etage met zeezicht,en groot balkon.Snap alleen niet waarom er maar drie sterren aangegeven staat in de gidsen,vier sterren is meer op zijn plaats,ook is het jammer dat niemand iets over de badlakens heeft geschreven,voor 10 euro per persoon(borg)kan je elke dag schone badlakens ophalen,ook in je appertement krijg je elke schone handdoeken,dus had ik een koffer thuis kunnen laten..

Jardim Do Vau****