Zoover

8,5

Heerlijk, zeker rolstoelvriendelijk!

carla
1-1-2020

Wij hebben een rolstoelvriendelijk appartement geboekt, daar zijn er niet veel van, dus laat een reisbureau dat hoed navragen als je het nodig hebt. Het appartement zit op de begane grond aan de straatkant, maar door de ligging, zit je aan de achterkant op de eerste etage. Wij hadden een slaapkamer met 2 losse bedden, een ruime badkamer ( ruimer dan de gewone badkamers!) met een bad met rondom beugels en alarm, en onderrijdbare wastafel en een verhoogd toilet met beugels. Helaas geen douche, maar naast het binnenzwembad is een royale rolstoelbadkamer met inrijdbare douche met zitje, een verhoogd toilet met beugels en een onderrijdbare wastafel. Daar kun je dus gebruik van maken. Het hotel heeft een tillift als je in je kamer van het bad gebruik wil maken en er is een badplank aanwezig. De keuken is royaler dan in een gewone kamer en de kamer zelf is ook groter/ Ook het balkon is een stuk groter en je kunt de zee zien ( en horen!).

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Zeker de moeite waard om terug te gaan.

T. van Delsen
19-6-2019

Het enige wat bij ons niet goed is gegaan, dat we niet de goede kamer kregen, maar dat is door Jarmin do Veu fantastische opgelost, we kregen wat we geboekt hadden..TOP

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Gereisd Met vrienden in april 2018

Locatie en apartement goed

Tons
4-6-2017

Boek geen half pension.Het eten is zeer slecht.Genoeg eetgelenheden in de buurt voor een zeer schappelijke prijs. Bijvoorbeeld Jaracanda.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Een tegenvaller!

Jos met partner en familie
5-9-2016

Door alle mooie recensies waren onze verwachtingen hoog. Ook door de 4 sterren kwalificatie mag je een en ander verwachten. We kregen twee grote appartementen op de hoogste etage met alles erop en eraan maar wel erg gedateerd. Het bijgeboekte ontbijt was een enorme tegenvaller. Geen airco in het restaurant bij temperaturen boven de 30 graden. Geen buitenterras om te eten. Rijen voor een tafel en een bediening die nog nooit van klantvriendelijkheid had gehoord. Verder zeer weinig keuze bij het ontbijt, absoluut geen 4 sterren waardig. Desinteresse bij de receptie en het overige personeel waarbij er bij het vertrek niet eens een groet af kon. Schoonmaaksters die het nodig vonden het appartement met een laagje water achter te laten waardoor je er pas een uur later met droge voeten doorheen kon. Enorme drukte op het kleine strand door gratis parkerende Portugezen. Kortom, nooit meer Jardim do Vau voor ons.

heerlijk

LINDA VAN BERGENHENEGOUWEN
24-7-2016

Mooie,nette kamers.Fitness redelijk.Mooi,schoon zwenbad.Bediening heel goed.Restaurant redelijk,ontbijt goed.Kamers met zeezicht vragen.

Rustige omgeving.

Voor reuring is een auto wel handig.

Restaurantjes op loopafstand,vooral Jacaranda.Heel betaalbaar en lekker,voor een snack,ook voor kinderen genoeg keus,lunch of avondmaaltijd.Bediening spreekt engels,nederlands en potugees.

prima accomodatie boek wel zeezicht !

Monique Berkelmans
28-5-2016

Het aparthotel opzich is niks mis mee...netjes verzorgd maar zorg dat je een kamer vraagt met zeezicht,anders kijk je tegen het dak van het voorliggende gebouw .

Wel een royaal balkon met alle gemakken als ligbedden Tafel en stoelen. Wil je in de buurt eten doe dit bij Jacaranda ..dit is ons zeer goed bevallen. keuze genoeg en vriendelijk personeel. Strand is subliem...wandel ook eens door het achterland..dit is adembenemend mooi ! Portimao zelf is niet bijzonder . Maar Carvoeiro en Ponte Piedade bij Lagos, en de grot van Benagil zijn aanraders. Ik kom hier zeker nog eens terug en dit telt ook voor mijn partner en vrienden. Topbestemming!

Prachtig

Dick Dijkstra
1-10-2015

Prima appartementenhotel met ruime kamers en balkon. Zeezicht is ietwat ver weg en beperkt, maar toch nog gedeeltelijk zeezicht. Dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken e.d. Vriendelijk personeel. Het restaurant is donker en niet erg gezellig ingericht. De bar binnen was 's avonds niet open, alleen tijdens de restauranturen en dit terwijl alle appartementen waren volgeboekt. Wel leuke en relatief goedkope restaurantjes in de buurt. Rest. Jacaranda is zeker een aanbeveling.

Een prachtig strand dichtbij en lopend langs het water naar Praia da Rocha. Schitterend gewoon. Ook in de Algarve is veel te zien. Met een gehuurde auto zijn we geweest bij het zuidelijkste punt van Europa in Fortaleza Sagres en hebben o.a. ook de stadjes Silves (kasteelruïne) en Loulé (goederenmarkt) bezocht. En overall was de temperatuur natuurlijk geweldig. Het was in deze periode 25 t/m 29 graden. Zeker een aanrader dus.

Deze vakantie was voor ons weer TOPPIE

nial.doorn
11-1-2014

Dit was voor mij alweer de 11e keer rond de Kerst in Jardim do Vau, dus ik mag de 100ste beoordeling wel plaatsen denk ik. Voor ons, vrienden en familie is this the Place to be in deze periode. Het weer was prachtig en we hebben veel gewandeld in de directe omgeving en nog een uitstap gemaakt naar Evora in de bovenliggende provincie de Alentego. 2 dagen iets minder weer, waarvan één met regen en de ander met wind.

Als het mee zit gaan wij dit jaar in het begin van December weer naar Jardim do Vau.

Geweldig hotel

Michel
10-6-2012

Voor de derde keer in dit Aparthotel verbleven. Geweldig grote en schone kamers, enorm balkon en keuken ingericht met alle luxe. De service is er vergeleken met vorig jaar weer op vooruit gegaan. Eten in het restaurant is heel erg goed, de bediening blijft een bron van ergernis (leuk voor een verzorgingstehuis). Restaurant Jacaranda (NL/GB), vlakbij het hotel is een goed alternatief, ook voor de lunch (frikadellen, kroketten, enz.). In Praia da Rocha is restaurant Concorde een prima alternatief, een steeds wisselend 3 gangenmenu voor maar € 8,90. Na 3 jaar nu alles wel zo'n beetje gezien van de Algarve: Sagres, Lagos, Tavira, Faro (oude stad), Albufeira, Luz, Aljezur, Monchique, Portimao, Beja, Carvoeiro, Silves. Maar ik kom nog wel een keer terug voor een relaxvakantie vanwege de prachtige stranden en schone accomodaties. Het enige minpunt van het hotel is dat de kamers erg gehorig zijn, je moet dus een beetje mazzel hebben met je buren (boven en onder). Televisie, BVN aanwezig.