Zoover

8,5

Verwennerij

Fam. Dronten
1-1-2020

Het zijn fijne appartementen. Mooi zwembad. Binnen en buiten. Strand is heerlijk en op loopafstand. Winkeltje erbij met alle benodigdheden. Service was top!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Leuk voor een keer, niet voor kids!!!

ivo
6-8-2019

Miniclub was dicht ( bleek al 3 jaar zo te zijn) en zwembad was adult pool. Geen luchtbed, niet springen/duiken/bortcrawl of bal. Zou fijn zijn als dit gemeld wordt op de site aangezien er zo weinig voor de kinderen overblijft! Zwemmeester liep hele dag rond als de ME om dit in de gaten te houden.

Leuk voor wat oudere mensen, ligging is prachtig appartement prima en supermarkt/bus in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Niet met kinderen!

Vivian
22-7-2019

Dit is dus absoluut geen familie hotel!! Het zwembad is aduly only wat inhoud dat je niet mag duiken/zwemmen/de borstcrawl/springen of iets wat spettert of druk is. Ook je luchtbed mag niet mee het water in. Ernaast liggen twee hele kleine zwembadjes die erg ondiep zijn en daar mag het luchtbed wel in, dit is een baby en kinderbadje.. Dit is nergens op de site verveld toen wij dit verblijf boekte en viel erg tegen!! Kinderen moeten toch een beetje kunnen spelen maar dit wordt echt tegengehouden. Luister je niet krijg je een klacht vh hotel tegen je. Ligging is mooi, dichtbij strand/ restaurants appartementen ok. Wat verouderd maar best ok, wel zand in de kamer van vorige mensen. Bediening aardig. Geen 4 sterren!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch, het terugkomen waard!

Joy
23-6-2019

Wij werden bij aankomst verrast met een gratis upgrade naar een veel groter en luxer apartment met prachtig zeezicht (D303). Elke dag werd er schoongemaakt en schone handdoeken en theedoeken. Apartement was heel erg schoon, erg goede bedden. In de keuken was alles aanwezig. Tip: neem zelf een borstel en afwasmiddel mee. In het koffie apparaat zit een filter, dus deze hoef je niet zelf te halen.

2 zwembadjes voor de kleine. Voldoende bedden en parasols in juni, maar ik denk dat als het hoogseizoen eenmaal begint, daat je wel vroeg moet zijn. Handdoeken zijn te leen bij de receptie. Erg fijn dat er div. douche mogelijkheden zijn, vooral als je van het strand komt.

Strand ligt achter het zwembad, dmv een trap bereikbaar. Heel schoon en mooi strand. Je kan bedjes huren, maar ook een handdoek neerleggen bij de vrije gedeeltes.

Eten in hotel zou ik niet doen. Er zijn veel lekkere restaurants in de buurt. Ontbijt bij Made in belfast in Alvor

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Positief verrast!

Mark B.
21-5-2019

Prachtige plek, vlak bij het strand.

Zowel het complex als de kamers netjes onderhouden (kamers werden dagelijks schoongemaakt).

Het zwembad was wel erg diep. Er is een badje voor de kinderen, maar hier moet je ook met een trapje in (ca 45 cm diep). Het strand is (letterlijk) op een steenworp en is schitterend.

De prijzen in de winkel op het complex en in de nabijgelegen restaurants zijn vergelijkbaar met NL, misschien zelfs nog wel wat lager.

Kidsclub was gesloten tijdens ons verblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

zeer goed

rob
3-5-2019

we waren met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen van 4 en 1 jaar, en kregen een gratis upgrade bij aankomst. Zeer ruim en mooi appartement. Op 200 meter diverse restaurantjes. Jacaranda is en aanrader, prima eten en zeer kindvriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Ontspannende, aangename vakantie.

Halise Vaessen-Özönder
9-2-2019

Gezellig, gemoedelijk complex met vriendelijk personeel. Vlak aan het prachtige zandstrand met rotsformaties. Op wandelafstand van wat restaurantjes en winkeltjes. Gratis auto parkeren. Heerlijk groot Binnenzwembad (badmuts verplicht). Restaurant en lobby wat oubollig maar heeft wel wat. Appartementen zijn ruim en schoon en allemaal verschillend. Sommige zijn echt wauw, andere meer dan prima.

Ideaal in combinatie met huurwagen.

We zijn er al 2 keer rond de kerst geweest, met de kids (geb.jaar 2006 & 2009); we gaan ooit zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Super vakantie gehad

Angelique
11-8-2017

Net terug van 2 heerlijke weken bij Jardim do vau

Wij zaten in Blok A , een mooi appartement met super zeezicht.

Wij vonden ze allemaal erg vriendelijk, en bij het zwembad was er altijd nog plek gedurende de hele dag.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Een aanrader 👍

Anita Koot-Klein Zandvoort
24-10-2016

Heel erg genoten. De ligging van het hotel is perfect. 50 meter van het ontzettend mooie strand. In de herfstvakantie heerlijk rustig. Wij vonden restaurant Jacaranda niet geweldig qua eten, wel vriendelijk personeel. Praia da Rocha is op loopafstand. Gezellige en lekkere strandtent O Farol. Wij hebben het erg leuk gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016

perfect

Nelly
26-7-2016

Wij zijn net terug gekomen. Alles was er naar de verwachtingen: de schone ruime kamer, mooi strand en de gezellige sfeer. Enige minpunt is de afstand van Faro naar het hotel , zit je echt 2 uur in de bus. In de omgeving is er niet veel te beleven , een auto huren moet je echt doen . Benzine prijs is gelijk (en soms hoger) aan NL.

Tip voor de dames : neem je haardroger mee.

Wij hebben een prachtige vakantie gehad!