Zoover

2019

Prima

Hen
27-8-2019

Verblijf is prima vriendelijke mensen rustige locatie mooi strand en zwembad alleen 1 nadeel en dat is vervelende schreeuwende kinderen bij het zwembad en ouders die er als een idioot bij zitten en het geschreew gewoon aanhoren

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastisch!! Een aanrader

Rob en Manuela
6-5-2019

Hele mooie en schone appartementen op een prachtige locatie. Je komt hier helemaal tot rust. Vanuit het mooie zwembad sta je met een minuutje op het schone mooie strand.

Voor de boodschappen en de toeristische uitstapjes is het handig om een huurauto te hebben.

De kans is groot dat we weer een keer teruggaan.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Prachtig

Moniqie
6-5-2019

Fijn appartement. Schoon. Mooi strand. Wanneer men van rust houdt is dit een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Top! Maar boek geen ontbijt!

Monique
17-1-2018

Prachtig 3 kamer app. Volledig gerenoveerd met nieuwe keuken met oven( nog nooit gebruikt), vaatwasser en wasmachine . 2 slaapkamers, 2 badkamers. Heerlijk groot balkon op zuid en zeezicht, 4 lig/zonne bedden op het balkon incl tafels en stoelen. Elke dag schone handdoeken. Wij zaten in app blok B. Echt helemaal super. Mooi binnen zwembad voor de kinderen. Handig want wij zaten er in december. Prachtig weer trouwens, fantastisch feest en vuurwerk met oudjaar in Porti Mao. Enige minpunt: het onbijt. Slecht, karig en echt onvold. Ons advies: boek dit niet! Op 5min met de auto zijn vold supermarkten met de lekkerste broodjes. Nog iets fijns, het hotel ligt op steenworp vh strand. Superlocatie! Wij komen zeker terug maar boeken dan alleen logies zonder ontbijt.

Mooie en fijns accommodatie

R. Wiestenburg
25-8-2017

Zeer mooi gelegen en heel ruime appartementen. Zwembad niet super groot maar wel rustig. Ook om elf uur nog voldoende vrije bedjes. Directe omgeving is prachtig. Mooi strand met leuke activiteiten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Wat een tegevaller

Mies
7-8-2017

Vieze haren in de badkamer, zwarte randen langs deuren door vieze vingers, oude gedateerde kamers en dat voor meer dan 4000,- voor 2 weken. Ik ben beter gewend voor dat geld.

Even de voordelen:

Een ruim appartement met ruim balkon.

Het complex ligt dichtbij het strand.

Elke dag komt Juanita de bedden opmaken en vuil weghalen...

Meer voordelen kan ik effe niet verzinnen op dit moment.

De bedden zijn hard, de algehele staat oud & viezig, het appartement wordt met de Franse (als we dan toch op reis zijn) slag schoongemaakt, vieze haren in de badkamer die zeker niet van ons zijn, zwarte vingerafdrukken op deuren, keukenkastjes, muren etc, personeel onvriendelijk, zwembad vol en bedjes die al vroeg 'gereserveerd' zijn etc etc.

Kortom; bent u op zoek naar een accommodatie in de Algarve? Zoek dan vooral nog even verder. Er is zoveel beters te vinden in deze buurt voor hetzelfde geld.

Ben hier nu al 3x geweest want het is er heerlijk,

Eduard Willem en kinderen
21-7-2017

Verstandig is om een kamer te kiezen met Zeezicht. Dan zit je hoger en begin je de dag al met een schitterend uitzicht op de zee. En met een heerlijk balkon is het prima ontbijten. De kamers op de hoogste etage hebben tevens nog een dakterrras... Beneden op het strand kun je een echt portugees restaurant bezoeken.

Je moet een auto huren, want anders zit je te ver van de winkels.Ook hier vind je een Aldi en Lidl. En een bezoek aan winkelcentrum Aqua is een aanrader.

Prima locatie direct aan het strand

Fam. Bijl
30-9-2016

In het hoogseizoen dit hotel bezocht. Kamer is prima, netjes, ruim balkon met ligstoelen. Gekozen voor zeezicht vanuit achterste gebouw, was prima en rustig. Helemaal top is het rustige zwembad, altijd plek! En dat in augustus Helaas geen luchtbedden of strandballen toegestaan. Op elk moment van de dag kon je naar het zwembad, er werden nauwelijks strandbedjes gereserveerd!! Strand is erg druk, maar loop een stukje verder en dan wordt het vanzelf iets rustiger. Huurauto wel een must. Houd er rekening mee dat het in augustus erg druk is op de stranden, als je in de loop van de ochtend naar een strand gaat is de kans groot dat je geen parkeerplek hebt. Dus vroeg vertrekken! Ontbijt is erg tegengevallen. Elke dag hetzelfde, totaal geen afwisseling in vlees of fruit. Wij komen graag nog eens terug vooral voor het zwembad en de ligging maar boeken dan geen ontbijt meer. Natuurlijk ook restaurant Jacaranda bezocht. Heerlijk gegeten, een echte aanrader. Zeer vriendelijke eigenaars, erg gastvrij en geweldig eten. Een absolute must bij het verblijf in Praia do Vau.

prima

AE
6-9-2016

het bed in de 2kamerappartement was echt verschrikkelijk.

Verder echt een fantastisch hotel. Goede service. Heerlijke vakantie gehad. Wij hadden het ontbijt erbij geregeld, dit vonden we niet geweldig. Ook het eten in het restaurant was niet fantastisch. Je kunt echt lekker eten in restaurantjes richting praya da rocha. Vooral bij bulli en pupe. heerlijk gegeten daar.

Verder alles netjes en schoon verzorgd. Komen hier zeker eens terug.

Zeer tevreden!

Francis
4-6-2016

Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers, 2 badkamers, grote keuken voorzien van alle apparatuur. Netjes en schoon, service was super, elke dag schone handdoeken. Strand is echt prachtig! Echt een aanrader.

Let wel, de omgeving is rustig, voor vertier moet je wat verder weg. Taxirit kost ongeveer 5 tot 8 euro.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016