Zoover

2008

Aanrader!

JAJMSJ
27-9-2008

Wij zijn 1 t/m 10 september in Jardim do Vau geweest. De appartementen waren net helemaal opgeknapt, zijn erg ruim en hadden erg mooi uitzicht op zee. Het personeel was erg vriendelijk. Lekker restaurantje gelijk aan de trap naar het strand en voor maar 7euro kun je met de taxi naar de boulevard van Praia da Rocha met veel leuke winkels en lekkere restaurantjes (Dukes en Hollywood).

We komen terug!

A.Vogelzang
3-8-2008

Mooi gelegen complex,vanaf zwembad het strand op. Goede organisatie, alles erg schoon en prettig personeel. Diner 's avonds goed, voldoende keuze en afwisseling. Prijzen drankjes heel redelijk. Bezoek later dan juli af te raden ivm grote drukte (Portugal vakantie). Beste periode n.m.m. juni - half juli.

Gereisd Familie in juli 2007

Prima appartementencomplex

de graaf
26-7-2008

Net terug uit Portugal. We hadden een 2-kamer appartement en inderdaad is het waar dat je beter rechts van het complex kunt zitten of hoog. Verder alles netjes en schoon, ligt ideaal t.o.v. strand. Een minpuntje: wij vonden de bedden niet lekker liggen (erg harde matras) en de bedbank was een beetje gammel met een doorzakmatras.

Verder erg gezellig in de omgeving, schoon en netjes. Auto is aan te bevelen.

Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad

Marieke
18-7-2008

Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad. De appartementen zijn ruim, van veel extra's (wasmachine, vaatwasmachine, strijkbout, föhn, etc.) voorzien en worden goed schoongehouden. Ligging is perfect. Ongeveer op het strand. Enige nadelen die ik kan bedenken is dat er niet zo heel veel te doen is in de buurt (huur een auto of loop een stukje) en dat de appartementen wat gehorig zijn.

Prima appartementen

G. Peters
15-7-2008

Ik kan me aansluiten bij alle vorige reacties: prachtige grote appartementen (hadden 3-kmr app) met 2 badkamers en complete keuken incl. oven,magnetron,afwasmachine en zelfs wasmachine. Wij zaten op 3e etage en konden over voorste gebouw heen de zee zien. Elke dag beh. zondag schoonmaak, alles super. Personeel inderdaad vriendelijk en direct aan strand. Ligt wel aan vrij drukke weg, maar voor ons niet storend. Ligt wel iets afgelegen, maar wij hadden huurauto. Praia da Rocha is ook lopend zeker te doen. Met name Alvor heel leuk vissersdorp met veel (vis)restaurantjes. Verder is Lagos een mooie stad en je kunt meerdere soorten uitstapjes met boten maken (dolfijnen spotten, grotten bekijken,snorkelen enz.) Ook waterpretparken in de buurt. Kortom genoeg te doen (met auto).

We hadden 1 groot nadeel en dat was dat het weer er in die

Geert Wiegand
5-6-2008

We hadden 1 groot nadeel en dat was dat het weer er in die tijd niet best was, dus dat heeft wat gevolgen voor de beoordeling. Ook moet ik er bij melden dat er 3 rokers in ons midden waren. Het appartement was mooi en werd prima schoongehouden. één nadeel voor ons was dus dat er in het appartemnet niet meer gerookt mag worden is toch wel het vermelden waard. In de avond was het er erg koud en we hadden geen verwarming. Het balkon lag in de schaduw want we hadden een dakterras geboekt maar die was vol. Allen de appartementen met een dakterras en op de begane grond bij het zwembad hebben in deze periode zon op het terras. Het personneel is er in het algemeen erg vriendelijk maar bij de bar aan het zwembad waren er enkele obers die zeer chagerijnig bediende. Voor de rest was er ook geen enkel vertier in het appartement van de Babeque en de live muziek hebben wij in ieder geval niks meegekregen. Het eind oordeel van ons is dat het een mooi appartement is voor een rustige vakantie.

Het appartementcomplex ligt prachtig direct aan het strand

P. Berentzen
16-5-2008

Het appartementcomplex ligt prachtig direct aan het strand. Mooi groot zwembad, kinderbad en binnenbad (kan in het koelere voorjaar wel eens prettig zijn). De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en worden elke dag goed schoongehouden. Wij hadden een appartement met een groot dakterras (bovenste verdieping) en prachtig zeezicht. Vraag een zo hoog mogelijke verdieping als je zeezicht wilt hebben anders kijk je tegen een ander gebouw aan. Badhanddoeken zijn te leen tegen betaling borg a 10 Euro. Leuke restaurantjes in de directe omgeving en op het strand.

Een absolute aanrader!

Dit app

N.G.J. van Doorn
2-3-2008

Dit app. is een echte aanrader. Zelf komen wij hier al voor de 5e keer, altijd rond de jaarwisseling.

Het weer is dan echt lekker en het is dan niet te druk. Schoonouders gaan al 5 jaar in April voor 2 weken, zoals ook komend jaar.

Het app. wordt dagelijks tot in de puntjes schoongemaakt. Het restaurant is zowel voor het ontbijt als het diner goed. In de buurt zijn ook leuke restaurants te vinden. Tot slot komende jaarwisseling zeker weer. Het prachtige georganiseerde vuurwerk in Praia da Rocha moet je ook zeker zien. Gezellig met duizenden Portugezen op de boulevard en geen rotzooi!!!!!!!!!

Dit app

N. van Doorn
7-1-2008

mooie rustige locatie, direct aan het strand

Saskia
4-11-2007

mooie rustige locatie, direct aan het strand.

schoon en ruim appartement, erg relaxed en vriendelijk.

Gereisd Familie in oktober 2007