Zoover
Aparthotel Jardim Do Vau

Aparthotel Jardim Do Vau

Aparthotelsterstersterster
8,5

prima appartementencomplex op ideale locatie

fam. Hubèrt
10-11-2017

Wij hadden een 2 kamer appartement in blok A met zeezicht. Een sfeervol ingerichte woonkamer met een ruim balkon en prachtig uitzicht. Badkamer met bad (douchen in het bad vonden wij niet prettig), maar verder een prima en ruime badkamer. Wij hebben slechts 1x in het restaurant van het hotel gegeten. Alle andere avondenuitstekend en gezellig gedineerd bij Jacaranda, ongeveer 250 meter vanaf Jardim do Vau.

Fijn appartement op prima locatie

Joke
6-11-2017

Wij hadden een 2 kamerapp. op de 3e etage van blok A. Een prima app. met een sfeervol interieur en een terrasbalkon met een geweldig uitzicht op het zwembad en de zee. De inrichting is heel compleet. De bedden liggen prima. De badkamer is ruim met enigszins verouderde kranen en een douchegordijn om achter te douchen in het bad.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Mooie en fijns accommodatie

R. Wiestenburg
25-8-2017

Zeer mooi gelegen en heel ruime appartementen. Zwembad niet super groot maar wel rustig. Ook om elf uur nog voldoende vrije bedjes. Directe omgeving is prachtig. Mooi strand met leuke activiteiten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Een prima hotel .

P. van Nierop
12-8-2017

Het hotel is gelegen in een rustig en klein plaatsje. Het heeft een prachtig zwembad. Er zijn in het voorseizoen vele gasten en ook mensen uit de omgeving op of rond het prachtige strand met vele rotsformaties. Er zijn enkele goede eetgelegenheden in de directe omgeving doch na een wandeling langs de kustlijn van circa 1,5 kilometer komt men in het levendige Praia de rocha waar vele eetgelegenheden zijn. Het plaatsje Alvor kan met een taxi voor weinig geld bezocht worden. Het mooie stadje is wat minder toeristisch doch zeker de moeite van een bezoek waard. De grotere stad Portamao

is niet erg bijzonder.

Een oversteek met de water taxi naar het plaatsje aan de overkant van het water is wel de moeite waard.

Super vakantie gehad

Angelique
11-8-2017

Net terug van 2 heerlijke weken bij Jardim do vau

Wij zaten in Blok A , een mooi appartement met super zeezicht.

Wij vonden ze allemaal erg vriendelijk, en bij het zwembad was er altijd nog plek gedurende de hele dag.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Wat een tegevaller

Mies
7-8-2017

Vieze haren in de badkamer, zwarte randen langs deuren door vieze vingers, oude gedateerde kamers en dat voor meer dan 4000,- voor 2 weken. Ik ben beter gewend voor dat geld.

Even de voordelen:

Een ruim appartement met ruim balkon.

Het complex ligt dichtbij het strand.

Elke dag komt Juanita de bedden opmaken en vuil weghalen...

Meer voordelen kan ik effe niet verzinnen op dit moment.

De bedden zijn hard, de algehele staat oud & viezig, het appartement wordt met de Franse (als we dan toch op reis zijn) slag schoongemaakt, vieze haren in de badkamer die zeker niet van ons zijn, zwarte vingerafdrukken op deuren, keukenkastjes, muren etc, personeel onvriendelijk, zwembad vol en bedjes die al vroeg 'gereserveerd' zijn etc etc.

Kortom; bent u op zoek naar een accommodatie in de Algarve? Zoek dan vooral nog even verder. Er is zoveel beters te vinden in deze buurt voor hetzelfde geld.

Prachtige ligging

Rita van der Staaij
22-7-2017

Jardim do vau is een mooie locatie waar het goed toeven was. We hadden een mooi appartement mer uitzicht op zee. Het plaatsje Praia da Rocha was op loopafstand. Een paar goede restaurantjes, o.a Beeff en La Casa da Rocha, maakte onze vakantie compleet. Zeker de moeite waard om ef nog een keer naar toe te gaan!

Gereisd Met partner in juni 2017

Ben hier nu al 3x geweest want het is er heerlijk,

Eduard Willem en kinderen
21-7-2017

Verstandig is om een kamer te kiezen met Zeezicht. Dan zit je hoger en begin je de dag al met een schitterend uitzicht op de zee. En met een heerlijk balkon is het prima ontbijten. De kamers op de hoogste etage hebben tevens nog een dakterrras... Beneden op het strand kun je een echt portugees restaurant bezoeken.

Je moet een auto huren, want anders zit je te ver van de winkels.Ook hier vind je een Aldi en Lidl. En een bezoek aan winkelcentrum Aqua is een aanrader.

Heerlijke vakantie!!

Annette
19-7-2017

Direct aan het strand

Ruim appartement (met wasmachine en afwasmachine) met zeezicht

Wel gehorig i.v.m. doorgaande weg

Auto huren aan te bevelen

Mooi zwembad met ruim voldoende ligstoelen

Restaurantjes op loopafstand

Gereisd Met partner in juni 2017

Locatie en apartement goed

Tons
4-6-2017

Boek geen half pension.Het eten is zeer slecht.Genoeg eetgelenheden in de buurt voor een zeer schappelijke prijs. Bijvoorbeeld Jaracanda.

Gereisd Met vrienden in juni 2017