Zoover

Geweldig

Lilian,
10-9-2019
  • Hygi├źne9

Super hotel. Mooi zwembad en via een trapje ben je zo op het strand, ideaal. Mooie omgeving en heel vriendelijk personeel. Kamer was mooi en schoon. Dagelijks werd er schoongemaakt. Super vakantie gehad. Enige nadeel is dat de kamers best gehorig zijn. Door het schuiven van stoelen soms wakker gelegen.

Gereisd Met partner in juli 2019

Prima

Hen,
27-8-2019
  • Hygi├źne6

Verblijf is prima vriendelijke mensen rustige locatie mooi strand en zwembad alleen 1 nadeel en dat is vervelende schreeuwende kinderen bij het zwembad en ouders die er als een idioot bij zitten en het geschreew gewoon aanhoren

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Leuk voor een keer, niet voor kids!!!

ivo,
6-8-2019
  • Hygi├źne7

Miniclub was dicht ( bleek al 3 jaar zo te zijn) en zwembad was adult pool. Geen luchtbed, niet springen/duiken/bortcrawl of bal. Zou fijn zijn als dit gemeld wordt op de site aangezien er zo weinig voor de kinderen overblijft! Zwemmeester liep hele dag rond als de ME om dit in de gaten te houden.

Leuk voor wat oudere mensen, ligging is prachtig appartement prima en supermarkt/bus in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

met hele kleine kinderen is het ideaal

Hanssie,
29-7-2019
  • Hygi├źne8

Het was erg rustig. geen animatie overdag en/of 's avonds

Gereisd Met partner in juni 2019

Niet met kinderen!

Vivian,
22-7-2019
  • Hygi├źne6

Dit is dus absoluut geen familie hotel!! Het zwembad is aduly only wat inhoud dat je niet mag duiken/zwemmen/de borstcrawl/springen of iets wat spettert of druk is. Ook je luchtbed mag niet mee het water in. Ernaast liggen twee hele kleine zwembadjes die erg ondiep zijn en daar mag het luchtbed wel in, dit is een baby en kinderbadje.. Dit is nergens op de site verveld toen wij dit verblijf boekte en viel erg tegen!! Kinderen moeten toch een beetje kunnen spelen maar dit wordt echt tegengehouden. Luister je niet krijg je een klacht vh hotel tegen je. Ligging is mooi, dichtbij strand/ restaurants appartementen ok. Wat verouderd maar best ok, wel zand in de kamer van vorige mensen. Bediening aardig. Geen 4 sterren!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch, het terugkomen waard!

Joy,
23-6-2019
  • Hygi├źne10

Wij werden bij aankomst verrast met een gratis upgrade naar een veel groter en luxer apartment met prachtig zeezicht (D303). Elke dag werd er schoongemaakt en schone handdoeken en theedoeken. Apartement was heel erg schoon, erg goede bedden. In de keuken was alles aanwezig. Tip: neem zelf een borstel en afwasmiddel mee. In het koffie apparaat zit een filter, dus deze hoef je niet zelf te halen.

2 zwembadjes voor de kleine. Voldoende bedden en parasols in juni, maar ik denk dat als het hoogseizoen eenmaal begint, daat je wel vroeg moet zijn. Handdoeken zijn te leen bij de receptie. Erg fijn dat er div. douche mogelijkheden zijn, vooral als je van het strand komt.

Strand ligt achter het zwembad, dmv een trap bereikbaar. Heel schoon en mooi strand. Je kan bedjes huren, maar ook een handdoek neerleggen bij de vrije gedeeltes.

Eten in hotel zou ik niet doen. Er zijn veel lekkere restaurants in de buurt. Ontbijt bij Made in belfast in Alvor

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Zeker de moeite waard om terug te gaan.

T. van Delsen,
19-6-2019
  • Hygi├źne10

Het enige wat bij ons niet goed is gegaan, dat we niet de goede kamer kregen, maar dat is door Jarmin do Veu fantastische opgelost, we kregen wat we geboekt hadden..TOP

Gereisd Met vrienden in juni 2019

blij dat we er weer waren

henry van orsouw,
13-6-2019
  • Hygi├źne10

auto huren wel aan te bevelen veilig en vertrouwd was vorig jaar hier voor de 1e keer en heb toen gezegd nooit meer maar in overleg dit jaar in blok b geplaatst en over de rest niks te zeggen alles weer fantastisch de ligging is de kers op de taart er wordt zeer goed schoongemaakt en mocht er wat zijn wordt je snel en netjes geholpen wij boeken voor het creme de la creme een 3 kamerapartement met zeezicht je waant je dan in een paradijs fijn geweest volgend jaar weer graag geboekt bij touroperator goede service let op met auto huren bij verhuurder geen addertjes onder het gras 100 % all in

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Janet kruithof,
11-6-2019
  • Hygi├źne8

Fijn appartement wat goed schoon gehouden word, regelmatig schone handdoeken en bedde goed, aardig personeel en mooie omgeving alleen het eten in het restaurant in het complex vonden wij minder

Gereisd Met partner in mei 2019

Anouk,
28-5-2019
  • Hygi├źne10

Alles was super! Mooi ruim appartement, top locatie, elke dag schoonmaak, heel schoon appartement, Loopafstand van leuke dorpjes en lekkere restaurantjes, lekker zwembad en fijn dat je van zwembad naar zee kan lopen. Onze douche was kapot en werd meteen binnen 10 minuten gemaakt­čĹŹ­čĆ╗ Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in mei 2019