Zoover

Aparthotelsterstersterster
7,8

Wim van der Klein
17-3-2018

Zeer goed hotel, prima verzorgd ontbijt en een twee persoon kamer voor alleen staande en een ruim zwembad met terras en voldoende ligstoelen. Het centrum is aan te lopen. De strand restaurants zijn nu gesloopt maar worden nieuw opgebouwd , in de zomer maanden moet het klaar zijn. Geweldig.

Gereisd Alleenreizend in november 2017

Relaxed

Annemarie
12-1-2018

Ontzettend vriendelijk personeel. WiFi op de kamer niet bijzonder sterk. Ontbijtbuffet voldoende keus, buffet ‘s avonds vond ik summer: 1 vlees, 1 vis, friet of gekookte aardappel. Groente meestal 1 soort. Monte Gordo zelf is een leuk dorpje.

Gereisd Alleenreizend in december 2017

Superhotel

Casandra
21-7-2017

Aantal keren geweest met een paar jaar ertussen. Kwaliteit is gebleven. Je loopt vanaf het zwembad zo het strand op.

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

Helemaal prima!

Antoinette
6-12-2015

Er was veel lawaai i.v.m. wegwerkzaamheden!

Het hotel/appartement is helemaal prima! Lekker ruim, elke dag schone handdoeken, en schoongemaakt. Het eten [ontbijt en diner] is ook prima, genoeg keuze.

Het hotel ligt aan het einde van de boulevard van Monte Gordo, maar op een paar honderd meter van het centrum. Een fiets huren [15 euro voor 7 dagen] is een optie en wel gemakkelijk. Je fietst in 10 minuten naar Vila Real de Santo António. Een gezellig plaatsje, waar je bij de haven de oversteek over de Guadiana maakt naar Ayamonte [euro 1,80 enkel]. Je hoeft de fiets niet mee te nemen op de veerboot, want je komt zó in de winkelstraatjes van Ayamonte terecht.

O ja, in het appartement heb je alleen heel grote pannen. Handig is het om b.v. een klein steelpannetje mee te nemen om water te koken. Een afwasborstel en vaatdoek zijn ook handig om mee te nemen. Handdoek en theedoek liggen er wel.

Al met al, het is goed toeven in Dunamar en in Monte Gordo.

Schitterend uitzicht

naam naam
7-5-2012

Het appartement was sumier ingericht. Vooral de karig ingerichte keuken liet echt te wensen over.

Gereisd Alleenreizend in april 2012

Klasse hotel, perfecte maaltijden.

Hans Lochtenberg
11-1-2011

In alle opzichten een zeer goed hotel. Verzorgd en schoon.

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

Fantastisch elk jaar weer

Remco Bloemen
20-2-2010

Ik ga nu voor achste keer naar Dunamar Monto Gordo. Alleen het nadeel is dat het zo gehoorig is op de gangen.

Gereisd Alleenreizend in februari 2009

Ik was hier van 30 jan

D.R.Veer-Koster
2-3-2006

Ik was hier van 30 jan.tot 20 febr. op kamer nr.113, ik vond het heerlijk in dit app. er wordt dagelijks schoongemaakt en bijna dagelijks schoon beddegoed wat ik eigenlijk niet nodig vindt.ook alledagen handdoeken en de receptie heeft voor mij vele keren gebeld voor taxi en golfbaan bespreken. Muito Obrigado, ate avista

Gereisd Alleenreizend in februari 2006