Zoover

7,8

Fantastische strandvakantie

Sylvia
16-8-2015

Prima accommodatie met fantastische ligging aan de duinen en het heerlijke zandstrand.

Gereisd Anders in juni 2011

Prima hotel maar slechte klachtenafhandeling

A. von Ende
4-6-2015

Prima hotel dicht bij de oceaan.

Ligt aan de rand van het centrum van monte gordo.

Minpunt:

De pannenset was niet geschikt voor de inductie plaat in onze keuken. We konden dus niet zelf koken.

3x klacht ingediend maar geen oplossing geboden en ook geen excuses van het management ontvangen.

Gereisd Anders in januari 2015

Goed appartement

Marianne
21-7-2014

In oktober zijn wij 8 dagen naar Dunamar geweest. Helaas troffen wij het niet met het weer en hebben we (bijna) een hele week regen gehad.

Dunamar heeft nette appartementen met een goed ontbijt. Het strand wat vlak achter het gebouw ligt is breed en uiterst geschikt voor strandwandelingen.

Wij hebben een auto gehuurd en zijn nog naar Sevilla in Spanje geweest. Dit is een erg mooie stad.

Eetgelegenheden in Monte Gordo over het algemeen goed.

Prima appartement

Germien
8-4-2008

Prima appartement.Tijdens onze periode waren er veel sporters met veel lawaai.Jammer.Appartementen zijn zeer gehorig.Indien je tijdens het verblijf op je appartement iets stuk maakt,wordt dat na je vertrek,automatisch, RUIM door- berekent.Contrle vindt dagelijks plaats door schoonmaakdienst.

Gereisd Anders in april 2008

Prima appartementencomplex

Mw. Kok
27-6-2007

Prima appartementencomplex. Kamers ruim, verzorgd en schoon. Ruim balkon met zijzeezicht. Ontbijt was prima. Wij waren er van 15 t/m 25 juni 2007. Zwembad mooi verzorgd en direct aan het strand. Elke dag wissel van handdoeken. Bedverschoning 1x per week.

Gereisd Anders in juni 2007

Ligging is goed enappartement compleet

A Delën
17-6-2007

Ligging is goed enappartement compleet. Op 15 juni terug gekomen. Bufet is heel beperkt. Het personeel restaurant personeel afstandelijk. Het personeel aan de balie heel onvriedelijk. De fietsen die we elders haden gehuurd en voor het hotel in het rek hadden geplaatst waren door het personeel aan de zijkant van het hotel gedumt zonder dat we dat wisten. Op de vraag waar de informatie over onze vlucht konden krijgen (10 uur voor vertrek)deden ze of ze van niets wisten terwijl de informatie in het hokje tegenover de receptie was. zeker geen 4****

Algemene indruk, bereikbaarheid en prijs/kwaliteit krijgen

M.E. Smit-Bierens
2-6-2007

Algemene indruk, bereikbaarheid en prijs/kwaliteit krijgen allebei een 8,5 van mij.

Helaas hebben de appartementen m. zeezicht a.d. westzijde al vroeg in de middag geen zon meer op het balkon.

Inrichting appartementen zonder meer gezellig en de huishoudelijke dienst werkt ook uitstekend.

Van de lounge wordt nauwelijks gebruik gemaakt, jammer van de ruimte, maar men heeft ook niets ondernomen om de gasten uit te nodigen daar b.v. een boek te lezen.

Voor mij een van de beste verzorgde appartementen van de laatste jaren.

Vorig jaar ben ik hier samen met mijn vriend een week geweest, dit jaar hebben we voor 2 weken geboekt.

Over het app

Paula
31-5-2007

Over het app. niets dan goeds, schitterend gelegen en goede service. Het eten daarentegen voor 4 *en is echt minimaal. Bij een buffet verwacht je toch echt veel meer keus, maar de keus hier is alleen vlees of vis; en de vis vaak met een dikke koek erom heen!

Het enige positieve bij het eten,was het verse fruit.

Gereisd Anders in mei 2007

Van de apartementen niets dan goeds, maar de ligging en de

M. Verspoor
11-4-2007

Van de apartementen niets dan goeds, maar de ligging en de bereikbaarheid voor mensen die slecht terbeen zijn is belabberd. De toegang bestaat uit kleine zg kinderhoofdjes en een helling. Het dorp stelt niet veel voor. De service is perfect Mijn vrouw loopt met een rollator en dat is een hele opgave in dit plaatsje. Jammer, maar wij kunnen er niet meer naar toe, ook al zouden we willen.

Wij zijn juist terug van 22 dagen Monte Gordo,Dunamar

Germien
9-3-2007

Wij zijn juist terug van 22 dagen Monte Gordo,Dunamar.Mooi appartement met een goede ligging.Er is een mooi zwembad met gratis ligbedden.Alles wat je mag verwachten in een goed appartement is hier aanwezig.Jammer dat het winkeltje voor broodjes en dergelijke vaak dicht was, zodat je naar de super moest lopen. Weliswaar maar ca.300 m. maar toch.Kamers worden elke dag netjes schoon gemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken.De bedden worden ook elke dag keurig opgemaakt en indien nodig voorzien van nwe lakens.Het kluisje moet je huren en is vrij duur 2.50 Euro p.dg.Fiets huren 3.00 Euro p.dg.In het hotel is verder niets te doen. Ligt misschien aan de tijd van het jaar ?