Zoover

2008

AANRADER!!!!!!!

G. Grimmius
4-8-2008

zijn net terug maar was graag langer gebleven, echt en aanrader ook voor ouders met nog hele kleine kinderen, echt geen probleem en je hebt echt!! van niemand last. voorzienigen zijn geweldig te noemen en er is voor elk wat wils. eten is moet ik eerlijk zeggen in monte gordo zelf beter dan in het hotel, maar dat is natuurlijk puur de persoonl;ijke smaak. voor de rest echt TOP

prima accomodatie voor alle leeftijden, behalve voor er is

margreet hofman
15-6-2008

prima accomodatie voor alle leeftijden, behalve voor jongemensen. er is geen disco of zo in de buurt, verder alles prima

Gereisd Familie in juni 2008

Wij zijn geweest met 2 kids van 3jr en 10 maanden van 23 4

Van der Steenhoven
1-5-2008

Wij zijn geweest met 2 kids van 3jr en 10 maanden van 23 april tot en met 30 april op basis van half pension.

Dunamar is een mooi recent gebouw, met maar maximaal 4 etages. Campingbedjes in app aanwezig op verzoek. Nette bedjes!!!

Het was super. De kids hebben volop genoten. Lekker dicht bij het strand. Op het strand kun je 2 ligbedden met parasol huren voor 6 euro voor de hele dag. Kom je voor een uur, betaal je ook 6 euro, dat was minder. Kinderen hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Ontbijt erg uitgebreid, en avondeten is goed, maar mag meer keus bieden. Obers waren erg vriendelijk. 2 kmr app gehad. Dit app biedt een goede keuken, koelkast en magnetron, wat met kleine kinderen erg makkelijk is.

Supermarkt op 100 m afstand, Lidl op 1,5 km bij Villa real St antonio.

We hadden een huurauto, wat ook een aanraders is. Snelwegen zijn zeer goed begaanbaar. Omgeving is erg mooi. Sevilla is maar een uur rijden.

Aanrader voor iedereen, zowel ouderen als gezinnen met kinderen.

Prachtig appartementen complex, net even buiten het centrum

Mark Overdijk
22-1-2008

Prachtig appartementen complex, net even buiten het centrum. Direct aan het strand en goede faciliteiten. De bar was goed gevuld en het personeel kundig.

Het appartement had direct uitzicht op de zee en was zeer ruim van opzet. Top vakantie!

Gereisd Familie in januari 2008

net terug, uitstekend appartement met prachtig zeezicht, 2

anna
24-11-2007

net terug, uitstekend appartement met prachtig zeezicht, 2 slaapkamers met 2 badkamers. iedere dag handdoeken schoon. ontbijtbuffet prima. mijn moeder was mee met rollator, prima gegaan. als je een auto huurt kom je overal. personeel vriendelijk, komen speciaal glutenvrij brood brengen. in monte gordo toch veel gesloten, komt zeker omdat het november (rustig is)

gaan vast nog een keer.

Uitstekend appartementencomplex gelegen aan het strand

Ursula
3-11-2007

Uitstekend appartementencomplex gelegen aan het strand. Mooie, ruime en nette appartementen. Tevens restaurant aanwezig. Ontbijt is prima, Diner (buffet) geeft weinig keuze.

Gereisd Familie in oktober 2007

Mooie appartementen

E. Schreuder Goedheijt
19-8-2007

Mooie appartementen. Wij hadden een hoekappartement met zijzicht op de vierde etage.

Het is ons goed bevallen. Zwembad mag wel iets worden opgeknapt. Verder alles ok.

Gereisd Familie in augustus 2007

Prachtig complex, zeer mooi gelegen

Wouter en Leonieke
11-8-2007

Prachtig complex, zeer mooi gelegen. Heerlijk ontbijt en diner, met ruime keus en veel verse gerechten.

De kinderanimatie is helaas in het Scandinavisch,desondanks wel erg leuk! Handdoekje leggen bij het zwembad om 8 uur was wel jammer. Het personeel was niet overdreven vriendelijk voor een 4 sterren hotel, maar al met al supergenoten en zeker voor herhaling vatbaar!

Van 9 juli t/m 23 juli zijn we in een 2 kamer appartement

Ben en Anjola
11-8-2007

Van 9 juli t/m 23 juli zijn we in een 2 kamer appartement geweest. Het appartement zag er perfect uit. Het ontbijt was goed verzorgd maar kom niet op het eind want dan moet je wel eens wachten. In het hotel zijn veel gasten uit scandinavische landen. Vanuit ons appartement zowel zwembad als zeezicht. De ligging is uitstekend en veel mogelijkheden tot uitstapjes naar Tavira,Loulé, Alte, Salir en het natuurreservaat Ria Formosa maar ook naar Spanje ( 120km naar Sevilla, El Rocio de bedevaartplaats. Lekker eten bij fred en willem maar zeerzeker bij Dona Maria. Tanken kan in Spanje en scheelt de helft van de prijs.

Het is werkelijk een supervakantie geweest

J.B. Beukema
29-7-2007

Het is werkelijk een supervakantie geweest. Het complex ligt pal aan het strand. Daar zijn ook gezellige (en goedkope!) eettentjes. Alles in en rond het complex is superschoon. De bediening en andere medewerkers super vriendelijk. De kamer is ruim, niet oud en schoon. Er wordt iedere dag gedweild en bedden opgemaakt. Behalve op dinsdag wanneer vele nieuwe gasten komen. Maar dan nog zijn de schoonmakers heel bereikbaar en willen je graag overal mee helpen. De gasten zijn overwegend skandinavisch. Dat was even wennen. Zij zoeken geen contact en reageren nergens op. Ze zijn niet sociaal en zullen 's nachts hun koffer niet even optillen als ze aankomen of weggaan. (De animatie was ook overwegend in zulke talen. )Wij logerenden gelukkig op de bovenste verdieping en hadden daar verder geen last van.