Zoover

2019

Nooit meer

Lucia
9-12-2019

De eerste tegenvaller was de uitlopende verbouwing van de fitnessruimte en de daarbij behorende geluids overlast !

Het buiten zwembad zat vol met zeemeeuwen met de daarbij behorende vogel stront . Eenmaal een poging op een zonnebed gedaan maar binnen een uur een onder gescheten been ! Ook werden de zonnebedjes en de grond rond het zwembad slecht schoon gemaakt .

Het appartement was prima , en daar blijft het bij .

Onze klachten werden ook door de aanwezige vertegenwoording niet bepaald serieus genomen .

Leuk als je dermate hoog bejaard bent en nergens gebruik van maakt en graag door de hostess herkent wil worden dan zit je daar goed .

En de reisorganisatie heeft helaas het woord sorry niet in hun assortiment !

Gereisd Met partner in oktober 2019

Kemping
18-9-2019

Dunamar heel goed verblijf netjes en vriendelijk personeel appartementen zeer ruim en schoon

Gereisd Met partner in september 2019

Heel fijn hotel

Ineke
14-9-2019

Voor de vierde keer in dit hotel geweest. De ligging is prachtig en appartement ruim. Schoonmaak had het te druk maar deden hun best. Vriendelijke obers in restaurant.Eten was goed vooral het ontbijtbuffet. Parkeren is lastig maar als je plek in de garage huurt dan geen probleem al vonden wij 10 eu per dag erg veel.Verder een gezellig hotel,niet zo massaal.voor het eerst via reisorganisatie geboekt en dat beviel prima!als je aankomt staat er een tasje met water,broodjes en melk voor je klaar!we kwamen vroeg aan maar mochten meteen in het appartement. Dit hotel bevelen we aan.Aan de receptie zouden ze wat klantvriendelijker kunnen zijn.In 2011 waren wij hier voor het eerst en was de sfeer beter,persoonlijker.Je kunt badlakens via hotel gebruiken dat is prettig.Boottocht over de rivier is aan te bevelen.Kortom leuke plek om met vakantie te gaan

Gereisd Met partner in september 2019

Volgend jaar weer hier heen?

Caro
14-7-2019

Goed Hotel, dit keer geen gebruik gemaakt van ontbijt/diner,omdat dit ons de vorige keer tegenviel...

Dit keer moest er voor de afval alles gescheiden worden...dat was wel even wennen voor ons...

Dit keer was het in Monte Gordo zelf ,heel erg rustig....de Pizzeria die we vorig jaar erg goed vonden, was ook heel vaak dicht...erg jammer...

Han Schipper
10-7-2019

Prima hotel. Mooi groot appartement. Bed was wel hard, maar als je topdeck vraagt is het prima. Ligging geweldig. Als het erg warm was gingen we aan de zee liggen op heerlijk strandbed. Was het wat minder warm dan lekker bij het zwembad. Stadje ook erg leuke restaurantjes, Voor 12 euro een driegangendiner. Koffie een euro. Heerlijk langs de zee wandelen en genieten.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig

Marcel
3-7-2019

Goed hotel mooie wandel mogelijkheden en een leuk stadje op loop afstand .

Super super houden zo

Marcel
19-6-2019

Een rustig en schoon appartement

Klant vriendelijk,personeel is aardig.

Gereisd Met partner in juni 2019

Aanbevolen voor een rustige , goed verzorgde vakan

A.Langeveld
14-6-2019

Prima en schoon complex, perfecte ligging bij strand en dorpje. Ontbijt degelijk maar saai . Vriendelijk personeel maar geen personal touch (zakelijk). Zwembadwater ca. 21/22 graden. Geen locatie voor (kleine) kinderen. Veel Nederlanders, meestal 50 +. Entertainment s'avonds matig. Prima inrichting en bedden in appartement. Wel veel wind aan de kust.

Fijne plek

F. de Jong
13-6-2019

Dichtbij het strand. Prachtig netjes hotel. Het zwembad was niet verwarmd, dus erg koud in het voorseizoen. Er waren werkzaamheden bezig aan het binnenzwembad. Deze was daardoor gesloten. Ook gaven de werkzaamheden overlast. Het personeel bij zwembadbar spraken nauwelijks Engels.

Het strand was heel breed. De zonnebedjes met parasol kosten 12 euro per dag. Ze staan wel ver van de waterlinie helaas.

Het dorpje is op loopafstand maar er valt weinig te beleven.

Prima voor een weekje.

Genoten

jan
12-6-2019

Voor de 2de keer in app. hotel Dunamar,net zo goed bevallen als de vorige keer.

De schoonmaak,het ontbijtbuffet, de kamer,alles was prima en goed verzorgt.

De dames en heren van de receptie zijn ook zeer attent,verder niets dan lof voor dit hotel.