Zoover
Aparthotel Dunamar

Aparthotel Dunamar

Aparthotelsterstersterster
7,8

Zeker voor herhaling vatbaar.

Loek
17-5-2019

Gewoon een prima hotel.

Pluspunten zijn: het ontbijt, de Wifi, vriendelijk personeel, goede bedden, schoon, fijn strand dichtbij met goede voorzieningen.

Minpunten : beschikbaarheid bedden bij het zwembad ( agv handdoekleggers ) avondprogramma icm vroege sluiting poolbar en late vuilnisophalers aan de straatzijde.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastische vakantiebestemming!

Irene
25-4-2019

Heerlijke rustige vakantieplek. Hotel is uitstekend, ligt aan zee en heeft een heerlijk zwembad!

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima hotel

Hans de Vries
22-4-2019

Het goede was de mooie ligging, op het strand en aan het rand van het dorpje en het mooie uitzicht over zee. Minder mooi was de weg die je moet oversteken en waar soms hard wordt gereden, vooral woon/werkverkeer. Het appartement is ruim, maar iets gedateerd. De bedden zijn lekker hard. Keukeninventaris voldoende maar miste wel van alles. Elke dag schoonmaak en elke dag schone handdoeken. Parkeren kon wel, maar in de parkeergarage, kosten zijn € 10.00 per dag. Toch is de prijs/kwaliteit verhouding goed en hebben we er een mooie vakantie gehad. In het dorpje is er een Nederlandse winkeltje, we zijn vak op pad met een Nederlandstalig wandel en fietsgids, eten deden we vaak bij @Willem, een Nederlandse restaurant waar je heerlijk kan eten voor relatief weinig geld. We hopen er nog eens te komen.

Heerlijk strand ! B

Gerda
16-4-2019

Prima hotel. Lekker dichtbij het strand. Het eten was lekker en de bediening was gezellig. Wij willen wel weer terug.

Alleen de plaats Monte Gordo zelf is er niet op vooruit gegaan. Dat was jammer. Maar strand geweldig.

Gereisd Met partner in april 2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Toos de Vries
6-4-2019

Goed hotel. Prima verzorging.

Ligt dicht bij zee. Fantastische vakantie gehad!

Leuke plaats voor gepensioneerden

margo rensink
16-3-2019

Wij hadden in een groot appartement met dito keuken. Geen zeezicht geboekt wat inhield dat er geen zon was op ons balkon. De meeste gasten verbleven er een aantal weken. Wij hadden half pension geboekt en hebben de hele week heerlijk gegeten. Elke dag bevatte het buffet o.a. vis en vlees met steeds een andere gekookte groente.

De omgeving leent zich bij uitstek om te fietsen omdat het vlak is. Niet overal zijn fietspaden maar de automobilisten houden rekening met fietsers op de weg.

We gebruikten de fietsen ook om naar het station te gaan. Dat ligt een eind lopen vanaf het hotel en er is geen busverbinding.

Op vertoon van je id of paspoort, krijgen 65-plussers een fikse korting in de trein.

Dit geldt niet voor de bus.

Omdat het er vlak is, is de omgeving niet zo mooi als de West Algarve. Wel leuke plaatsjes en Faro is de moeite waard!

Nooit nooit meer

Wim van haeren
14-3-2019

Dat was de slechtste ervaring wat hotel betreft. Het eten was slecht de kok denk ik dat het een leerling was van die kok uit sesamstraat. De schoonmakers kwamen tussen 5 en 7 .ze komen binnen ze lopen met een mop beginnen bij de keuken dan de badkamer dan de slaapkamer zonder maar een keer uit spoelen

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldig

Ruud
14-1-2019

Het verblijf was perfect. Het liefst hadden wij Zeezicht gehad maar dat was al volgeboekt. Nu zijzeezicht , dus alleen 's morgens tot 11 UUR zon op het balkon. Voor de rest was alles goed, eten goed , Kamer/apartement met keukenblok perfect.

Gereisd Met partner in december 2018

Prijs en kwaliteit zijn 100% in verhouding.

Edwin van Noort
27-12-2018

Wil je vlak bij het prachtige strand en schitterend hotel / appartement boeken dan ben je bij Dunamar in de Algarve aan het juiste adres. Een schitterend complex met ruime hal, groot zwembad op het Zuid Westen en 50 meter van het strand. Een natuurpark ligt op 400 meter afstand. De appartementen zijn zeer ruim en hebben een schitterend uitzicht op zee. Pas op: in de zomer kan het wel eens iets te veel van het goede zijn. En ben je wellicht beter af met een appartement op het noord-oosten. Het ruime appartement heeft een ruime slaapkamer met inbouwkasten, een wat simpele badkamer met ligbad waar je ook in kunt douchen. Het toilet is ook in de badkamer. De woonkamer loopt over in de keuken. Prima ruim. Een tafel voor vier personen met redelijk zittende stoelen. De bank, die tevens dienst kan doen als bed, moeten ze over het balkon naar beneden donderen. Wat een ellendig ding. Rugpijn verzekerd. De stoel is prima. BVN ontvangst

Gereisd Met partner in december 2018

Zeker een plek om naar terug te gaan.

H en J
27-11-2018

Was een heerlijk verblijf, hotel was utstekend. Appartement was mooi groot, schoon en het was een fijn ruim balkon waar je gemakkelijk met 4 personen kon zitten. Het enige wat ontbrak was een waterkoker en de pannen waren veel te groot voor de kookplaat. Dus met kleinere pannen en een waterkoker zou het af zijn.

Wij hadden logies met ontbijt en het ontbijt was geweldig.

Verder was de lokatie van het hotel prima, dichtbij het strand kon niet beter.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018