Zoover

7,5

Goede accomodatie

G.J.P.L. Greven
1-12-2018

We zijn hier een week geweest.

Het hotel is goed. ontbijt en diner zijn goed verzorgd. Wij hadden een junior suite geboekt. De kamer bestond uit twee kamers met in totaal vier bedden. Wat ons tegenviel was dat er op de kamer geen kast(en) was om je spullen op te bergen, alleen een open kast met wat kleerhangers. Aangezien wij een bad wilde, hebben we gevraagd om een andere kamer. Was geen probleem alleen viel ons op dat deze kamer nog niet gerenoveerd was en het bed was erg smal.

Wat betreft Monte Gordo betreft is er niet veel te beleven. Kan de tijd van het jaar geweest zijn maar wij zullen er niet er niet meer snel meer terug gaan.

Op drie minuten lopen van het hotel is de Blue Parrot. Leuk klein eettentje waar je lekker en goed kunt eten. Erg leuke bediening.

Gereisd Met partner in november 2018

Harie Verjans
11-8-2018

Sfeervol hotel met vriendelijke bediening goed eten en goed verzorgde kamers. Het prachtige zand strand is op loopafstand,net zoals het centrum van Monte Gordo.

Gereisd Met partner in april 2017

Gretha hopman
9-8-2018

Prachtig hotel .

Mooie grote kamers .

Boven de vier hoog een mooi uitzicht .

Vriendelijk personeel .

Goed eten .

Gereisd Met partner in november 2016

Sfeerloos hotel

Cor
24-6-2018

Dit hotel is sfeerloos en het personeel doet totaal geen moeite om dit te verbeteren.

Ligging 7 - rustig gelegen in het kleine en winderige ( 14 dagen niet minder dan 3 Bft gehad) Monto Gordo

Service 6 - bij aankomst 8.30 uur mochten we geen gebruik maken van het ontbijt en moesten opzoek naar eet gelegenheid, bijna alles nog dicht rond deze tijd.

Uitprinten boarding pas 0,15 euro cent betalen per printje.

Kamers 8 - prima schoonmaak, goede bedden lekker ruime douche, om dit nog te verbeteren dient er een koffie/thee faciliteit te komen en glazen i.p.v. 2 plastic bekertjes.

Zwembad 5 - 14 dagen zand en vuil op de bodem van het zwembad geen schoonmaak gezien, water (koud) kwaliteit leek in orde.

Eten 9 - enkel ontbijt was prima verzorgt maar om dit een 10 te geven waren de koffieautomaten te veel voor in storing.

Kindvriendelijk 6 - alleen kleine speeltuin.

Hygiëne 8 - schoon hotel

De binnen bar is gesitueerd in donker en muf plek.

Gereisd Met partner in juni 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Willemsen
4-1-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel. Lekker eten.

Veel wandelmogelijkheden.

Zwembad is winderig in december/januari.

Je moet geluk hebben met het weer

Gereisd Met partner in december 2017

Prima verblijf

Harrie Hazze
16-7-2017

Eigenlijk zijn er voor dit hotel geen minpunten te bedenken , of het moet zijn het zicht op de camping die veel overeenkomst heeft met ,, fort oranje,,

Gereisd Met partner in juli 2017

Rustig

Jean S.
24-6-2017

Rustige en respectvolle mensen die hun vak verstaan!! Fijne rustige ligging. Wij hadden met ontbijt geboekt, keuze ruim voldoende . We zijn er al meerdere keren geweest !

Gereisd Met partner in juni 2017

Super Hotel.

Fam Bos
4-6-2017

Alcazar heeft een prima ligging ,fijn personeel en goed service. Heerlijke bedden ,we hadden zelfs een bubbelbad ,we zaten op de 7de verdieping,mooi uitzicht en heerlijk rustig. Kan eigenlijk maar één minpuntje noemen..té kleine eetzaal voor de vele gasten.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Hotel Alcazar is een super hotel

Jos van Boxtel
25-3-2017

Voor de fieve 50 + is het een super hotel en spa met fitnes apperatuur massages etc.

Goed personeel en een prima verzorging !

Alleen ook wel eens rumoerig door de sportploegen die in Monte Gordo overwninteren !

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Prachtig appartement

Reinier Kramer
    14-3-2017

Service prima zwembad prima en de sauna's prima. En allemaal gratis. Gaan volgend jaar weer !

Gereisd Met partner in februari 2017