Zoover

uitstekend

regina donner
14-11-2018

Mooi schoon hotel.

vriedelijk en behulpzaam personeel.

prima ontbijtbuffet

Gereisd Met partner in oktober 2018

Top! Fantastisch!

G.Wijnbergen
20-9-2018

Fantastisch hotel . Mooie schone kamers en een overweldigend ontbijt Net buiten het centrum maar binnen 10 minuten loopafstand van zowel centrum als strand. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en geven goede tips voor restaurants of tripjes in de omgeving.

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijke vakantieperiode gehad

Harrie
10-8-2018

Rustig hotel, maar een goede sfeer en goede kamer

Gereisd Met partner in juni 2018

Het was er geweldig super mooi lekker eten

Karin
9-5-2017

Alles was er goed echt een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldig hotel

Judith
7-6-2016

Heerlijk hotel op een goede locatie in Lagos, 10 min lopen van levendig centrum.

Kleinschalig hotel waar het heerlijk rustig is. Geen massa.

Klein zwembad in mooie tuin, niet geschikt voor kinderen.

Zalig ontbijt, alles vers en goed verzorgd.

Personeel is zeer attent, behulpzaam en vriendelijk.

In hotel alleen ontbijt, dineren doe je in een van de vele restaurants in Lagos

een woord geweldig

Ineke Aerts
8-7-2015

Gezellig en knus hotel heel netjes en vriendelijk personeel in een woord super.

Gereisd Met partner in juni 2015

Redelijk hotel voor een veel te hoge prijs

Michel en Berry
14-9-2014

Laten we vooropstellen dat Dom Manuel geen slecht hotel is. Helaas vinden we de prijs kwaliteitsverhouding echter beneden de maat. In 2010 bezochten wij dit hotel al eens en waren zeer enthousiast. Daarom bij ons bezoek aan Lagos dit jaar weer voor dit hotel gekozen. Het blijft een mooi pand op een goede locatie op loopafstand van de mooie binnenstad. Wat wij van een hotel in deze prijsklasse niet verwachten is dat er plastic matrasbeschermers worden gebruikt die verre van comfortabel zijn. Het ontbijt was best aardig maar omdat de fruitsalade en het vers gesneden fruit niet afgedekt werden zaten deze onder de fruitvliegjes. Ook werd de rust in de ontbijtzaal verstoord door het lawaai van rammelend servies en luid gepraat van personeel vanuit de open keuken naast de ontbijtzaal. Niet echt rustig ontbijten dus. Het personeel bij de receptie (vooral de dame bij het uitchecken) toonde geen enkele interesse in de gasten. Dom Manuel is een redelijk hotel maar absoluut te duur.

We gaan zeker nog een keer terug

Van de Wal
14-9-2014

Kleinschalig hotel, bijzonder kleurrijk ingericht. Op loopafstand van het centrum van Lagos. Kamer en bedden zijn uitstekend. Prima ontbijt voor Portugese begrippen. Het zwembad was erg klein en in onze optiek meer geschikt ter opfrissing dan voor het zwemmen. Zéér vriendelijk personeel met name de receptioniste Oksana. Zij gaf ons een gevoel of wij al jaren gast waren in Dom Manuel en gaf prima adviezen i.v.m excursies e.d., een bezoek met een jeeptour aan Sagrès en São Vicente is aan te bevelen. Voor een strandbezoek zouden wij Praia do Porto de Mós aan willen raden i.p.v. het overvolle Praia D. Anna. Houd wel rekening met een pittige klim, wanneer je weer terug gaat naar het hotel zelf.

Prachtig, knus hotel

Sjoerd
19-7-2014

Dom Manuel is een prachtig, kleinschalig hotel dat op ongeveer 10 minuten loopafstand van het historisch centrum ligt.

Echt een aanrader om helemaal tot rust te komen. Het personeel is erg vriendelijk. Het hotel biedt naast het zwembad ook nog de mogelijkheid tot sauna, turks stoombad, sport ruimte en tegen betaling een massage aan.

Kamers zijn ruim en beschikken over een mooie, schone badkamer. Elke kamer is voorzien van een klein balkon waar je kan zitten. Een tip is om te zorgen dat je uitkijkt naar het zwembad. Een aantal kamers kijken namelijk ook uit aan de straatkant.

Met stip het mooiste hotel van Lagos

Arianne
15-6-2014

Zo mooi en sfeervol; een klein paradijsje en een verademing tussen alle rechttoe-rechtaan grootschalige hotels in de wijk. We hebben eigenlijk maar één hotel gezien dat er net zo sfeervol uitzag en dat bleek van dezelfde eigenaar.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam, kamer prima in orde (ook met koelkastje en waterkoker enzo), hotelbar had heerlijke capuccino's en verse muntthee. Ontbijt was divers en wisselend. Wel vooral voor liefhebbers van zoet. (Ben ik! :-)) Enige nadeeltje was misschien de sfeerloze wandeling van het hotel naar het centrum van Lagos.