Zoover

2007

In najaar 2004 naar deze locatie geweest

Fam. van Leeuwen
9-7-2007

In najaar 2004 naar deze locatie geweest. Villa was super en werkelijk van alle gemakken voorzien. Airco op de slaapkamer (was erg welkom), goed babybedje voor onze zoon van 1 jaar en een luxe keuken met o.a. vaatwasser en wasmachine. Zoals al gezegd: ik zou dit niet zo snel doen zonder huurauto. Lekker zwembad met grasveld, dus een ligstoel is niet nodig. Zoek je rust en ruimte dan is dit een prima locatie. En lekker centraal in de Algarve (ook niet onbelangrijk). Met de huurauto overal kunnen komen binnen korte tijd.

mei 2007 geweest

Greefhorst
23-5-2007

mei 2007 geweest. Heerlijke vakantie gehad. Fantastisch villa. Wat we misten was een goeie koekenpan en een ovenschaal. Dus weinig tot niet gekookt. Huizen waren wel een beetje gehorig. Let op, er zijn wel veel muggen. Dus 's avonds buiten zitten is er niet bij. Wel een beetje overlast gehad van de twee wekelijkse Karaoke. Elke dag werd er schoongemaakt en handdoeken vervangen. Behalve op zondag.

Wij waren hier eind augustus 2006 en hebben een heerlijke

Eric en Bianca Groenendijk
3-10-2006

Wij waren hier eind augustus 2006 en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het resort is rustig, prachtig aangelegd, veel groen en goed verzorgd. De geschakelde villa's zijn ruim en compleet ingericht. Leuk zwembadje en in het restaurant kun je een lekkere, eenvoudige maaltijd eten voor een hele schappelijke prijs. Personeel is zeer vriendelijk. Resort is redelijk afgelegen. Een auto is wel aan te raden. Leuke baaitjes op paar minuten afstand. Grote supermarkt en Carvoeiro op 15 min. rijden. Voor meer lokale informatie kijk ook even op de website carvoeiro.com

De villa's ogen indrukwekkend als je aankomt

chris
15-9-2006

De villa's ogen indrukwekkend als je aankomt. Grote goed onderhouden voor en achtertuin, mooie bouwstijl, groot. De keuken en huiskamer zijn ruim en goed uitgerust (vaatwasser, wasmachine, bank en twee stoelen, tv (met BVN), eettafel. De gebruikte materialen in het huis zijn duurzaam, veel natuursteen, het is lekker rustig.

Minpunten vond ik de schoonmaak. In de keuken ronduit matig. Heb hierover geklaagd, vervolgens werd er één keer goed schoongemaakt en daarna weer niet. De rest van het huis werd redelijk schoongemaakt. In de omgeving is niks te doen, auto is echt noodzaak. Op het complex met name Nederlanders en Engelsen (maar niet van een luidruchtig soort). Klein kinderbad waar het voor de kids gezellig was en een bad voor volwassen. Restaurant is goedkoop, het eten redelijk, maar wel traag.

Erg mooi park, hele grote villa's

Fam. Hoogstad
1-8-2006

Erg mooi park, hele grote villa's. (Slaap)kamers allemaal aparte airco! BVN TV. Grote keuken met alles d'erop en d'eran. Zwembad niet zo groot, maar voldoende. Eerste 2 weken juli nog geen zakdoekje leggen op de stoelen, laatste week wel onder aanvoering van veel Engelsen. Alleen Engelsen en Nederlanders op het park. Sfeer is gemoedelijk, allemaal families. Ontbijt is goed, deels buffet, deels a la carte. Auto echt nodig, in de omgeving op loopafstand niets! Stranden van Ferragudo en m.n. Praia da Rocha prima!

we zijn gisteren thuis gekoemn na een prachtige vakantie

Gea
22-7-2006

we zijn gisteren thuis gekoemn na een prachtige vakantie in een vila van resort colina da lappa.

Het is een heel ruim prachtig onderhouden park met een leuk zwembad met genoeg ligstoelen.

De villa is perfect schoon ,de bedden liggen goed,maar de kussens zijn erg slecht.Maar na een belletje naar de receptie brengt de house-keeping meer kussens.Probleem opgelost.Het enige minpuntje is het weinig keukengerei hebben om zelf te koken.Dit vraagt creatieviteit van de kok.Tot slot is een huurauto wel een vereiste om ergens te komen.

Geweldige accommodatie! Kindvriendelijk en ruim omgezet

Lydia
5-7-2006

Geweldige accommodatie! Kindvriendelijk en ruim omgezet. Tussen de appartementen en villa's liggen mooie en goed onderhouden tuinen. Keuken is zeer compleet ingericht mét wasmachine. Personeel is erg vriendelijk. Eten is prima. Huurauto is zeker aan te bevelen gezien de ligging t.o.v. strand en centrum.

Gereisd Anders in juli 2006

Mooi gelegen tegen een glooiende omgeving

J. Hoving
23-6-2006

Mooi gelegen tegen een glooiende omgeving. Graag even het onderscheid maken tussen een appartement of villa. Wij een accomodatie gehad in een appartement. De appartementen liggen of op de 1ste of de 2de etage. Aangezien de appartementen gebouwd zijn tegen de helling moet je altijd tenminste 1 trap nemen. Even belangrijk om te vermelden als je mindervalide bent een voorkeur voor de laagste etage aan te geven. Het interieur is compleet maar zoals bijvoorbeeld bank en stoel in de woonkamer is standaard dus simpel. Jammer van het WK want de overlast is toch meer 's nachts dan normaal schat ik zo in. Met name de engelse gasten zijn luidruchtig en het personeel doet mee! Voor de rest vriendelijk personeel, keurig verzorgd appartement.

Ben er in 2004 geweest was echt geweldig voor herhaling er

Geert Wiegand
30-5-2006

Ben er in 2004 geweest was echt geweldig voor herhaling vatbaar Alles was er aanwezig in de Bungalow en zeer schoon

Gereisd Anders in mei 2006

Wim en Ans Wij zijn in juni 2005 geweet in de 2 kamerapp

Wim en Ans
25-4-2006

Wim en Ans

Wij zijn in juni 2005 geweet in de 2 kamerapp. Geweldig wat een ruimte en vrijheid rond het appartement. Het is een echte aanrader. Auto is wel prettig voor als je na het centrum wil (4 km en heuvelachtig) Wij hebben voor juni 2006 hier weer geboekt en gaan nu voor de 5e keer naar de Algarve!!

Gereisd Anders in april 2006