Zoover

Geweldig

Hoenke
8-9-2019
  • Onderkomen9

Wat een prachtig appartementen complex. Voor ons alles wat wij nodig hadden. Wij verbeleven op basis van HP. Ontbijt prima, avondeten heerlijk en alles vers bereid. Appartement netjes, schoon en elke dag wordt je voorzien van schone handoeken en een schoon appartement. Kinderen (7,9) hebben zich super vermaakt in het zwembad en binnen het resort. Elke dag een uitstapje naar verschillende bezienswaardigheden. Aanrader boottocht langs de kust en Marinazoo. Zwembad schoon en netje, geen handoekleggers heerlijk. Complex goed verzorgd en schoon. Personeel van het restaurant uitermate vriendelijk en behulpzaam. Personeel van het complex idem. Nadeel voor mensen die niet goed te been zijn het resort is vrij heuvelachtig. Het apprtement ligt afgelegen dus een auto is raadzaam. Wij hebben enorm genoten en zouden ieder dit appartement aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooi rustig complex, wel afgelegen

Nathalie
26-8-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Mooi complex, rustig, veel gezinnen met kleine kinderen. Voor tieners is hier niet zoveel. Het ligt heel afgelegen, er is wel een shuttlebus naar het strand en centrum maar rijdt niet de hele dag. Wij hadden geen auto gehuurd dus hebben behoorlijk wat met de taxi moeten doen. Prachtige omgeving, wij hadden een tochtje gedaan met de tuk tuk erg leuk. Schoonmaak is goed en het eten van het restaurant is prima. Wat wij echt een vet minpunt vonden is dat er geen winkeltje op het complex is.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

fantastisch

Renee
27-8-2017
  • Activiteiten7

Net terug van 12 dagen in Colina da Lapa. We vonden onze villa geweldig groot en ruim. Vooral de rust en de ruimte.

Het zwembad was net groot genoeg en geen gezeur met gasten die hun stoel bezet houden.

Wij vonden het wel noodzakelijk om een auto te huren. Het eten bij het resort was ook prima alleen het ontbijt matig en altijd hetzelfde.

Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben genoten en komen volgend jaar hopelijk weer.

Fijn en rustig complex

Saskia
24-5-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Een verzorgd en rustig park met ruime appartementen. De faciliteiten zijn goed: het zwembad is niet heel groot maar voor het complex helemaal goed en we hebben ook regelmatig tennisrackets gehuurd om een balletje te slaan op de prima tennisbaan.

Het appartement is ruim, het meubilair enigszins gedateerd maar nog erg netjes. Douchen in bad vinden we nooit zo prettig, maar de goede straal maakte veel goed. We vonden het wel vrij gehorig - dat is natuurlijk vaak zo maar hier viel het ons extra op.

Wij hadden ook een auto gehuurd voor de gehele vakantie en daardoor kun je fijn allerlei strandjes en leuke plaatsjes bezoeken. Het complex ligt wat afgelegen, ik zou altijd aanraden om een auto te huren om de prachtige omgeving te ontdekken.

Echt een fijne gezinsvakantie gehad!

Hans Arnhem
1-5-2016
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Heerlijke appartementen, omgeven met veel groen. Fijn zwembad en leuke faciliteiten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Super

priscillavansoestbergen
3-9-2013
  • Activiteiten7

Gisteren terug gekomen van een weekje bij Colina da Lapa, heerlijke vakantie gehad. De algehele sfeer is heel relaxt en ontspannen en het is er erg mooi.

Appartement (helft van een villa) was heel ruim en van alle gemakken voorzien. Meubileur iets gedateerd, maar niet storend. Lekker grote tuin om heerlijk in de zitten.

Service is uitmuntend, iedereen even vriendelijk, gewoon top. Restaurantje bij de accomodatie was ook goed; lekkere salades en 's avonds verse vis. Zwembad is iets kleiner dan de foto's deden vermoeden, maar niet erg. Genoeg plek om te zonnen en geen handdoeken-race.

Ligging misschien iets minder gunstig, maar er gaat een busje van en naar het centrum en het strandje en anders zijn er genoeg taxi's. Wij waren maar een weekje, geen auto gehuurd en dat was prima. Als we langer zouden zijn geweest, hadden we dit wel gedaan.

Een aanrader!

Mooi rustig resort

daniel
14-5-2013
  • Activiteiten8

Net een week in een drie kamer apartement van Colina da Lapa club doorgebracht. Mooie ruime apartementen, netjes en goed verzorgd. Haddne problemen met de wasmachine en dit werd direct en goed opgelost. Personeel zeer behulpzaam. Een auto is wel een aanrader want het ligt redelijk ver buiten het dorp.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Erg leuk

Anoniem
9-1-2013

Het zwembad was prima, en in de buurt kon je gezellig winkelen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

heerlijke zonvakantie

ralfensusan
17-7-2012

net terug van een heerlijke vakantie in colina da lapa. heel ruim en schoon appartement met alles aanwezig. lekker iedere ochtend verse jus-d'orange... op zonnig terras. appartementen zijn beetje gehorig door houten meubilair. personeel van receptie en bar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. de kinderanimatie/miniclub was wat onprofessioneel maar de lieve knutseldame maakte dat wel weer goed, niet te veel van verwachten. ook 's avonds moet je op pad als je wat vermaak zoekt maar de omliggende dorpjes hebben genoeg te bieden. de stranden in de omgeving zijn prachtig. een auto is een must!

Fantastisch groot huis!

Patricia
30-10-2011

Heerlijk in de herfstvakantie! Geboft met het weer, 8 dagen zon en zo'n 25 graden. Prachtige villa, 120 m2! Omgeven door mooie groene tuin, rondom terassen. Wasmachine en afwasmachine in de keuken, alles goed schoon, hier is werkelijk niets op aan te merken! Het park is niet groot, ook het zwembad is niet spectaculair en niet groot. Het kinderbadje is klein. Wij waren er echter in de herfstvakantie en onze kinderen hadden het zwembad meestal geheel voor zichzelf. Leuk speeltuintje en voetbalveld. Restaurant is prima, maar beperkte keus. Ontbijt is niet bijzonder. Echter, Carvoeiro op 8 autominiuten, daar kun je heerlijk eten voor een prima prijs. Tip: restaurant Galleria! Op 3 autominuten prachtig strandje (Caneiros) en een grote supermarkt op eveneens 3 autominuten. De minimarkt op het park stelt niet veel voor. Een auto heb je echt nodig, want het complex ligt behoorlijk afgelegen.