Zoover

Lizette Bal
14-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij hebben een supervakantie gehad. De appartementen zijn zeer ruim en netjes. Ontzettend vriendelijk personeel. Wij hadden half-pension geboekt: het ontbijt en diner in buffet-vorm, zodat er altijd wel iets tussen zat wat je lekker vindt. Fijn zwembad. Een gehuurde auto is wel handig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Een super vakantie gehad !

Wendy
26-8-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Colina da lapa is een kleinschalig park maar de huizen zijn lekker ruim.

Elke dag gaat er een shuttle bus naar de stranden. Wij waren er 10 dagen en hebben geen auto gehuurd, voor de meeste activiteiten zit het vervoer erbij en wordt je opgehaald ( slide en splash, boottocht langs de kust ) De hop on hop of bus stopt op ongeveer 700 meter van het park. Voor €. 6.- kun je er de hele dag gebruik van maken en zie je mooie plaatsen.

De plaatselijke supermarkt is ongeveer 10 minuten lopen, heeft elke dag verse broodjes. Het daarnaast gelegen restaurant ' Louisa ' is een aanrader.

Heerlijk dat er een wasmachine in het huisje aanwezig is.

heerlijk (en prima prijs / kwaliteit) vakantie

Paul Neirinckx
4-8-2017
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7

In 2011 hebben wij voor het eerst een vakantie in Colina da Lapa geboekt. Omdat die vakantie ons zó goed is bevallen, zijn wij dit jaar (2017) nogmaals gegaan.

Het is een kleinschalig park met een hele ruime opzet. Vooral de "2-onder-1-kap" huizen hebben erg veel (prima onderhouden) gras/groen rondom het huis, waar je bijv. heerlijk kunt badmintonnen. Ook is het heerlijk dat elk huis een parkeerplek bij het huis heeft.

De huizen zijn van binnen óók heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Het is geen super luxe interieur, maar dat hoeft voor ons ook helemaal niet op vakantie. De bedden slapen heerlijk.

De schoonmaak is prima (6 dagen per week).

Bij het zwembad was bijna altijd voldoende ruimte en er was gelukkig (bijna) geen "handdoeken-cultuur" mbt de ligbedden. Bij het restaurant hebben wij alleen af en toe geluncht en dat smaakte prima. De bediening was vriendelijk en prima en de kaart had voldoende keuze.

In de omgeving zijn voldoende restaurantjes en supermarkten te vinden. Ook is de zee heel erg dichtbij.

De receptie heeft ruime openingstijden en het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom: zeker een aanrader voor iedereen die geen 'massa-toerisme' zoekt en van een ruim en kleinschalig vakantiepark houdt.

Prima appartement en vriendelijk personeel

J.W. Garssen
7-8-2012

Met man en dochter van 17 jaar 11 dagen hier verbleven. Super ruim en schoon appartement. Wasmachine, magnetron en oven allemaal aanwezig. Bijzonder vriendelijk personeel. Restaurant eten niet duur en gewoon goed!! Zwembad te klein, maar wel veel ligbedjes en ruimte er omheen. Speelruimte met tafeltennis en poolen. Auto heb je wel nodig! Vele mooie strandjes in de omgeving goed te bereiken met de auto.

1 minpuntje: in de avond is er niet veel te doen........

Wel mooi maar zou er niet nog een keer heen gaan

Syl
24-7-2011

Allereerst vond ik het geen villa maar appartementen wel ruim met drie badkamers maar geen vaatwasser of wasmachine niet gezien in ieder geval. Bedden zijn erg slecht en de rest van de meubelen ook. Was ook erg gehorig en weinig animatie zeker voor kinderen erg weinig. Zit ook vrij afgelegen auto is echt nodig daar. In het restaurant hebben we anderhalf uur zitten wachten voordat er wat te eten kwam. Zelf koken was ook erg lastig daar drie pannen met 6 personen. Het park was wel erg mooi omgeving en een lekker zwembad. Zelf zou ik iets zoeken waar het wat levendiger is.