Zoover

Vakantiepark
8,7

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,8

Fantastisch, echt een aanrader.

Ina
4-10-2018
  • Onderkomen10

Groot, schoon appartement, compleet ingericht. Uitzicht over een dal waar ‘s morgens een herder met z’n geiten langs kwam scharrelen. Mooi aangelegd park en perfect onderhouden. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant bij het zwembad. De ligging is perfect, je loopt zo via smalle paden naar de kust waar je prachtig over de kliffen goed gemarkeerde routes kunt lopen. We hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd Met partner in september 2018

Een aanrader

Marieke
18-8-2018
  • Activiteiten7

Ruime appartementen, elke dag schoongemaakt. Wij hadden een prachtig uitzicht (appartement 77). Het appartement is van alles voorzien, enigszins gedateerd qua inrichting. De keuken is top alleen is 1 stopcontact erg weinig. Bij het restaurant hebben wij 1x gegeten, dit was prima. Duurt alleen vrij lang voordat je wat krijgt. De bedjes zijn nog steeds aan vernieuwing toe. Het is aan te raden om een auto te huren, het complex zit echt te ver van alles af. Wij hebben een auto gehuurd via de touroperator, de dag na onze aankomst via de hostess. Prima geregeld, er zat ook een tolregistratiesysteem in zodat je niet achteraf hoefde te betalen bij een postkantoor. De mensen bij de receptie waren ook erg vriendelijk en spraken goed Engels. De hele kuststrook is prachtig, mooie rotspartijen en een prachtige zee. Als je van verse vis houdt dan ben je in Portugal op de juiste plek, overal te krijgen en heerlijk!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Rustig overwinteradres met beperkingen.

Jos en paula
21-2-2018
  • Onderkomen6

Compleet appartement, goed ingericht, ruim, met steenkoude keuken en badkamer in de winterperiode. Slechte wifi.

Zeer gehorig. Alle faciliteiten gesloten, auto noodzakelijk. Vriendelijk personeel.

Mooi park, ruim aangelegd.

Gereisd Met partner in februari 2018

Heerlijke uitvalsbasis voor een doe vakantie

Carla
9-9-2017
  • Onderkomen8

Ruime appartementen, super schoon, inrichting gedateerd en gehorig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige minpuntje waren de zonnebedjes bij het zwembad, deze zijn echt aan vernieuwing toe.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijk genoten!

D. Koop
24-8-2016
  • Activiteiten7

Ben hier twee weken met mijn partner geweest. We hadden een 2 kamer appartement, 1 slaapkamer en woonkamer dus. Ruim genoeg voor twee personen, prima badkamer. Het zwembad was groot genoeg voor het aantal mensen wat er op het park gebruik van maakt. Er waren altijd genoeg bedjes langs het zwembad, ook als je pas in de middag kwam. En dat heb ik vaak genoeg anders meegemaakt. Het restaurant bij het zwembad is top. De bediening loopt zich uit de naad en je zit dus zelden zonder eten of drinken. Erg vriendelijk personeel ook. De jongen bij de poolbar (Nuno) was erg vriendelijk en maakt geweldige cocktails. Qua lokatie is een auto handig, er zijn veel dingen te doen in de buurt. Portimao heeft een top strand en is 15 min rijden, Sagres (het meest zuidwestelijke punt van het Europees vasteland) is een uurtje rijden. Sowieso ligt Colina da Lapa erg centraal gezien bezienswaardigheden en dergelijke. Vlakbij is ook een aldi en apalonia, twee supermarkten. Wij komen zeker terug!

Geweldig zo mooi en overal dichtbij alles super

Arnie Karssing
25-6-2016
  • Activiteiten8

Het huis heel netjes de uitstraling van het park geweldig het restaurant ook erg goed mooi zwembad we hebben genoten

Gereisd Met partner in september 2015

fantastisch

gerard van erve
18-1-2016
  • Activiteiten2

auto huren is anders bijna niet te doen...slecht openbaar vervoer.

Gereisd Met partner in september 2015

een mooie plek, wel een auto huren

J.v.Seventer
22-10-2015
  • Onderkomen7

mooie ruime kamers, je hoort wel de contact geluiden bij de buren, vooral verschuiven van stoelen.

aardige mensen, Wi-Fi erg slecht (jammer)

Gereisd Met partner in oktober 2015

goed

oma
21-10-2015
  • Activiteiten4

Prachtig park,aardig personeel,mooie huisjes,netjes ingericht ruim en alles wat je nodig heb is aanwezig.Maar als je er heen gaat huur een auto want het ligt afgelegen en de bus rijd maar heel weing.Het hotel busje rijd wel naar Carvoeiro maar wl je wat verder weg dan moet je echt een taxi nemen.Verder moet je goed kunnen lopen want het is vrij steil het wandelen.

Uitstekende locatie!

Roel van Es
6-10-2015
  • Activiteiten8

Wij hadden een 2 onder een kap aan de buitenrand van het resort. Het hele resort ligt verder in een oase van groen en keurig onderhouden tuin. Doordat er aan alle kanten terrassen zijn aangebracht kun je de hele dag door de zon of juist de schaduw opzoeken. Het erop gelegen restaurant is goed met een fatsoenlijke kaart en nette prijzen. Net zwembad en voldoende ligstoelen. Wij hadden een huis met een volledig ingerichte keuken met vaatwasser, wasmachine en keukenapparatuur maar wij hebben alleen 's morgens koffie gezet. Ontbijten kan ook in het restaurant en al je op [pad wilt gaan zeker zo makkelijk. Op ca 500 meter zit een klein supertje waar wel van alles voor een ontbijt te vinden is. Tegenover het resort zit een goed uitziend restaurant maar de prijzen hiervan zijn naar verhouding hoog. In het naastgelegen dorp Carvoeiro is voldoende vertier voor jong en oud naast een prachtig zandstrand omsloten door de hoge rotsen. Daar zijn vele restaurants, pubs te vinden.