Zoover

• Onderkomen8,8

Gewldig

Bos
18-10-2011

Net terug van een tweeweeks verblijf in App. Colina da Lapa.

Fantastisch resort, mooie ruime appartementen. Zeer gastvrije receptie, ( met wifi) Ligt niet in Carvoeiro maar in Sesmarias dus om ergens te komen (strand - supermarkt) is een auto een must.

Zeker een aanrader

Gereisd Met partner in september 2011

Heeeeeeeeeellllll mooi

aarts
9-8-2011

Het is er prachtig

maar een auto huren is wel aan te bevelen

zeker een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2011

Wel mooi maar zou er niet nog een keer heen gaan

Syl
24-7-2011

Allereerst vond ik het geen villa maar appartementen wel ruim met drie badkamers maar geen vaatwasser of wasmachine niet gezien in ieder geval. Bedden zijn erg slecht en de rest van de meubelen ook. Was ook erg gehorig en weinig animatie zeker voor kinderen erg weinig. Zit ook vrij afgelegen auto is echt nodig daar. In het restaurant hebben we anderhalf uur zitten wachten voordat er wat te eten kwam. Zelf koken was ook erg lastig daar drie pannen met 6 personen. Het park was wel erg mooi omgeving en een lekker zwembad. Zelf zou ik iets zoeken waar het wat levendiger is.

Mooi Plekje auto wel nodig

Auke en Marja
18-3-2011

Mooi ruim appartement, goede schoonmaak. Klein maar goed restaurant. Wel afgelegen, auto is handig. Dicht bij zee en de klippen.

Gereisd Met partner in oktober 2009

Mooi verzorgt appartement netjes ingericht

Hans Braaksma
6-9-2010

Het is een heel mooi aangelegd park met goeie vorzieningen alleen in het winkeltje is te verwaarlozen en je moet eigenlijk wel een auto tot je beschikking hebben om ergens te komen.

Tip: restaurant la Orange erg goed!!!

Gereisd Met partner in augustus 2010

Een aanrader!

Erik en Yvette
5-9-2010

Colina Da Lapa is een mooi complex dat erg ruim is opgezet. Prima airco in de woonkamer en de slaapkamers. Hete restaurant is niets bijzonders. Auto is wel noodzakelijk. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

lekker rustig

Jacqueline
6-8-2010

We zijn net terug van een rustige vakantie.

Ruim apartement, goed ingericht (incl. wasmachine).

Zwembad prima, ligbedjes zijn aan vervanging toe.

De animatie viel erg tegen, er kwamen weinig kinderen opdagen.

Het park ligt erg afgelegen, we hadden geen auto gehuurd. Maar met taxi's kom je ook heel ver.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

prima plekje om de Algarve te gaan ontdekken

Kam. van der Noord
20-5-2010

Mooi appartement met super complete inventaris (over strijkplank e.d ) Restaurant is goed maar de meeneem pizza zit in een grote doos en is een eenhapscracker. Appartement is goed schoon en de mensen van het park bijzonder vriendelijk.

Park is erg rustig alleen werden we wel wakker van de mensen die s'morgens vroeg met hun rammelende bagage langsliepen. Zeker een aanrader!

Goed appartementencomplex

Laura
31-3-2010

Goed appartementencomplex. Inrichting van de appartementen wel oud en wc was niet helemaal 'fris' maar verder alles goed bevallen. vriendelijk personeel bij de receptie. Kleinschalig park. wij waren er in september en toen was er niet zoveel entertainment meer, maar dit hoeft voor ons ook niet zo! Wel auto nodig, het park ligt afgelegen. Mooi strand op paar kilometer (caneiros)

Prima, mooie omg./rotsen, WEL AUTO AUB!!!

bosmaatjes
21-10-2009

Prima appartement, lekker ruim! Van de omgeving en kleinere stranden genoten, JE HEBT WEL ABS. EEN AUTO NODIG, anders kom je nergens gemakkelijk. Vriendelijk personeel, alleen hadden wij de pech dat er geen gehoor was gegeven bij het reisbureau voor ons verzoek om BUFFETVORM ivm ons kind. Dus aten we a la carte en dat is minder met een klein kind, beter gezegd niet geschikt voor een kleine. Verder prima vakantie gehad!!! Prachtig die rotsen daar overigens!

Fam. Bosma