Zoover

8,9

Zeer veel voorzieningen

Nathalie
1-11-2018

Zeer goede appartementen met allerlei voorzieningen in het appartement. Groot zwembad, wellness en een eigen supermarkt. Zeer goed ontbijt! Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2018

ruime nette appartementen: aanrader!

Sylvia
23-10-2008

Van 19 t/m 29 september zijn wij in Vitor's geweest. De appartementen zijn ontzettend ruim met een groot balkon. Alles is netjes onderhouden en schoon. Wel zijn de appartmenten erg gehorig, maar mijn ervaring is dat dit in veel hotels/appartementen het geval is. Toen wij er waren geen Nederlanders gezien, hoofdzakelijk engelsen. Mooi zwembad met leuk kinderbad. Het restaurant op het complex is a la carte en serveert prima maaltijden! Tevens een voordelige snackbar waar allerlei pizza's, pasta's en snacks te krijgen zijn, ook om me te nemen naar het appartement.

Ook is er een supermarkt op het complex waar 's morgens heerlijke verse broodjes te krijgen zijn.

Een huurauto is voor dit complex wel aan te bevelen, omdat het eigenlijk tussen 2 plaatsen in ligt. Anders kun je ook ca. 800m lopen en dan de bus naar Alvor nemen, wat een erg gezellig plaatsje is. Praia da Rocha ligt ongeveer op dezelfde afstand als Alvor, maar is veel drukker/toeristischer.

Al met al een aanrader!

Helaas: geen aanrader!

Fam. Arends
30-9-2008

Wij zijn hier van 05-19 sept 2008 geweest en hadden de reis, inclusief auto geboekt. De auto heb je nodig om iets van de omgeving te zien en om inkopen te doen. In de omgeving van het hotel zit bijna niets. Vanuit deze locatie kun je uitstapjes maken; waterpark, dierentuin, leuke stadjes en zoomarine op rij-afstand. Zwembad bij hotel is OK en ligbedden prima. Speeltuintje is verouderd. Kamers zijn ruim, maar ontzettend gehorig. Je kunt bijna letterlijk verstaan wat er in de kamer naast je gezegd wordt. Er zitten voornamelijk Engelsen en daar is de animatie helaas op gericht. Toen wij er waren werd er tot midden in de nacht door de gangen gelopen/gerend en dat is ook ontzettend gehorig. De service bij de receptie is matig; faxen worden niet bezorgd, terwijl het door de reisleiding wel aan ze gevraagd was. Al met al is de Algarve een aanrader, maar dan niet naar dit hotel.

Wij komen hier zeker terug!

Siny Pots
13-9-2008

Prima appartementen, schoon, niks ontbreekt; vriendelijk personeel, rustig, wat wil je nog meer!

We hadden 2 x 2k app. tegenover elkaar.

Het prachtige strand is stukje lopen; met volwassenen prima te doen. Je kunt met de gratis bus; de taxi is goedkoop. Alvor is een gezellig dorpje waar je heerlijk kan winkelen-eten etc. Ook Portimao is de moeite waard. 's Nachts koelde het af, dus heerlijk slapen. Vaak een windje, dus geen muggen. Prijs-kwaliteit - zeer goed.

Het was voor ons zeker 4 ****

Aanrader!

Fam. Van der Meer
27-7-2008

Supervakantie gehad hier. Ruim en schoon appartement. En supergezellige (engelstalige)animatie.

Veel Ieren, maar dat was voor ons geen bezwaar.

Helaas het strand niet op loopafstand maar er rijdt een gratis busje op en neer.

Gereisd Familie in juli 2008

Mooi complex, zeer ruime appartementen

Ton Heuvelman
21-6-2008

Mooi complex, zeer ruime appartementen. Ontbijt is eenvoudig (geen buffet), maar tegen betaling kun je extra bestellen. Auto noodzakelijk. Alvor is een leuk plaatsje om uit eten te gaan en heeft een mooi strand.

Gereisd Familie in juni 2008

Het is een erg leuk, verzorgd complex

Esther
30-12-2007

Het is een erg leuk, verzorgd complex. Het zwembad is erg leuk voor de jeugd t/m 15 jr. Alle appartementen zijn voorzien van airco. 1 in het woon- gedeelte en 1 in de slaapkamer. Er zijn (helaas) weinig nederlanders en dat kan voor kleine kinderen wat minder zijn i.v.m. de taal. De ligging is wat minder gunstig dus een auto huren of een taxi (niet duur) is aan te raden.