Zoover
Appartement Vitor's Plaza

Appartement Vitor's Plaza

Appartement
8,9

Leuk om gezien te hebben!

Marjan
26-10-2018

Gezellige, rustig gelegen appartement.

Goede verzorging, door vriendelijk personeel.

2 km wandelen naar Portimao.

Vlak bij het centrum van Alvor. Een auto is zeker aan te raden.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Heerlijk overwinteren in een prachtige omgeving

Marrie Isarin
9-4-2018

Vitor's Plaza is een mooi resort in een rustige omgeving. Vlakbij het aantrekkelijke dorpje Alvor en bij de grotere plaats Portimao waar je alle voorzieningen kunt vinden die je nodig hebt. Het resort is pas gerenoveerd en is modern van inrichting- Ikea stijl. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Er is een minimarkt om de hoek waar ze heerlijk volkorenbrood verkopen - er werd elke dag een broodje voor ons klaargelegd - en er zijn grote supermarkten in de buurt. Het is een kwartier lopen naar het strand. Een auto is echter wel aan te raden. Er zijn prachtige stranden en veel wandelmogelijkheden in de nabije omgeving. Als je van drukte en bedrijvigheid om je heen houdt kun je beter in de zomermaanden hiernaartoe gaan. Wij waren er in een heel rustige tijd. Heerlijk om te overwinteren.

Gereisd Met partner in februari 2018

Voor ons hoef het niet meer.

Bravo
12-5-2017

Goed:

1 - Appartement.

2 - Restaurant.

3 - Zwembad (water was wel koud in mei, wordt alleen door de zon verwarmt).

4 - Supermarktje.

Slecht:

1 - Om de 3 dagen schone handdoeken (niet zo vaak douchen dus).

2 - ± 35 min. lopen naar het strand Partimao of Alvor (Alvor is wel de mooiste).

3 - Ver afgelegen van dorp Partimao (je moet een auto hebben of met de bus gaan die niet vaak rijdt).

4 - Gebouw is erg gehorig.

Prima locatie om je vakantie door te brengen.

Cees Romijn
30-5-2016

Mooi en ruim appartement. Prima service, zowel aan de balie als in het appartement. Verzorgde locatie. Het gebruik van een auto is aan te bevelen, want je zit net tussen twee plaatsen in, te weten Portemao en Alvor. Geen gezellige weg om te lopen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Mooi complex

Tera
1-5-2016

Wij hebben hier een fijne week gehad. Mooi complex, aardige medewerkers en net appartement. Het was wel erg gehorig en de deuren sloegen nogal hard dicht. Het is een mooie locatie met super mooie plekjes in de omgeving om te bezoeken. Een auto is aan te bevelen.

Gereisd Met partner in april 2016

zeer verzorgd, auto wenselijk.

L. Sipman
25-5-2009

Apartementen zijn schoon, ruim en van alle gemakken voorzien, geweldige service, bv 2x daags vervoer naar stranden.

Echter in directe omgeving geen vertier, daarvoor taxi of auto noodzakelijk.

Gereisd Met partner in mei 2009

ruime nette appartementen: aanrader!

Sylvia
23-10-2008

Van 19 t/m 29 september zijn wij in Vitor's geweest. De appartementen zijn ontzettend ruim met een groot balkon. Alles is netjes onderhouden en schoon. Wel zijn de appartmenten erg gehorig, maar mijn ervaring is dat dit in veel hotels/appartementen het geval is. Toen wij er waren geen Nederlanders gezien, hoofdzakelijk engelsen. Mooi zwembad met leuk kinderbad. Het restaurant op het complex is a la carte en serveert prima maaltijden! Tevens een voordelige snackbar waar allerlei pizza's, pasta's en snacks te krijgen zijn, ook om me te nemen naar het appartement.

Ook is er een supermarkt op het complex waar 's morgens heerlijke verse broodjes te krijgen zijn.

Een huurauto is voor dit complex wel aan te bevelen, omdat het eigenlijk tussen 2 plaatsen in ligt. Anders kun je ook ca. 800m lopen en dan de bus naar Alvor nemen, wat een erg gezellig plaatsje is. Praia da Rocha ligt ongeveer op dezelfde afstand als Alvor, maar is veel drukker/toeristischer.

Al met al een aanrader!

Helaas: geen aanrader!

Fam. Arends
30-9-2008

Wij zijn hier van 05-19 sept 2008 geweest en hadden de reis, inclusief auto geboekt. De auto heb je nodig om iets van de omgeving te zien en om inkopen te doen. In de omgeving van het hotel zit bijna niets. Vanuit deze locatie kun je uitstapjes maken; waterpark, dierentuin, leuke stadjes en zoomarine op rij-afstand. Zwembad bij hotel is OK en ligbedden prima. Speeltuintje is verouderd. Kamers zijn ruim, maar ontzettend gehorig. Je kunt bijna letterlijk verstaan wat er in de kamer naast je gezegd wordt. Er zitten voornamelijk Engelsen en daar is de animatie helaas op gericht. Toen wij er waren werd er tot midden in de nacht door de gangen gelopen/gerend en dat is ook ontzettend gehorig. De service bij de receptie is matig; faxen worden niet bezorgd, terwijl het door de reisleiding wel aan ze gevraagd was. Al met al is de Algarve een aanrader, maar dan niet naar dit hotel.

Wij komen hier zeker terug!

Siny Pots
13-9-2008

Prima appartementen, schoon, niks ontbreekt; vriendelijk personeel, rustig, wat wil je nog meer!

We hadden 2 x 2k app. tegenover elkaar.

Het prachtige strand is stukje lopen; met volwassenen prima te doen. Je kunt met de gratis bus; de taxi is goedkoop. Alvor is een gezellig dorpje waar je heerlijk kan winkelen-eten etc. Ook Portimao is de moeite waard. 's Nachts koelde het af, dus heerlijk slapen. Vaak een windje, dus geen muggen. Prijs-kwaliteit - zeer goed.

Het was voor ons zeker 4 ****

heerlijke vakantie

AJ Kaldenbach
7-9-2008

Wij hebben een heerlijk verblijf in Vitor's Plaza gehad. Zeer vriendelijk personeel, schone en ruime appartementen, mooie keuken, zeer ruim balkon, prima bedden en mooi zwembad. Wij hadden een auto gehuurd en dan ben je binnen

5-10 minuten in Praia do Vau of Praia da Rocha. Kritisch puntje : vrijwel alles is op de massaal aanwezig Engelsen en Ieren geconcentreerd, maar veel mensen zullen dit niet als nadeel ondervinden.

aanraders : Lagos, Praia da Rocha, Aljezur, Ponte de Piedade, Cabo Sao Vicente