Zoover

8,9

Zeer veel voorzieningen

Nathalie
1-11-2018

Zeer goede appartementen met allerlei voorzieningen in het appartement. Groot zwembad, wellness en een eigen supermarkt. Zeer goed ontbijt! Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Leuk om gezien te hebben!

Marjan
26-10-2018

Gezellige, rustig gelegen appartement.

Goede verzorging, door vriendelijk personeel.

2 km wandelen naar Portimao.

Vlak bij het centrum van Alvor. Een auto is zeker aan te raden.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Heerlijk overwinteren in een prachtige omgeving

Marrie Isarin
9-4-2018

Vitor's Plaza is een mooi resort in een rustige omgeving. Vlakbij het aantrekkelijke dorpje Alvor en bij de grotere plaats Portimao waar je alle voorzieningen kunt vinden die je nodig hebt. Het resort is pas gerenoveerd en is modern van inrichting- Ikea stijl. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Er is een minimarkt om de hoek waar ze heerlijk volkorenbrood verkopen - er werd elke dag een broodje voor ons klaargelegd - en er zijn grote supermarkten in de buurt. Het is een kwartier lopen naar het strand. Een auto is echter wel aan te raden. Er zijn prachtige stranden en veel wandelmogelijkheden in de nabije omgeving. Als je van drukte en bedrijvigheid om je heen houdt kun je beter in de zomermaanden hiernaartoe gaan. Wij waren er in een heel rustige tijd. Heerlijk om te overwinteren.

Gereisd Met partner in februari 2018

Voor ons hoef het niet meer.

Bravo
12-5-2017

Goed:

1 - Appartement.

2 - Restaurant.

3 - Zwembad (water was wel koud in mei, wordt alleen door de zon verwarmt).

4 - Supermarktje.

Slecht:

1 - Om de 3 dagen schone handdoeken (niet zo vaak douchen dus).

2 - ± 35 min. lopen naar het strand Partimao of Alvor (Alvor is wel de mooiste).

3 - Ver afgelegen van dorp Partimao (je moet een auto hebben of met de bus gaan die niet vaak rijdt).

4 - Gebouw is erg gehorig.

Mooi gerenoveerd appartement

Dewieletjes
1-5-2017

Prachtige kamers, net nieuw. Schoon en goede service.

Het nadeel aan het appartement kan zijn dat je overal best ver vanaf zit. Auto huren is dus een aanrader! Want het complex zit op een mooie plek om alle kanten op te rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Prima locatie om je vakantie door te brengen.

Cees Romijn
30-5-2016

Mooi en ruim appartement. Prima service, zowel aan de balie als in het appartement. Verzorgde locatie. Het gebruik van een auto is aan te bevelen, want je zit net tussen twee plaatsen in, te weten Portemao en Alvor. Geen gezellige weg om te lopen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Mooi complex

Tera
1-5-2016

Wij hebben hier een fijne week gehad. Mooi complex, aardige medewerkers en net appartement. Het was wel erg gehorig en de deuren sloegen nogal hard dicht. Het is een mooie locatie met super mooie plekjes in de omgeving om te bezoeken. Een auto is aan te bevelen.

Gereisd Met partner in april 2016

Mooi appartement en een geweldige omgeving

Frank
24-7-2013

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Een auto is wel noodzakelijk en erg leuk om te hebben want je kunt alle kanten op. Appartement was erg ruim en volledig. Zwembad was prima. Verwacht geen uitgebreide animatie en in de avond is het erg stil. Erg leuk om dan op stap te gaan en een leuk restaurant te zoeken ( keuze genoeg) erg aardige mensen (miquel) die veel voor je doen. Ook kleine supermarkt aanwezig op complex en grote supermarkt op een paar km. Weinig Nederlanders, wat wij niet erg vonden.

Erg netjes

Carla
8-9-2010

Wij zijn hier in aug geweest. Onze zoons van 11 en 14 hebben zich hier prima vermaakt. 's avonds in de bar werd vanalles georganiseerd.

Het app was erg schoon en werd elke dag schoon gemaakt. Nieuw handdoeken om de 2 dagen.

Strand ligt op 20 minuten lopen (berg af)

Een auto is wel erg fijn want in Praia du vau is niks te beleven en praia de rocha des te meer (5 km).

Ik heb deze reis geboek: accomidatie via touroperator en zelf een auto gehuurd op het vliegveld.

zeer verzorgd, auto wenselijk.

L. Sipman
25-5-2009

Apartementen zijn schoon, ruim en van alle gemakken voorzien, geweldige service, bv 2x daags vervoer naar stranden.

Echter in directe omgeving geen vertier, daarvoor taxi of auto noodzakelijk.

Gereisd Met partner in mei 2009