Zoover

Anoniem
11-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij gaan nooit meer naar dit verblijf, bij het inchecken werd vrijwel geen informatie gegeven over het resort en we moesten maar zelf uitzoeken waar onze kamer zich bevond. Eenmaal aangekomen bij de kamer, rook het muf en totaal niet schoon! Deuren waren afgebrokkeld aan de onderkant, schimmel in de badkamer, 1 pitje deed het van het fornuis en het was ook nog eens erg gevaarlijk, omdat je vrijwel niet kon zien of die aan of uit stond. Op de site stond dat we airco zouden hebben, maar nee dat hadden we niet. Ook op het aanrecht was het gewoon vies en niet schoongemaakt. Tijdens onze vakantie hebben ze maar 1 keer handdoeken gebracht en er is niet 1 keer schoongemaakt. Klagen bij de receptie helpt vrijwel niet. Er worden dingen beloofd maar er word niks nagekomen. Ik raad echt iedereen af om hierheen te gaan!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Nooit meer!!

Vriendinnengroep
27-7-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Wij hebben met vriendinnen een week verbleven in appartementen complex Vila nova. Bij aankomst bleek het appartement zonder water te zitten, hierdoor konden we niet douche, toiletteren etc. Dit probleem heeft zich twee dagen voortgezet. We kwamen er al snel achter dat we ook last hadden van wat vrienden, jawel de kakkerlak. Daar zit je natuurlijk als vriendinnengroep niet op te wachten. We zijn hiermee naar de receptie gegaan en ze zouden de schoonmaak langs sturen om het probleem te verhelpen, maar we hebben er in totaal 4 gehad, dus het probleem leek niet verholpen te zijn. Het “restaurantje” bij het zwembad verkocht de ene dag wel eten en de andere dag niet, het was dus elke dag een verrassing of je er tussen de middag wel Of geen broodje kon halen, dit verwacht je natuurlijk niet van een tentje waar ze eten verkopen....Ik raad deze accommodatie dan ook ten zeerste af!!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Perfect voor jongeren

Lotte
12-5-2018
  • Activiteiten6

Voor jongeren is dit resort echt helemaal top. Het zit direct aan het begin van de strip (dé plek om s’ avonds te feesten). Je hoeft alleen de strip af te lopen om naar het strand te gaan. Dit duurt circa 10 minuten. Als je de tegenovergestelde richting op loopt, heb je een grote supermarkt.

De kamers zijn schoon en er is een brede keuze aan wat voor soort verblijf je wil. Wij hadden een tweepersoonskamer. Dat hield in dat onze bedden in de woonkamer staan. Het is een soort studio idee.

De gebouwen staan ruim verdeeld over het hotelgebied en het zwembad ligt centraal in het zonnetje.

Er zitten veel (vooral Nederlandse) jongeren die hebben geboekt via een reisorganisatie. Desondanks heeft er niemand voor overlast gezorgd in de week dat ik hier op vakantie ben geweest.

De mannen van de receptie waren bovendien ook erg aardig en klantvriendelijk!

Ik zou hier zelf weer boeken als ik naar Albufeira ga.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Nooit meer!

x
17-12-2017
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

We kwamen aan in vilanova, en we hadden een huisje geboekt, toen we binnen kwamen moesten we de 'matrassen' van de banken beneden op de kamer boven leggen als bed. Alle lakens waren vies en er waren te weinig handdoeken. Dit werd netjes opgelost. In het huisje is er iemand binnen gekomen en die heeft een telefoon, box en tas gestolen. Dit was al vaker gebeurd hoorde we om ons heen.

Het huisje kan van buitenaf worden opgemaakt en er kan dus makkelijk in gebroken worden. Het zwembad zag er wel goed uit.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Naar eigen ervaring: TOP!

Iris V.
22-8-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Wij zelf hebben een goede ervaring met Vilanova! Ons appartement was goed schoon, de airco deed het redelijk, schoonmakers kwamen elke dag langs om de prullenbakken te legen, wc rollen bij te vullen en om de 3 dagen handdoeken te geven. Vooral het zwembad was geweldig! Wel hebben we van andere mensen gehoord dat dit bij hun niet het geval was. Appartement was soms vies, geen airco & geen schoonmaakster die langs kwam. Wij hebben het dus goed getroffen.. Maar niet elke kamer was perfect. Wat ik wel nog even kwijt wil: Het personeel bij de receptie was erg onbeleefd. Iedereen heeft wel eens zijn slechte dag.. Maar heel de vakantie? Toch zou ik zeggen: Boeken. Voor deze prijs, is Vilanova een topresort.

Uitstekend voor jongeren!

Nienke
1-8-2017
  • Onderkomen7

Begin juli een prima verblijf gehad in Vilanova resort. Elke dag kwam de schoonmaker langs voor de prullenbakken en schone handdoeken wat erg prettig was. Het appartement was prima maar verwacht er niet te veel van, het balkon was daarentegen wel boven verwachting, erg groot en een mooi uitzicht! De ligging van Vilanova was ook heel goed. Aan het begin van de strip maar toch heb je 's nachts geen last van het kabaal. Kortom is Vilanova echt een aanrader!

Heerlijk!

Anouk
15-11-2016
  • Activiteiten7

Na het boeken van een vakantie in Albufeira met vriendinnen, kregen we toen we aankwamen een overboeking naar Vilanova! Goed, schoon en comfortabel appartement! Zeker aan te raden als je een jongeren vakantie wilt, want het ligt direct aan de strip. Tevens een prima zwembad, redelijk dicht bij het strand, supermarkt en eetgelegenheden.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Super

Mevr.
31-10-2016
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Ben hier afgelopen zomer met 4 vriendinnen heen geweest. Wij hadden een zeer groot appartement dat iedere dag goed werd schoongemaakt. Ook kregen we iedere dag schone handdoeken. Het was wel een beetje oud, maar voor een jongerenvakantie was het gewoon goed! De ligging was perfect, heel dicht bij het uitgaan, maar totaal geen overlast van de drukte. Heel fijn zwembad, met voldoende ligbedden.

Super

Iris
9-5-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Het is heel leuk om met jongeren heen te gaan. Het was netjes. We hoorde later dat er wel gestolen werd en dan vooral op de begane grond maar het was verder allemaal super inorde

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Perfect

Sander
25-1-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Ontzettend leuk appartementen complex. Ligt echt gewoon direct aan de strip, maar je hebt er geen last van als je wilt slapen. Personeel is vriendelijk.

Er zijn ontzettend veel restaurantjes met lekker eten.

Van de kamer moet je niet heel veel verwachten, maarja je bent met vrienden/vriendinnen op vakantie en maakt dat dan wat uit? Alles wat je noodzakelijk is er.

Voor ouders met kinderen moet je hier absoluut niet heen gaan. Het is echt een jongerencomplex.

Al met al zeker een aanrader dus!!