Zoover

8,2

Keurig hotel!

van der Molen
25-8-2017

Vila Gale Atlantico is een mooi en schoon hotel. Het ligt zo'n 900m van het strand en het heeft twee schone zwembaden. Waaronder 1 kinderbad waarin onze peuter zich uren kon vermaken. Wij hebben geen andere Nederlanders gezien. Wel veel Engelsen, Fransen en Duitsers. Op 400m zit een mooie grote supermarkt met veel keus en versproducten. Één nadeel maar: Je zit zo'n 9 km van het centrum van Albufeira. Als je niet all in boekt moet je het in de directe omgeving doen met maar enkele restaurantjes. Wij hadden hier iets meer van verwacht. Maar voor rust, goed eten en mooi weer is dit hotel zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Super complex

Sandra en Paul
25-6-2016

rustig gelegen in Albufeira. Prima buffetten met veel keuze. Vriendelijk en gastvrij. Ruime kamers met keukentje en balkon. Met groepsrondreis hier 4 nachten geweest.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Goed hotel, prima service.

Marco Lamers
8-5-2013

In de 1e week van mei met kids all inclusive; hotel is prima verzorgd (service, schoonmaak, zwembad, grote kamers, prachtig uitzicht).

Ontbijtbuffet goed, maar heb zeker beter gehad. Avondeten karig qua keus vanwege gering aantal gasten. Hotel ligt wel wat afgelegen; hotel biedt meerdere malen per dag busservice naar Albufeira. Een auto is anders zeker aan te bevelen, want in de buurt van het hotel is weinig te beleven.

Vakantie viel mee maar toch enkele minpuntjes ...

Evi
28-1-2013

Ben met mijn vriend eind juni, begin juli 2012 voor twee weken in dit hotel geweest.

Pluspunten:

- Nog eten bewaard toen we zéér laat aankwamen

- Kamer was netjes

- Er werd elke dag gepoetst

- Busje van het hotel naar het centrum

- Redelijk dicht bij strand

Minpunten:

- Afgelegen. Behalve het strand is er in de omgeving niets te zien.

- Eerste week van onze vakantie was het middageten niet in buffetvorm

- Avondeten verschillende keren hetzelfde en soms koud

- 's Avonds niet veel te doen, je kan dan ook niet buiten zitten

Al bij al viel de vakantie wel mee, maar toch met enkele minpuntjes. Denk persoonlijk wel dat er voor deze prijs wel betere hotels zijn...

Goed hotel, wel wat afgelegen

jur en nor
2-7-2012

Over de service, het eten en de kamer totaal geen commentaar. Helaas is het hotel wel wat afgelegen.

Gereisd Met partner in juni 2012

Geen vier sterren waard

SB
24-7-2011

Personeel is heel vriendelijk, behulpzaam, werkt hard en probeert het iedereen naar de zin te maken. Wij hadden hotel all inn geboekt, maar we kregen een appartement, gebouw is heel gehorig. Weinig variatie en keus in het buffet.

Niet echt een hotel voor stelletjes. Gezinnen met kinderen, weinig Nederlanders. Zwembad was niet altijd even schoon en ligbedjes worden al om 8.00 gereserveerd.

ben zeker al 20 keer geweest en ga dit jaar weer

de Bruin
25-5-2011

voel me heel erg op mijn gemak, personeel herkent je altijd bij binnenkomst en hebben altijd aandacht voor je.

Het aantal keren zegt al voldoende.

Zonder auto zal ik me waarschijnlijk iets minder voelen er is zoveel te zien in de omgeving.

Gereisd Met partner in juni 2011

Blijft een Topper

Annejet Gerritsen-Schilperoort
26-10-2010

Dit blijft voor ons een topper, achtste keer alweer in dit hotel. We hebben dit keer 3 weken geboekt all inclusive. We hebben heerlijke weken gehad, bijna het zelfde personeel is er nog steeds, vriendelijk en behulpzaam. Het entertainment is dit keer minder dan andere jaren daarvoor. Er is nu maar 3 keer in de week live muziek, dat is wel jammer. Maar het is en blijft ons tweede huis zeg maar.

Aanrader !!

Ed Wegloper
28-7-2010

Eerste hotel van de grote hotelketen Vila Gale, en dat is langzamerhand wel een beetje te merken aan het interieur. Zaken raken logischerwijze verouderd maar het hotel doet er alles aan om dit te verhelpen. Verder is het een prima uitvluchtbasis naar het strand (250 meter lopen), een (huur)auto is aan te raden. Mocht je voor complete rust willen gaan, boek dan het naburige andere Vila Gale hotel, dat speciaal gericht is op oudere mensen, stelletjes zonder kinderen etc.... Ondanks de leeftijd van het hotel, is het absoluut de 4 sterren waard. Aanrader !!

Blijft een topper

Annejet Gerritsen
20-10-2009

In 2007 zijn we er voor het laatst geweest, nu net terug, is nu de 7 e keer en het verveelt nog steeds niet. De Openbare toiletten in hotel zijn opgeknapt en het interieur ook wat veranderd, allemaal ten goede. Het entertainment is iets minder dan afgelopen jaren, maar toch heel leuk.

Voor mensen die niet in het centrum willen zitten en van meer rust houden, is dit een zeer geschikt hotel, naar Albufeira is het 8 km. Dus als je van vertier houdt en op de boulevards wil wandelen en eettentjes en disco's moet je hier niet naar toe.

Dit schrijf ik om teleurstellingen te voorkomen, want er waren nederlandse gasten die het hier te rustig vonden en meer in het centrum wilde zitten.

Bij het reisburo hadden ze gezegd, dat bij dit hotel ook leuke gelegenheden zaten, winkels, barretjes, disco's, dat is dus niet zo.

We gaan volgend jaar zeker weer terug.