Zoover
Appartement Turial Park

Appartement Turial Park

Appartement
7,1

Al jaren 2 maal per jaar mijn vaste stek.

Puk Donders
27-3-2016

Een fantastische locatie met een ruim balkon.

Gereisd Alleenreizend in september 2015

Prima locatie

Carolien
21-10-2015

Appartement ligt op een mooie en zeer centrale plek. De inrichting van het appartement is verouderd maar acceptabel. Prima verzorging en service. Het enige waar ik niet tevreden over was de schoonmaak en de hygiëne in het appartement. De haren en stofwolken van de vorige logés lagen er nog en zaten geplakt aan het meubilair. Ik ben niet veel eisend maar dit vond ik echt niet fris. Ook de glazen tafels waren te vies om iets op te leggen. Appartementen zijn toe aan renovatie en/of grote schoonmaakbeurt! !

Niet weer!

E.
24-9-2014

Hou er rekening mee dat er geen kluisje is op de "kamer" ( waar ik heel erg van baalde). wij kwamen maandag aan, en konden pas donderdag een kluisje "huren".

Geen normale bedden, soort van bank is. Slaapt zeer slecht!

Je moet de douche kop vast houden als je wilt gaan douchen, zit niet aan de muur vast.

wij zaten op de 3e verdieping, keken uit op een ander appartement ( wat niet heel erg is) maar we hadden schuin onder ons elke avond live muziek tot 12uur. kunt niet gezellig op het balkon zitten. schuifdeur van balkon klemt heel erg. totaal niet geschikt voor kinderen. geen zwembad bij. ja een binnen zwembad. ( waar niemand zit)

personeel is wel vriendelijk.

het is ons zeer slecht bevallen. mijn moeder is hier vorig jaar geweest en het is in een jaar tijd erg achter uit gegaan.

Alles door gegeven bij de balie, we konden een ander kamer krijgen maar moest bij betalen, niet gedaan.

hier komen ook geen hostess, excursies boeken kan ook niet. via een bladje wel, wat je mee krijgt.

Prima prijs/kwaliteit met perecte ligging

ArjanArnhem
18-9-2010

De locatie is de grote plus, vlakbij het strand en dichtbij het oude centrum van Abufeira. Als je naar Abufeira gaat ben je er niet voor de rust alleen, dus over de muziek buiten tot 12 uur zul je niet lastig gaan doen. Het 2-kamer appartement is ruim en schoon. Het kan was opgeknapt worden maar voor een 2-3 sterren appartement ruim voldoende. Personeel is behulpzaam en spreekt uitstekend Engels.

Wij zijn zonder dit hotel te kennen ,daar in julie 2005 we

Paron anita
25-2-2007

Wij zijn zonder dit hotel te kennen ,daar in julie 2005 daar aan gekommen.ZIJN heeeeeel tevreden over het appartement die we toen gekregen hadden de service was goed vriendelijkheid+de garage wordt heel goed gekontroleert bij aankomst en vertrek kommen ze persoonlijk de poort open en dicht doe gehacht het uur dat je aankomt.Alles niet te ver weg ,zelf het treintje tot naar de grootte winkels boven in albufeira voor naar 3 euro heen en weer de hele dag dus en echte aan te raden. hopen dat jullie verbijf ook zo verloopt ps.wij hebben zelf met de auto tot daar gereden en hadden niet op voorhand geboekt. groetjes anita,joaguim en jonathan.

Wij zijn hier begin oktobert 2006 geweest

Carla en Dirk
18-10-2006

Wij zijn hier begin oktobert 2006 geweest. Een wat ouder, maar schoon appartement, dat is gelegen aan een pleintje in het uitgaangs gedeelte van de oude stad. Maar enkele minuten lopen van het mooie strand. De mensen waren vriendelijk. Nadeel is dat elke morgen omstreeks 06:00 uur de rust ernstig wordt verstoord, door de gemeengtereiniging, die de op het plein verzamelde afval van de omliggende horecagelegenheden komt ophalen. Dit duurt tot ongeveer 08:00 uur.

Het is een bekend probleem, maar het hotel kan hier niets aan doen, want de gemeente schijnt niet voor rede vatbaar te zijn. Jammer!

Afgelopen week (11-9 t/m 18-9)in Turial Park gezeten

Dave
20-9-2006

Afgelopen week (11-9 t/m 18-9)in Turial Park gezeten.

Was al de zesde keer in 2 jaar dat ik in Albufeira of Praia da Oura was (bezoek daar regelmatig vrienden en kennissen)

Dit was qua vriendelijkheid van het personeel verreweg de beste accomodatie.

Het is wat ouder en daarom lijkt het misschien niet altijd even mooi, maar het is schoon, de mensen zijn echt heel erg vriendelijk en de ligging is fantastisch. Bijna aan het strand en in het centrum.

Bijkomend voordeel is dat ik zelfs ´s avonds geen herrie hoorde vanuit het centrum.

Dit kan wellicht in het hoogseizoen anders zijn, omdat er dan nog meer zaken open zijn, maar het lijkt me sterk. Je hebt dus nog relatieve rust op een uitstekende locatie.

Al met al een aanrader voor iemand die op zoek is naar een betaalbare accomodatie

Verblijf 01-09-06 t/m 08-09-06

John en Margriet Driessen
11-9-2006

Verblijf 01-09-06 t/m 08-09-06. Prima appartement, vlakbij het strand en meteen aan de rand van het centrum, gezien de drukte in het centrum toch nog vrij rustig. Om de twee dagen schoon beddegoed, schone handdoeken en schoonmaak. Het bed was wat minder, na aantal dagen hier en daar wat drukpunten voelbaar. Vriendelijke mensen. De bar en het restaurant waren niet open, maar er zijn meer dan genoeg gelegenheden in de directe omgeving om dit bezwaarlijk te vinden. Het zwembad was in deze periode op een bepaalde tijd wel gratis voor bewoners.

De ligging is echt super! Nog geen minuutje lopen naar t 5

Suus
25-7-2006

De ligging is echt super! Nog geen minuutje lopen naar t strand, dicht bij de taxi staanplaats en binnen 5 minuutjes in t uitgaansgedeelte van t oude centrum! Bedden en slaapbanken liggen goed, je bent tenslotte op vakantie.. Super groot balkon ( hadden we geluk bij ) en airco.. zkr een aanrader voor jongeren die een zon, zee, strand en stap vakantie willen!

Ik ben vandaag terug gekomen van albufeira en wij hebben 3

Yvon
24-7-2006

Ik ben vandaag terug gekomen van albufeira en wij hebben in dit appartement gezetten. Ik vond het een goede servies want wij zouden een 3 kamerapartement krijgen met zijn 5e, maar omdat je daar veel last van vogels had hebben we 2x een appartement gekregen met een heeeeeeeeeeel groot balkon. De slaapbank sliep lekker! Ideale ligging in het oude centrum. Hoeft nog geen minuut te lopen maar het strand.