Zoover
Appartement Turial Park

Appartement Turial Park

Appartement
7,1

Al jaren 2 maal per jaar mijn vaste stek.

Puk Donders
27-3-2016

Een fantastische locatie met een ruim balkon.

Gereisd Alleenreizend in september 2015

Prima prijs/kwaliteit met perecte ligging

ArjanArnhem
18-9-2010

De locatie is de grote plus, vlakbij het strand en dichtbij het oude centrum van Abufeira. Als je naar Abufeira gaat ben je er niet voor de rust alleen, dus over de muziek buiten tot 12 uur zul je niet lastig gaan doen. Het 2-kamer appartement is ruim en schoon. Het kan was opgeknapt worden maar voor een 2-3 sterren appartement ruim voldoende. Personeel is behulpzaam en spreekt uitstekend Engels.

Fijne vakantie

A. Jansen
13-8-2009

Turial Park ligt zeer gunstig t.o.v. strand en uitgaansgebied. Soms inderdaad wat herrie 's-nachts van lallende vakantiegangers. Personeel van Turial Park is zeer vriendelijk. Wij hadden een klein probleem met stankoverlast uit de gootsteen maar dit werd direct opgelost met een ander appartement. Helaas was in blok B de lift kapot dus dat was sjouwen met de zware koffers. Appartement 215 B was ruim en de inrichting netjes. De bedden waren hard maar goed op te slapen. Keukeninventaris is summier maar als je niet zelf wilt koken voldoende. Het personeel in de restaurants en op de terrassen zijn vriendelijk. Het winkelpersoneel vond ik onvriendelijk en niet geinteresseerd in hun klanten. Alom een hele fijne vakantie gehad.