Zoover

7,1

Nooit meer

A. Karaman
3-9-2016

Wat mensen echt moeten weten is dat het personeel je belazerd als dit kan doen zij dit graag.

Telefoon die jij vergeet bij de receptie krijg je nooit meer terug met vakantie foto's en al gemene mensen daar bij turail park!!!

Ik moest om 11:00 uur uitchecken, maar ik zou pas half 4 een taxi krijgen naar het schiphol nadat ik uitgecheckt was ben ik bij de receptie achter de balie mijn koffers gelegt en ben ik nog tijd gaan doden verder bij het strand, vervolgens was mijn batterij leeg en wilde ik dit bij de receptie balie opladen achter bij de receptie kon en mocht dit ook ik ben vervolgens nog een uurtje tijd gaan doden en toen ik terug kwam stond de taxi chauffeur er al en werd de koffers in mijn handen gedrukt en zij vertelde mij dat ik moest opschieten, dus ik vloog de deur uit en ben met de chauffeur mee gegaan onderweg in de taxi kom ik er achter dat ik mijn telefoon ben vergeten. Ik heb de chauffeur gevraagt te bellen en mijn te vragen mijn telefoon op te sturen dit zou gedaan worden. vervolgens op schiphol gevraagt dit te bevestigen via touroperator dit is daar ook bevestigt door hun.

In nederland aangekomen ben ik meteen de volgende dag naar reisbureau gegaan het enige wat zij konden doen is telefoneren en mailen. Dit werd echter terug gemailt met eerst wij gaan dit opsturen naar mevr de gegevens zijn bekend hier.

Nooit wat terug gehad, vervolgens zegt reisbureau meer kunnen we niet doen in een mailtje en mail zelf maar even anders.

Wat ik daarna ook meteen deed. ik kreeg echter een hele lullige mailtje terug dat zii nooit het hele seizoen geen telefoon hebben gevonden dus pech.

Ik ben dus bespeeld door een hele goede acteer sene vanuit balie medewerkster dit is met voor bedachte raden gedaan dus mensen ze bestelen je waar je bij staat zonder dat jij iemand ook maar kan beschuldigen dan alleen jezelf maar een dikke 0 voor personeel en de kamers zijn ook oude meubels, het kamer wordt nooit schoongemaakt of verschoont in de hele week dat ik er was ik heb zelf nog gevraagt om een paar schone handoeken omdat ik jeuk kreeg en hierop ging slapen. Ongelofelijk hoe zij met gasten omgaan de kamer kon ik nog opzicht mee leven maar hoe ze verder met je omgaan als je iets kostbaars vergeet heel naar!!!!

Al jaren 2 maal per jaar mijn vaste stek.

Puk Donders
27-3-2016

Een fantastische locatie met een ruim balkon.

Gereisd Alleenreizend in september 2015

Goede plek,verouderde appartementen.

morisette van der Gaag
10-9-2013

Net buiten de ergste drukte en toch midden in het centrum,prima plek.Op zee kijkend,prachtig!

Gereisd Met partner in mei 2013

Niet nog een keer

Karin
22-8-2012

Ligging is perfect. In de bouwvak alleen maar jongeren met heel veel lawaai 's nachts. Niet normaal, werd wel wat van gezegd door de eigenaars, maar hielp niets. De bedden zijn slaapbankjes die veel te kort zijn. We hadden nogal wat last van kakkerlakken, elke dag wel een paar ... kortom nooit weer hierheen.

Gereisd Met partner in juli 2012

Super plek, maar sombere appartementen

sylvia_hoogendoorn
16-7-2012

Lokatie kan niet beter. Vlak bij het strand en in het oude centrum.

Appartementen gedatateerd maar wel schoon. Keukengerie is niet helemaal compleet maar dat mag de pret niet drukken

Gereisd Met partner in juni 2012

Turial Park Nooit Meer

Lidia Meunier
30-9-2011

Stokoud inrichting uit de jaren 50, alles hangt, los deuren zijn verrot airco werkt niet , klagen helpt niet. Alleen ligging is goed.

Gereisd Met partner in september 2011

Mooie centrale locatie!!!!

Harma
13-7-2011

Wij hebben hier 15 dagen doorgebracht, we hadden een mooi groot balkon met uitzicht op zee!!! De inrichting is wel toe aan een opknapbeurt, alles was zeer verouderd o.a koelkast , keukenblok en deuren!! Het schoonmaak personeel was wel heel vriendelijk.

Gereisd Met partner in juni 2011

fijne ligging, helaas tot 2u 's nachts live muziek

Stéphanie
6-3-2011

Appartementencomplex Turial Park ligt vlak achter het centrale plein. Dichtbij bars, restaurants en strand. Super locatie, vriendelijk personeel bij de balie, schone accommodatie en ruime kamers. Bij de bar van Turial letterlijk voor de deur tot diep in de nacht live wordt gezongen. Kamer wisselen kon na enig aandringen. Let svp op: er kan NIET betaalt worden met creditcard. Gelukkig mochten wij gebruik maken van de computer in het kantoor en konden online een betaling overmaken.

Hele goede ligging

M&J
13-10-2010

Als je alleen een appartement zoekt om in te douchen en te slapen...., perfect appartement! Uitgebreid strand op ca 100 meter, oude centrum met restaurants, bars enz enz om de hoek, deur uit en je zit op het terras.

Appartement en interieur inderdaad verouderd maar bedden liggen goed, geen problemen met de schoonmaak en als er geen waterkoker is......., dan kook je wat water in een pannetje. Probeer in het C blok een appartement te krijgen dan heb je uitzicht op zee.

Goede service, vriendelijk personeel!.

Nadeel?......., dagelijkse live music van de bar bij de hoofdingang. Beetje muziek is niet erg maar wel als de zanger een mislukte imitatie van Pavarotti doet met het volume op 10!

Prima prijs/kwaliteit met perecte ligging

ArjanArnhem
18-9-2010

De locatie is de grote plus, vlakbij het strand en dichtbij het oude centrum van Abufeira. Als je naar Abufeira gaat ben je er niet voor de rust alleen, dus over de muziek buiten tot 12 uur zul je niet lastig gaan doen. Het 2-kamer appartement is ruim en schoon. Het kan was opgeknapt worden maar voor een 2-3 sterren appartement ruim voldoende. Personeel is behulpzaam en spreekt uitstekend Engels.