Zoover
Appartement Turial Park

Appartement Turial Park

Appartement
7,1

Goed te doen dichtbij het strand

MvD
21-7-2017

Ligt centraal gelegen recht tegenover het strand ongeveer 100 meter en 50 meter van het centrum een nadeel bij de roltrappen gelegen kan wat rumoerig zijn.

Het Appartement is wat gedateerd is aan een vernieuwing toe ruime appartementen en schoon kregen iedere dag schone handdoeken en werd een paar keer in de week schoon gemaakt en de bedden werden verschoont 1of 2 euro neerleggen doet veel. Zijn er enkele malen geweest alleen jammer dat het duur is geworden voor ons anders hadden we weer geboekt.

Kan er mee door

Joelle
14-7-2017

Hotel kamer was redelijk schoon en netjes zelfs nadat we vreselijke recensies hadden gelezen viel het appartement mee t was schoon en niet vies, veder zat ons appartement boven 1 of andere rare tent die in de middag keiharde live muziek afspeelt met een krijsend wijf en savonds lig je te trillen in je nest van de muziek de ligging is perfect alleen jammer dat we in het oude gedeelte zaten. De dekens en het bed is wel echt afzien ik lag op een rare bank met een doorgezakt matras en als deken heb ik maar een handdoek gebruikt want de enige dekens in de hotel kamer waren vieze oude tapijt kleden waarvan je niet weet wat daar allemaal mee is gebeurd k zou het zelfs nog niet eens als kleed op de grond willen leggen zo ranzig. Veder een hele leuke vakantie gehad

Ligging Prima zo in het centrum en strand 100 mtr

M van Dijkhuizen
15-4-2017

De ligging fantastisch, ligt wel aan het doorgaan van het uitgaansleven en roltrappen dat wel is wat rumoerig kan zijn, het interieur is wel aan vernieuwing toe maar het is wel schoon, ruime kamers, wij hadden altijd een appartement met zeezicht wat een fantastisch uitzicht is je keek zo over het plein en naar het strand en de zee, en de plaats zelf is altijd gezellig vele uitgaan mogelijkheden en vele restaurants, wij zijn er vele malen geweest, jammer dat het voor ons te duur is geworden als waren we dit jaar ook weer gegaan.Huur een auto voor een dagje Lissabon een hele mooie stad dat je eigenlijk niet missen mag, er zijn vele leuke stadjes om Albufeira heen zeker de moeite waard om te bezoeken.

Nooit meer

Moeder en dochter
3-6-2016

Enorm gedateerd hotel, niet erg behulpzaam personeel. Wij hadden geboekt incl ontbijt. Dit kon je op vertoon van een memootje krijgen (je kreeg dan meteen een andere menukaart) bij de snackbar in de straat. Weinig keuze en koffie en jus 'd orange kon zelfs niet.

De ligging is super! vlak aan het strand en midden in het centrum van Albufeira.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Dit nooit meer, wat een tegenvaller.

Jacqueline kuiper
17-11-2013

Zeer verouderd en groot achterstallig onderhoud. Schimmel op plafonds, schimmel en vocht op kitranden in badkamer en op aanrecht, keukenkastjes stinken naar vocht en staan er bol van. Airco vol met stof, kon onmogelijk gebruikt worden, zo vies. Na het springen van een heetwaterleiding stond hele appartement onder water. Zeer laconiek gedrag van personeel over dit alles. Vies hotel en onvriendelijk personeel. Keukeninrichting incompleet, lampenkapjes miste, vieze matrassen enz. Plek hotel was perfect maar valt in het niet door wat wij ervaren hebben. Ontbijt kregen wij in snackbar op de hoek omdat alle faciliteiten waren gesloten, keuze uit een klein gedeelte van het snackbar menu. Was van te voren niet gemeld. Foto's op eigen site van turial park kloppen in de verste verte niet op de werkelijkheid van hoe het hotel er nu uit ziet. Personeel is goed in schouders ophalen. Zonde van onze centen, ga al jaren op vakantie maar heb dit nog nooit meegemaakt.

kan beter

Leendert
11-10-2013

inrichting verouderd, druppend toilet en regelmatig stank van riool en jammer genoeg geen buitenzwembad en sommige kamers geen balkon zoals wij troffen dit jaar. ligging fantashtisch.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Fantastische plek met zeezicht!

coka
2-8-2013

Het appartementencomplex heeft werkelijk een perfecte ligging. Met 5 meiden van 20 jaar zijn we 10 dagen verbleven in kamer 316C. ( Net als het gezin hier onder schrijft) Het is zeker waar dat je s'nachts soms ligt te stuiteren in bed door de hoeveelheid lawaai dat soms buren, soms voorbijgangers produceren. Wij hadden hier niet veel last van, aangezien wij ook tot laat opstap gingen.

Het strand lag 100 meter van het appartement af, wat super was. Een zwembad heb je dan ook niet nodig. In jul/aug. is de zee fris maar aangenaam. Het uitgaansleven is in oud-Albufeira veel gezelliger en gemoedelijker dan in nieuw-albufeira.

Het appartement zelf was goed qua ruimte, de bedden waren ook wel te doen. Er was een keuken met een bar, echter had de keuken twee pitten, waarop maar 1 pan in totaal past. (aangezien de pannen te groot zijn)

Andere appartementen hebben we ook in het complex gelezen, die voor 3 personen, deze appartementen hadden een zeer kleine keuken en veel minder ruimte.

Mooi appartement met zeezicht

pvandevalk
2-8-2013

Het appartement heeft een ideale ligging tov. de zee en stad.

Gereisd Met vrienden in juli 2005

Nooit meer!

Laura
28-1-2013

vorig jaar augustus 12 dagen in Turial park geweest. Ondanks de zeer goede ligging is het appartement vreselijk. Echt alles is vies. Schimmel in de badkamer, airconditioning al zeker 20jaar niet meer schoongemaakt. Toen ik hem aanzette lag mijn bed onder de stof. In de keuken ontbreekt vanalles en wat er wel ligt zit allemaal etensresten aan. Zeer gehorig. Ik keek uit op een plat dak wat vol lag met bier, sigaretten en eten wat ik niet meer kon terugbrengen. De motor van de airconditioning buiten zorgt ervoor dat je hele terras vol met water ligt. Albufeira is een topplaats om vakantie te vieren, maar neem een ander verblijf!

Geweldig !!!

Marloes
14-10-2012

Het appartement ligt op een ideale lokatie. Heel dichtbij het centrum, maar net ver genoeg zodat je s'nachts geen last van geluid hebt. Het appartement is oud, maar wel schoon. Daarnaast is het fijn dat je beschikking hebt op een keuken. Koelkast, oven en gaspitjes. Helemaal geweldig! Het uitzicht is iets minder, wij keken uit op een ander hotel en een straat. Niet veel te zien, maar hoevaak ben je op de kamer??? ca. 2 minuten lopen naar het strand en ca. 2 minuten naar de eerste kroeg. (Piccadily bar is het leukst!)

Daarnaast is Albufeira gewoon een geweldige plek om te zijn.