Zoover
Appartement Turial Park

Appartement Turial Park

Appartement
7,1

Fantastisch appartement, oordopjes mee.....

Yolanda
28-7-2013

Wij zijn net terug van ons verblijf in dit appartementencomplex. Wij hadden een zeer ruim 3-kamer appartement, nr. 316C, schoon, met prachtig zeezicht en overdekt balkon. We keken zo op het pleintje, het strand en de zee met links van ons de roltrappen. En daar zit em nou net de kneep. Om een uur of 4 sluiten de kroegen en dat betekent gigaveel overlast tussen 4 en 5. Grote groepen schreeuwende mensen die via de roltrappen teruggaan. Schoppen tegen de roltrapzijkant, schreeuwen en overspringen. Vraag om een appartement aan de zijkant of de achterzijde, je hebt dan geen zeezicht maar wel meer rust. Met je buren moet je het gewoon treffen, wij hadden een groep jonge gasten naast ons die veel rekening hield met de overige gasten, top mannen!

Ruim gezellig appartement

Tina
27-10-2008

Ons appartement was zeer ruim voor een 2=k appartement.(app.220 blok C) De inrichting was vnl. met rotan en het woongedeelte was royaal. De 2 banken waren opgemaakte bedden met een hoes eromheen en ook geschikt voor langere mensen. Het balkon met zeezicht, was groot , 1 minpuntje was , dat boven ons balkon geen (af)dak was. De neonletters van Turial park die boven het balkon uitstaken, waren een geliefd plekje voor de zeemeeuwen met als gevolg gevaarlijke plekjes op het balkon om te zitten.

Het appartementencomplex ligt aan de voetgangerszone en naast de roltrappen naar het bovengelegen gedeelte van Albufeira. Koffietentje tegenover het complex, was van 's morgensvroeg tot 's avonds laat open.

Op het moment van ons verblijf waren ze nog druk bezig met het plein te renoveren en daar kon je overlast van hebben, maar het viel ons mee.In onze week werd het appartement 3 keer schoongemaakt. Ook het balkon werd gedweild.

Prima appartenmenten, zeker voor herhaling vatbaar.

supergoed

Achmed
26-9-2008

Ik ben er een tijdej geleden geweest goed hotel uitstekende kamers en dicht bij het strand!Het is een echte aanrader

Gereisd Familie in september 2008

Enorme aanrader

Esther
17-9-2008

Echt een enorme aanrader!! Op een steenworp afstand van het oude centrum en van het strand. Je hebt niet de geluidsoverlast van het uitgaansleven, maar als je wilt zit je er in 2 minuten middenin. Superaardig personeel. Heel schoon ook allemaal (ons appartement werd om de dag schoongemaakt). Toegegeven, het meubilair is gedateerd, maar who cares?? Alles werkte! En de Sangria in de bar van het complex is not to be missed.

goede accomodatie en locatie

Rooij de
28-8-2008

voor herhaling vatbaar, prima locatie, receptie zou iets beter Engels of Nederlands moeten praten.

Gereisd Familie in augustus 2008

gedateerd

M. den Besten
13-5-2008

gedateerd. 2 x p. wk schone handdoeken gehad

bedden zijn niet verschoond tussentijds

Gereisd Familie in mei 2008

in de zomer van 2006 zijn we daar geweest samen met onze

ingrid en jack
13-5-2008

in de zomer van 2006 zijn we daar geweest samen met onze dochter van 1jaar.

netjes ingericht en schoon.

kinderbedje moest je betalen perdag,maar wij kregen hem gratis voor 8dagen.

lekker dichtbij het strand en centrum.

geen last gehad van geluids overlast enzo.

mooie ruime balkon met zicht op het strand en straat.

Gereisd Familie in mei 2008

Turial park ligt op loopafstand vlakbij strand, gezellige

E. Schnuck
6-5-2008

Turial park ligt op loopafstand vlakbij strand, gezellige winkelstraten, restaurants en terrassen. Ook ideaal als je pubers/jongvolwassenen bij je hebt. Turial park ligt in het oude gedeelte en je hebt alles heerlijk bij de hand.

Albufeira heeft ook een mooi achterland, er is veel te zien. Het stadje zelf is super gezellig, voelt veilig en de mensen zijn vriendelijk.

Wij zijn met 3 volwassenen en 2 kinderen in Turial Park 1

Claudia
11-10-2007

Wij zijn met 3 volwassenen en 2 kinderen in Turial Park geweest afgelopen week. 1 ste dag hadden we een appartement in het midden van het complex, uitzicht op muren en nog eens muren. Die avond waren we allemaal moe, dus de volgende dag gevraagd of ze ander appartement hadden en een uur later waren we verhuisd, iets minder woon ruimte maar wel een uitkijk op zee. Heerlijk. 1 sleutel vonden wij ook lastig maar als je goede afspraken maakt gaat het best. Jammer dat het plein voor het complex nog niet af was. Voor de jongste (2 jaar) hebben we een babybedje gekregen, hij paste er nog net in maar heeft wel heerlijk en veilig geslapen. De badkamer is wel hard aan vernieuwing toe, maar ben al met al meer dan tevreden.

Erg rumoerig: 3 avonden megawatts aan vermogen muziek voor

S.
22-8-2007

Erg rumoerig: 3 avonden megawatts aan vermogen muziek voor de deur. Systeem met aparte sleutel voor voordeur, als je vlak bij de ingang je appartement hebt is erg hinderlijk, doordat regelmatig mensen staan te schreeuwen naar hun medebewoners om de sleutel op te gooien of de deur open te komen doen.

Erg gehorig: bovenburen waren 's nachts continue met meubels aan het schuiven. Elke deur in het portaal en de voordeur die gesloten wordt hoor je met een klap nagalmen. Elke wc die in het portaal wordt doorgetrokken hoor je luid wegglopen via het keukenblok in de kamer.