Zoover

7,1

volgend jaar weer!

pol pot
27-9-2008

ook dit jaar weer prima!

ondanks 2x lekkage, netjes opgelost zonder problemen.

volgend jaar weer!

Gereisd Met partner in september 2008

supergoed

Achmed
26-9-2008

Ik ben er een tijdej geleden geweest goed hotel uitstekende kamers en dicht bij het strand!Het is een echte aanrader

Gereisd Familie in september 2008

Enorme aanrader

Esther
17-9-2008

Echt een enorme aanrader!! Op een steenworp afstand van het oude centrum en van het strand. Je hebt niet de geluidsoverlast van het uitgaansleven, maar als je wilt zit je er in 2 minuten middenin. Superaardig personeel. Heel schoon ook allemaal (ons appartement werd om de dag schoongemaakt). Toegegeven, het meubilair is gedateerd, maar who cares?? Alles werkte! En de Sangria in de bar van het complex is not to be missed.

Super ligging in oude centrum Albufeira

Miep
16-9-2008

In juli zijn wij hier een week geweest met 2 stellen in een 3-kamerappartement. De appartementen zijn zeer ruim. Het balkon was wat minder, want we hadden alleen uitzicht op muren. De keuken en badkamer zijn wat verouderd, maar wel schoon. In de keuken is alles aanwezig om een lekker ontbijt te verzorgen. De ligging t.o.v. het strand en oude centrum is super. Voldoende lekkere restaurants in de buurt. Gezellige bar bij het complex met aardige bediening. Het is aan te raden een appartement met aparte slaapkamer te boeken, want de bedbank is niet echt fijn om op te slapen denk ik. In het hoogseizoen zeker een aanrader voor jongeren.

goede accomodatie en locatie

Rooij de
28-8-2008

voor herhaling vatbaar, prima locatie, receptie zou iets beter Engels of Nederlands moeten praten.

Gereisd Familie in augustus 2008

een appartement met goede ligging

C. Visser
7-8-2008

Wij zijn hier in Juli dit jaar heen geweest. Eerste indruk van de het appartement was niet echt geweldig. Kamer erg sober. Kamer wel heel ruim! tip: vergeet niet de sheets van de slaapbanken af te halen daaronder vind je namelijk de lakens! tip2: als je langer als 1.85 bent pas je waarschijnlijk niet in de bedden! (lengte erg kort!) Maarja,je gaat niet naar albufeira om op je kamer te gaan zitten! Ligging van appartement is super goed. dicht bij alles. strand, dorp, uitgaan, restaurants, taxi etc. Wij hadden kamer met groot balkon dus konden daar nog lekker zitten en zo over het strand uitkijken.

Al met al best goed naar onze zin gehad!

Geweldig gelegen, prachtig uitzicht

Jonkert
26-7-2008

Vraag wel van tevoren een kamer met zeezicht, niet elk apartement heeft dat.

Zoals eerder vermeld was het appartement erg sober en niet 'brandschoon', maar goed te doen. Het enorme balkon, met zeezicht en een mooi overzicht over een plein, maakte alle kleine minpuntjes (met name de slechte bedden) goed!

Aardig personeel, en door de geweldige ligging ben je binnen een minuut al in de leuke straatjes van Albufeira. Een echte aanrader!

Aanrader

roos
24-7-2008

Het appartement ligt op zo'n 2 minuten lopen van het strand. Tevens ligt het appartement aan de rand van het centrum (de eerste restaurantjes zaten ook op zo'n 2 minuten lopen). Hierdoor heb je geen last van harde muziek maar hoor je wel het uitgaanspubliek dat 's nachts terug gaat naar hun accomodaties. Als je dus op zoek bent naar absolute rust moet je er niet naartoe gaan. Hou je van uitgaan en gezelligheid is het een absolute aanrader!! Het appartement zelf is eenvoudig ingericht maar van alles voorzien. Wij hadden een groot balkon met uitzicht op het strand, helemaal super! Schoonmaak was om de dag behalve in het weekend.

Superbestemming

Martine
21-7-2008

Turial ligt praktisch aan het strand en heel dicht bij het centrum zonder dat je last hebt van het geluid van de kroegen. De mensen bij de receptie zijn heel aardig en de app schoon. 3x per week krijg je schone handdoeken. Het plein voor het complex is net helemaal opgeknapt (voorheen parkeerterrein) en nu klaar. Er worden regelmatig avonden (modeshows e.d) georganiseerd op het plein. Echt een aanrader dus!

Aanrader

Aagje
15-7-2008

We waren 12 dagen in Turial Park. Voor mensen die dé perfecte lokatie willen, kies Turial Park. Uitzicht op zee, binnen 100 meter lig je op het strand en het grenst meteen aan het oude centrum. Je hoeft geen trappen op, geen stijle hellingen te beklimmen om op het strand en in het centrum te komen.

Wij hadden een studio geboekt, maar via een vriendin die als hostess werkt, hadden we gehoord dat een 2 kamer appartement beter zou zijn. Zij had voor ons dit omgeboekt. Toen wij aankwamen, mochten wij van de receptionist in beide kamers kijken! Service! Aanrader van mijn kant: neem het 2 kamer appartement. wij hebben dit gekozen, dat had een groot balkon met uitzicht op zee. Bovendien, dan heb je betere bedden (geen bank, zoals bij een 1k app.).

Kamers zijn erg ruim, wel iets verouderd interieur, maar ach, wel schoon. Een keer in de 2 a 3 dagen komen ze schoonmaken, incl. schone handdoeken, dweilen en schoon linnen.

Op de dag van vertrek mochten we tot 4 uur blijven!

Aanrader!!